Hotel Elenite Holiday Village

Hotel Elenite Holiday Villagesterstersterster

8.5Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Elenite

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Elenite Holiday Village voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

446 reviews over Hotel Elenite Holiday Village

• 5priscilla17-06-2016

eten bar slecht

voor het eten niet hier heen gaan ver weg dorpen en steden vieze huisjes bij aankomst lekkende boiler zwembad water vies tegels in het zwembad lieten los wel erg mooi land en mooi gelegen aan een mooi strand mijn zoon heeft het wel naar zijn zin gehad in het park .heel veel russen die al het eten wegkapen voor je neus .voor mij liever niet meer maar mijn zoon van 9 zou zeker terug willen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 8proximea wijkruijs14-07-2015

we zijn verliefd geworden op elenite

oooh wat een paradijsje maar je moet wel weten hoe je vior de meute uit kunt eten anders wordt je gek van de drukte. t strand en zee zijn zalig en de zwembaden ook. de huisjes prima hoewel wc lekte en douche t niet goed deed toch prettig huisje met airco en ruime veranda. we waren de enige nls en dat vonden we een pre. korte vlucht ook prettig eb t eten was even wennen maaar oh zo lekker. vers fruit lekkere salades etc. we gaan volgend jaar zeker terug. voor kinderen is t ook in elke leeftijdsgroep leuk en de bulgaarse avond die touroperator aanbiedt was geweldig!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 2schalleymirella16-09-2014

nooit meer

Hier zien ze mij nooit meer. 11 dagen geboekt, was na 2 dagen al aan het aftellen om terug naar huis te gaan. op het eerste zicht is dit een heel mooi hotel, tot je er echt binnen komt. De kamer is in die 11 dagen NIET gepoetst geweest. het afvoer op de badkamer was bedekt met plastiek en was beschimmeld. (gelukkig werden de handdoeken die op de wastafel gelegd werden, wel verwisseld) Het eten was ijskoud en niks variatie (bij all in heb je niet altijd veel variatie, maar hier niks) We wouden in een van de a la carte restaurants boeken, maar dit mocht niet meer. de glazen ofwel stonken ze, ofwel hing de lippenstift er nog aan.... Engels verstonden ze moeilijk. Het zwembad was vuil,... en zo kan ik nog doorgaan. het enige leuke was de bowlinghal.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 7a.meijer19-08-2014

mooi hotel,eten niet best,prachtig zwembad

ik was er met mijn dochter van 12 en hebben het zeer naar onze zin gehad.het zwembad geef ik een 10.prachtige glijbanen.die niet allemaal op de foto's staan.ze hebben er meer.eten viel wel tegen,vaak hetzelfde en ook niet altijd echt lekker.het is het mooiste hotel waar ik ooit in ben geweest.zeer mooi aangekleed en gebouwd.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 5wendy15-08-2014

1ste...tevens laatste keer

Mensen kijk uit....veel wat beloofd is in reisinformatie,is verdwenen op het resort...zoals pannenkoekenhuis/geen doner/kebab...geen pizza hut....animatie is saai en weinig....ook animatie voor volwassen is bar....al-inclusive is niet wat we gewend zijn...enigste wat naast ontbijt/lunch/avond eten was hamburger of koekjes....wij zaten in de avond met een zak chips op de hotelkamer,wij troffen er mensen aan die waren 4 jaar geleden ook hier geweest en zeiden dat ze ervan schrokken hoe het hotel erop achteruit was gegaan...verwaarlozing,personeel is zeer onvriendelijk...en verstaan bijna geen engels en doen ook geen moeite ervoor...kortom NOOIT meer!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 7TravelAgent198715-05-2014

Villas Elenite

Ruim opgezet vakantiepark met appartementen in de vorm van bungalows, gelegen direct aan het strand. De aankleding van het complex is mooi en verzorgd. Mooie tuinen en een groot waterpark. Men kan hier verblijven op basis van All Inclusive. De bungalows zijn te betreden via hellingen en trappen en is daarom niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het complex is geschikt voor gezinnen met kinderen, mede dankzij de ligging direct aan het mooie zandstrand wat geleidelijk afloopt in zee.

Zakelijk gereisd in mei 2008

• 8Berry05-09-2013

Mooie bestemming

Terug gekomen op (30-8). Met twee gezinnen, beide een tiener dochter. Ik sluit me helemaal aan bij beoordeling van Hans. Kinder animatie volop. Wel even kijken hoe laat en waar. Maar dat lijkt mij een kleine moeite. Eten,drinken,zwembaden, helemaal goed. Wij zijn 7 keer all inclusive Turkije geweest op de mooiste plekken. Deze accomedatie haalt als vergelijk een dikke 8.

Wij denken eraan om volgend jaar weer naar Bulgarije te gaan.

Super vakantie gehadt.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Hans03-09-2013

Erg leuke tijd gehad

Net terug (30-08) na 13 dagen Elenite Royal Park. All incl voor ons de 1e keer en van verhalen hoor je het geklaag over de Oost-Europeanen (dus niet alleen de Russen) en dat is volkomen terecht. Echter....als je daar doorheen kijkt en je niet irriteert, dan heb je een prima vakantie daar. Uiteraard zijn er verbeterpunten, maar voor de prijs die we betaalden kan je ook lekker een aantal x buiten de deur eten (eten + drinken €10 pp). Er zijn zaken waar je voor moet betalen. Maar goed, als je dat weet (en niet wil), dan ga je daar niet heen. Na een paar dagen weten ook de mensen achter de bar je te waarderen en gaven ons zelfs soms voorrang op hun eigen volk en de russen (kwestie van instelling). Als kinderen drinken bestellen, dan geen Hollandse benamning gebruiken. Bijv Sisi kennen ze niet en je krijgt dan ook niets. Koffie vonden wij prima overigens (smaken verschilen). Al met al een heerlijke vakantie (met prima klimaat) gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8Tamara01-09-2013

het was hier fantastisch!!!

Mooie locatie, leuke winkeltjes om de hoek.Geweldig waterpark en ach een bedje voor 5 lev.... Volop eten en drinken de hele dag door! Na alle klachten hier waren we op alles voorbereidt maar 100% mee gevallen, en als je zelf vriendelijk bent krijg je dat ook terug....Wel druk in de eetzaal maar er was meer dan genoeg.Bijgeplaatste bed was wel slecht helaas, kamer was netjes en schoon ook genoeg schone handdoeken.Dik tevreden dus!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 4Debbie Vogelaar27-08-2013

Nooit Meeeeeerrrrrrrrrrrr !!!!!!!!

Wij zijn dit jaar 2013 op vakantie geweest naar Elinite Holiday Village voor 12 dagen. Een ramp moet ik zeggen de dag van aankomst sta je minimaal 1 uur in de rij om in techecken omdat de balie medewerkster bijna geen engels praat. Krijg je als eten een croissant en een manderijn die net een stuiterbal is. Het eten erg eenzijdig is en je als een haas moet gaan rennen om eten op je bord tekrijgen omdat anders de Russen de bakken leeg rover zeg je hier iets van dan krijg je als antwoord ja dan moet je maar eerder komen drinken smaakt niet koffie lijkt wel sloot water Je wordt behandeld of je lucht ben als er een persoon achter je staat die de zelfde taal spreekt.

dus met andere worden Wel een Goede vakantie gehad met ons gezin en het hotel zelf is mooi en omgeving ook

Maar vriendelijkheid van het personeel is ver tezoeken kinderen wilde naar dag 5 al naar huis

Geen aanrader. Verblijfsduur was 15/08/2013 tot 26/08/2013

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

7 tips over Hotel Elenite Holiday Village

• Erwin, 22-11-2011

Als tip ga een rondje op de scooter rijden is echt geweldig daar kom je op plaatsen waar je normaal gesproken niet komt (wel een beetje afdingen van de scooter prijs en je hebt de hele dag een scooter voor nog geen €20,-

En ga zeker naar sunny beach met de taxi kan je heerlijkje een avond vermaken bij de barretjes en eettentjes

• Tamara, 01-09-2013

Je kan op meerdere plekken eten en drinken en ijs krijgen gewoon even op zoek gaan of vragen bij landgenoten! Boottochtje naar Nessebar erg leuk

• wesley, 28-07-2013

je denkt een mooie vakantie te boeken en dat alles betaald is, maar nee er komt gewoon nog even een vakantie bij

7 vragen over Hotel Elenite Holiday Village

• Grea, 16-08-2014

Badhanddoekenservice

Kan iemand mij vertellen of er inderdaad een badhanddoekenservice is en of je deze handdoeken dan ook op het strand mag gebruiken?

• J.Bos, 07-11-2013

all-inclusive, russen en kamers

Wij (vader/dochter van 10) denken erover om deze reis te boeken voor de zomer 2014. Ik heb al vaker slechte recensies gelezen over diverse hotels en toch een wereldtijd gehad, lijkt erop dat Nederlanders toch vaak voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Maar goed, dat terzijde;

*zijn er echt zoveel Russen? (Ik weet namelijk van andere vakanties hoe ze zijn, en dat is geen pretje)

*Geldt de all inclusive op het hele park (dus beach bar etc. inbegrepen)?

*Op prijsvrij zie ik totaal andere (kamer)foto's dan hier, hoe zijn de kamers?

schalleymirella, 16-09-2014

Ja zijn heel veel russen, het hotel zat vol russen met russen, en die lieten hun kinderen door het restaurant met de step rijden, en daar werd niks op gezegd. ik voelde mij in het restaurant meer in rusland dan in bulgarije

• Marit, 24-07-2013

Fotoshoot?

Wie weet of er ergens een fotoshoot op het strand gedaan kan worden? (zoals in bijvoorbeeld Turkije)

Monique, 04-08-2013

Zover ik op het strand ben geweest is het in Elenite alleen maar privestrtand met bedjes etc. Als me zelf met een camera aan de slag gaat geen probleem, alleen geen vrij uitzicht. Wanneer je met professionele verlichting etc aankomt zullen zij er wel iets van zeggen...

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats