Reviews over Elenite

we zijn verliefd geworden op elenite

proximea wijkruijs
    14-7-2015

oooh wat een paradijsje maar je moet wel weten hoe je vior de meute uit kunt eten anders wordt je gek van de drukte. t strand en zee zijn zalig en de zwembaden ook. de huisjes prima hoewel wc lekte en douche t niet goed deed toch prettig huisje met airco en ruime veranda. we waren de enige nls en dat vonden we een pre. korte vlucht ook prettig eb t eten was even wennen maaar oh zo lekker. vers fruit lekkere salades etc. we gaan volgend jaar zeker terug. voor kinderen is t ook in elke leeftijdsgroep leuk en de bulgaarse avond die touroperator aanbiedt was geweldig!!!!!!

Rustig goede prijs/kwaliteit verhouding

Bram Zandbergen
    29-6-2015

Over Royal Bay Elenite:

Het hotel is zeer mooi opgezet, in de lobby is een kleine bar waar je s'avonds heerlijk terecht kan voor een drankje, helaas zijn er niet al teveel plaatsen en zijn de stoeltjes niet super lekker om op te zitten, de eetzaal is ruim opgezet met schitterende wel lekker zittende stoelen waar je buiten kan genieten van het uitzicht en misschien net als ons een dolfijn kan spotten. Het eten is voldoende is vaak wat sneller koud maar ga eens zeker buiten de deur eten want voor 14 euro zit je met zijn tweetjes heerlijk te genieten van 3 gangen en een drankje. De kamers met zeezicht zijn een pracht ruime balkons met een fantastisch uitzicht. De airco's zijn onlangs vervangen en werken dus zeer goed. De bedden slapen prima. De badkamer had wel wat aandacht mogen hebben, De spoelknop van het toilet was defect en een en ander werkte niet of zat los. Ons heeft het niet veel gehinderd. Al met al een prima hotel voor de prijs/kwaliteit verhouding.

Lekker luieren direct aan het strand

liesbethd
    25-9-2014

Wij hadden een zeer ruime kamer op de begane grond waar "bijna" iedere dag de bedden opgemaakt werden en schone handdoeken neergelegd werden. Zat niet echt een systeem in... Elenite is een dorpje op zich waar je alleen uit komt door de boot of een bus te nemen, anders zie je niets van Bulgarije. Royal Park maakt deel uit van investeringsgroep met een aantal hotels naast elkaar waar je op ieder terras iets kunt bestellen. Dit hotel heeft een all in formule, eten is prima. Wel erg lastig om een rustig plekje te vinden vinden en een schone tafel die afgeruimd is. Personeel is wat stug maar als je daar zelf een beetje leuk mee omgaat komen ze vanzelf los. Het hotel wordt druk bezocht door Russen, deze zijn erg aanwezig en er wordt in erg veel voedsel weg gegooid doordat de gasten hun bord overladen. Echt schandalig! Kortom; als je voor een weekje relaxen aan het strand komt, geen hoge eisen stelt en verder niet echt iets van het land hoeft te zien zit je hier prima.

mooi hotel,eten niet best,prachtig zwembad

a.meijer
    19-8-2014

ik was er met mijn dochter van 12 en hebben het zeer naar onze zin gehad.het zwembad geef ik een 10.prachtige glijbanen.die niet allemaal op de foto's staan.ze hebben er meer.eten viel wel tegen,vaak hetzelfde en ook niet altijd echt lekker.het is het mooiste hotel waar ik ooit in ben geweest.zeer mooi aangekleed en gebouwd.

Villas Elenite

TravelAgent1987
    15-5-2014

Ruim opgezet vakantiepark met appartementen in de vorm van bungalows, gelegen direct aan het strand. De aankleding van het complex is mooi en verzorgd. Mooie tuinen en een groot waterpark. Men kan hier verblijven op basis van All Inclusive.

De bungalows zijn te betreden via hellingen en trappen en is daarom niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het complex is geschikt voor gezinnen met kinderen, mede dankzij de ligging direct aan het mooie zandstrand wat geleidelijk afloopt in zee.

Elenite scoort een 7 uit 10, op basis van 27 reviews