Elenite

Reviews over Elenite

Lekker zonnetje, prima temperatuur

liesbethd,
    25-9-2014

Prima plek voor een jong gezin, fijn strand, loopt niet te snel af naar dieper water. Ligbedden zijn gratis zowel bij het zwembad als aan het strand. Eten is goed, geen culinaire hoogstandjes. Minder geschikt voor als je een rustige vakantie wilt, het is er erg druk en de gasten zijn luid aanwezig.

Gereisd met partner in augustus 2014

leuke excursies in debergen

a.meijer,
    19-8-2014

elenite is leuk.maar Sunny beach is toch waar het allemaal gebeurt.honderden winkeltjes. bij elinite heb je na 1x wel gezien.we hebben nog een quaad tocht in de natuur gedaan.de wilde paarden renden gewoon langs ons.was prachtig!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

vakantienederzetting

mjonkmansr,
    9-9-2012

Elenite bestaat vooral uit een groot complex, met beveiliging, van de, eigendom van de Victoria groep, met diverse hotels en chaletachtige accomodaties, en tevens een ruim aquapark. Het ligt even ten noorden van het bekende zonnestrand (wat beter vermeden kan worden ...) en de historische plaats Nessebar. Bij de centrale parkeerplaats is een supermarkt met daarbij ook een pinautomaat.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

prima

Sabine Smeenk,
    29-7-2012

Heerlijke vakantie gehad. Je bent in een ander land. Lees de slechte waarderingen. Ben nu een paar x geweest. Vindt het prima. Ze zijn stug, maar daar moet je door heenkijken. Je hebt er allesvoor een fijne vakantie. Zon, zee strand. Je kan met de boot een dagje naar nessebar. Erg leuke kapitein! Dus metde slechte beoordelingen. Ben ik het niet eens. Maak er ook zelf wat moois van!

Gereisd met vrienden in juli 2012

best leuke vakantie

Fam. Beernink,
    5-8-2010

14 dagen in het royal park hotel gelogeerd, all inclusive. zwembaden waren mooi, buffet wat eentonig, strand mooi, maar wel vol en veel stenen. omgeving niet veel meer dan wat toeristische badplaatsen. 1 excursie het binnenland in was moeite waard (land en volk)

personeel in algemeenheid wat nors en afstandelijk. elenite complex wel erg ruim en vol mogelijkheden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010
Elenite scoort een 7 uit 10, op basis van 27 reviews