Hotel Pelican (Pelikan)

8.5Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Djuni / Dyuni / Duni

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Pelican (Pelikan) voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

67 reviews over Hotel Pelican (Pelikan)

• 9Lea03-09-2012

rustig maar heel goed

Eerst hadden we een kamer boven de luidruchtige keuken maar de volgende dag kregen we een andere, betere kamer. Voor oudere mensen kunnen de trappen wel een moeilijkheid vormen. De andere hotels liggen dichtbij maar winkelcentra spijtig genoeg te ver en de taxi is duur. Het personeel was heel vriendelijk en wat zeker opvalt: er wordt constant gepoetst. Het eten is gevarieerd en in vergelijk met de andere hotels, waar je ook kunt gaan eten, was het in de Pelican beter en ook warmer. Op het einde van het seizoen zijn er genoeg zetels aan het zwembad. De uitstap naar "Berg en Land" was noal saai. De zeiltocht naar Nessebar was daarentegen heel tof.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 4vanhelderen24-06-2012

verwachte veel beter.

Na het lezen van vele beoordelingen, verwachtte veel meer. Airco niet aanwezig op de kamers bij aankomst (ondanks de bijna 30 graden buiten temperatuur.), airco pas opgestart op 15/06. Eten viel ook tegen, ondanks lovende kritieken. Opvallend was wel de netheid op het resort. Persoonlijk geen echte aanrander, ken betere oorden

Gereisd met partner in juni 2012

• 9alain en linda09-07-2011

wij gaan zeker terug

mooi en proper hotel ruime kamers veel variatie van eten en heel lekker rustig gelegen maar niet zo goed voor rolstoelgebruikers zeker naar sosopol gaan de moeite waard

Gereisd met partner in juni 2011

• 9jan baas19-07-2010

prima vertoeven

voor de zesde keer in pelikan.kregen voor verterek uit holland te horen dat we overboekt waren. 2 nachten in holliday village.mooie kamer. jammer dat het een eindje lopen was naar het hotel. onze host alexander heeft goed zijn best gedaan om het in goede banen te leiden. beste vent. voor de rest perfect. het eten de drankjes het personeel prima. volgend jaar weer

Gereisd met partner in juni 2010

• 8kathleen van oudenhove12-07-2010

zeer goed!!!

fantastisch resort in duni. Eten is echt zeer lekker en veel keuze...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9JenVdS30-06-2010

graag terug

onderdeel van resort en is het rustige gedeelte. zeer vriendelijk personeel, lekkere cocktails, veel verschillende zwembaden, groot strand. Alleen de airco op de kamer was niet goed. Ik zou zeker terug gaan!

Gereisd met partner in juni 2009

• 7Hans Buitenhuis24-09-2009

Mooie ligging voor ouderen die goed ter been zijn

Het hotel ligt ver van zee en is erg rustig . Het eten is goed maar de koude gerechten en zuivel zijn 25 graden en worden dus niet gekoeld.Niet volgens onze maatstaven (VWA). Het personeel (jonge meisjes)maakt lange dagen en wordt slecht gehuisvest achter de tennisbaan in barakken. en krijgen niet goed te eten .Dagen van 10/12 uur 7 dagen per week stil staan niet toegestaan voor 40 euro per maand. Er wordt een feodale manier van leidinggeven toegepast. Het zwembad wordt handmatig van chloor/desinfectiemiddel voorzien als het donker is een kopje hier en daar.Voor de vorm wordt er een monster genomen van het zwemwater in het donker ? Het is een arm land maar willen graag bij de EU horen dan zal er nog wel wat moeten veranderen.Als ik dit alles had geweten was ik er niet heen gegaan. De bouw van het hotel is bordkarton met gips en geen beton klop maar op de granieten pilaren.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8de groot20-09-2009

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Keurig hotel, eten prima (af en toe wat aan de lauwe kant, maat dat is daar normaal). Genoeg variatie, en zag er altijd schoon en fris uit. Je komt niet makkelijk van het park af, d.w.z. je kan niet zomaar even een winkelstraat inlopen, daarvoor moet je echt een taci nemen. Maar doordat je ook gebruik mag maken van de andere all-inn hotels op het park, hoef je je eigen daar echt niet te vervelen. Alle hotels even mooi en schoon!!! Wij zijn 11 dagen geweest begin september, en helaas 4 dagen met minder weer,waarvan 1 dag echt met heel veel regen. Maar desondanks een prima vakantie gehad. De Belgische reisleider Dieter was ook een heel spontaan persoon, en was altijd aanwezig in het hotel op de afgesproken tijdstippen. Ik ben daar samen met mijn man geweest, je kon zelf kiezen of je de drukte wel of niet op wilde zoeken bij de hotels. Ook met kleine kinderen is dit het geval, je hebt n.l. verschillende zwembaden, maar het hotel waar wij zaten was het gewoon lekker rustig.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Ruud04-09-2009

All-in zoals het hoort

All-in zoals het hoort. Goed en erg uitgebreid eten. Mooie ruime kamer. Overal bars met openingstijden van 07:00 uur tm 02:00 uur. Sfeervolle professionele voorstellingen. Veel gezelligheid en vriendelijkheid. Goed animatieprogramma. In elk hotel mag je gebruik maken van de faciliteiten van dat hotel. Resort top! Hotel zelf prima.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Marianne15-08-2009

Echt vakantie

Een heerlijke vakantie gehad in Pelican, heel schoon, lekker eten, heerlijk zwembad. Als je van een wat levendiger vakantie houdt kan je beter in het Marina beach hotel boeken. Wij vonden het Pelican lekker relaxed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht