Hotel Marina Beach

58 reviews over Hotel Marina Beach in het Nederlands

super super super

Jarosław
3-7-2018

Polecam pod kazdym wzgledem...troszke miejsc juz w zyciu zwiedzilismy ale Marina juz na wejsciu powala...to pałac jest prawie a nie hotel!!!wszystko na styl taki troche turecki...nawet windy robią wrażenie.usytuowany generalnie na plaży.aquapark na terenie innego hotelu jakieś 8 min drogi ale tam też wszystko w cenie....bardzo duze pokoje...czystość bez zarzutu..basen bardzo duzy dla duzych i małych...morze poezja...leżaków do wyboru ...a na plaży to już wogóle...no i jedzenie fantastyczne jak ktoś napisze złą opinie to jest malkontentem z najwyższej półki...jak stwierdził kuzyn jedyny defekt to że za szybko sprzątają talerz sprzed nosa...all do 2.00 to już też dla wytrwałych...żadnych kolejek miła szybka obsługa(jedna barmanka to juz jakaś torpeda była wszystko w biegu)na terenie sklepy generalnie ze wszystkim( nawet studio tatuaży) ...to duzy plus bo cały kompleks na odludziu...bardzo fajna cena choć rezerwowalismy juz w listopadzie...w maju cena za 3 os rodzine podskoczyła o 2.5 tys do góry!Bardzo bardzo polecamy(inne hotele należące do kompleksu trudno nam ocenić)nota 9.5/10 absolutnie nie zawyżona

een heel mooi hotel

CP
16-10-2013

een heel mooi hotel ,nette kamers ,lekker eten en je kon genieten van nog 3 andere hotels

Kraaknet hotel

lina
26-7-2013

Super proper hotel. Er wordt voortdurend en overal gepoetst. Elke dag propere handdoeken aan het zwembad, de kamer super netjes, stoelen restaurant, babyzitjes etc zeer net gemaakt. Enkel eten vonden we iets minder. Voor de rest een super hotel met een mooi uitzicht op zwembad en zee. Zee vlak aan het zwembad en mooi, ondiep water. Leuk animatieteam. Jammer geen FREE WIFI en voor golf te betalen.

Super !

Wendy en Alain
2-1-2012

Waren hier in augustus 2011 en kan enkel maar zeggen dat het een supervakantie was. Hebben trouwens al terug vastgelegd voor augustus 2012. Hadden een suite (2 kamers) en deze was echt ongelofelijk mooi en groot ! Het eten was lekker en echt voor iedereen wat wils. Animatie heel goed, mooie shows, geweldige kinderanmitie.... Kortom een verlof om terug over te doen !

Prijs kwaliteit dik in orde

Baileyske
4-9-2011

+aangename temperaturen in de zomer (30°)

+geen handdoekje leggen van 's morgens vroeg, zeer groot strand met overvloed aan ligbedden

+zéér lekker eten, zowel in het restaurant als de snackbar

+vriendelijk en behulpzaam personeel

+direct aan het strand gelegen

-tapijt in de kamers

-veel Duitsers en Russen die weinig respecht hebben vr anderen

-geen Nederlandstalige posten op tv

-'s avonds drijven meeuwen in het zwembad, doen er hun behoefte in... erg onhygiënisch

-veel zand op de bodem van het zwembad

-in de omgeving is er niets te doen

-de stadjes in de omgeving zijn niet echt de moeite waard om te bezoeken

Kraaknet en fantastisch hotel

M&F
4-9-2011

Marina Beach is een echte topper. Kamer met zicht op zwembad en zee. Groot terras op 1ste etage met recent meubilair. Je zit nog geen 5 minuten neer of er komt al een poetsvrouw het kleinste blaadje dat op de grond ligt opkuisen. Animatie voor tienerdochters is schitterend alsook wunderbar en disco. De shows worden professioneel gebracht, we hadden dit nooit eerder in een hotel meegemaakt, zo mooi. Zwembad is heel groot en slechts enkele meters verwijderd van het strand. De kamers zijn heel ruim en net alsook het sanitair. Lekker eten in buffetvorm. Aanrader is het italiaans restaurant waar je éénmaal gebruik kan van maken. We zouden dit hotel iedereen aanraden. Buiten het domein is inderdaad niets te doen maar dit is werkelijk geschikt voor een ontspannende vakantie. Temperaturen zijn goed te verdragen in augustus rond 28 à 30 graden, veel beter dan Turkije. We zouden zeker nog terug gaan zoals reeds veel anderen. Zeker doen, geloof ons !!!

Het blijft een goed en mooi hotel

Jeroen Ooms
2-8-2011

Dit jaar voor de 2de keer naar Marina beach geweest, het is en blijft een super hotel. Eten en drinken geen enkel probleem de hele dag door. 's Avonds amusument in het theater door het animatieteam. Maak een uitstapje naar Sozopol (10 km verder op) voor 35 Leva heen en terug en pas betalen als je weer terug bent in het hotel. De taxi komt op de afgesproken tijdstip je weer ophalen.

Van 's ochtends 9.00 tot s'nachts 2 uur gratis cocktails. 2 ala card restaurants, en natuurlijk het gewone restaurant van het hotel. Echt een aanrader.

prachtig resort echte all in

Glenn
28-7-2011

gaan reeds 5 jaar op reis in deze prijscategorie, ben voor deze prijs nog geen beter tegen gekomen. Super net, lag geen vuiltje op de grond, lekker en gevarieerd eten. De shows worden opgevoerd door professionele dansers, nog nooit meegemaakt. Alsook de kinderanimatie is fantastisch.

Enkel jammer dat er buiten het resort niets te beleven is.

Schitterend hotel

Inge Lasuy
17-7-2011

2 weken in Marina Beach hotel verbleven en schitterende vakantie gehad. Heerlijk en vers eten, fantastisch animatie team en propere kamer waar niets op aan te merken viel. Enige minpuntje is dat bij laat vertrek je de kamer meestal niet langer kan houden (ondanks bijbetalen) en men enkel kan douchen in de publieke douches in het pelikan hotel (10 min stappen).

Super wakacje

Wioletta
10-7-2011

Hotel Marina Beach jest wart wszystkich pieniędzy. Czas tu spędzony zaliczam do najmilszych chwil wakacyjnych..... Jest piękny i przestronny - moc atrakcji dla dorosłych i dzieci czyni go jeszcze bardziej cudowny :-)

Jedyna uwaga co do cen usług medycznych - troszkę przesadzona. Mój syn przewrócił się i przeciął sobie skórę pod kolanem. Pielęgniarka odkaziła ranę, nałożyła specjalny klej sklejający skórę i przykleiła plasterek a na koniec dała mi rachunek opiewający na kwotę 109 Euro. Moim zdaniem to troszkę za dużo. Państwo sami oceńcie.

Po za tym drobnym incydentem Hotel jest super.

Warto dodać, że kawa jest z ekspresu - do wyboru espresso, latte, cappuccino - a nie jakaś plujka z termosu.

Masa drinków do wyboru i przepyszna gorąca czekolada dla dzieciaczków. Mój syn wypijał dziennie z 20 szklanek tej czekolady :-) Pyszna !!!!

Wieczorem mini disco dla dzieci, potem super show.

Ogólnie - wszystko na 6+ REWELACYJNE WAKACJE :-)

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marina Beach in Djuni / Dyuni / Duni , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marina Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marina Beach scoort een 8.92 uit 10 op basis van 58 reviews.