Hotel Marina Beach

Hotel aan zee, Kinderhotel
Hotel Marina Beach
9,5

Omschrijving
Hotel Marina Beach is leuk voor zowel kinderen als volwassenen. Voor de kleintjes is er een miniclub en er is ook een animatieteam. Ook vind je hier meerdere zwembaden, restaurants, een privéstrand en een fitnessruimte. In Dyuni zijn er veel activiteiten mogelijk zoals wandelen in de natuur, een kasteel bezoeken of een watersport beoefenen.

Laatste review

een heel mooi hotel

CP,
16-10-2013

een heel mooi hotel ,nette kamers ,lekker eten en je kon genieten van nog 3 andere hotels

Kenmerken

16-10-2013

Kraaknet hotel

lina
26-7-2013

Super proper hotel. Er wordt voortdurend en overal gepoetst. Elke dag propere handdoeken aan het zwembad, de kamer super netjes, stoelen restaurant, babyzitjes etc zeer net gemaakt. Enkel eten vonden we iets minder. Voor de rest een super hotel met een mooi uitzicht op zwembad en zee. Zee vlak aan het zwembad en mooi, ondiep water. Leuk animatieteam. Jammer geen FREE WIFI en voor golf te betalen.

Super !

Wendy en Alain
2-1-2012

Waren hier in augustus 2011 en kan enkel maar zeggen dat het een supervakantie was. Hebben trouwens al terug vastgelegd voor augustus 2012. Hadden een suite (2 kamers) en deze was echt ongelofelijk mooi en groot ! Het eten was lekker en echt voor iedereen wat wils. Animatie heel goed, mooie shows, geweldige kinderanmitie.... Kortom een verlof om terug over te doen !

Corendon

Prijs kwaliteit dik in orde

Baileyske
4-9-2011

+aangename temperaturen in de zomer (30°)

+geen handdoekje leggen van 's morgens vroeg, zeer groot strand met overvloed aan ligbedden

+zéér lekker eten, zowel in het restaurant als de snackbar

+vriendelijk en behulpzaam personeel

+direct aan het strand gelegen

-tapijt in de kamers

-veel Duitsers en Russen die weinig respecht hebben vr anderen

-geen Nederlandstalige posten op tv

-'s avonds drijven meeuwen in het zwembad, doen er hun behoefte in... erg onhygiënisch

-veel zand op de bodem van het zwembad

-in de omgeving is er niets te doen

-de stadjes in de omgeving zijn niet echt de moeite waard om te bezoeken

Kraaknet en fantastisch hotel

M&F
4-9-2011

Marina Beach is een echte topper. Kamer met zicht op zwembad en zee. Groot terras op 1ste etage met recent meubilair. Je zit nog geen 5 minuten neer of er komt al een poetsvrouw het kleinste blaadje dat op de grond ligt opkuisen. Animatie voor tienerdochters is schitterend alsook wunderbar en disco. De shows worden professioneel gebracht, we hadden dit nooit eerder in een hotel meegemaakt, zo mooi. Zwembad is heel groot en slechts enkele meters verwijderd van het strand. De kamers zijn heel ruim en net alsook het sanitair. Lekker eten in buffetvorm. Aanrader is het italiaans restaurant waar je éénmaal gebruik kan van maken. We zouden dit hotel iedereen aanraden. Buiten het domein is inderdaad niets te doen maar dit is werkelijk geschikt voor een ontspannende vakantie. Temperaturen zijn goed te verdragen in augustus rond 28 à 30 graden, veel beter dan Turkije. We zouden zeker nog terug gaan zoals reeds veel anderen. Zeker doen, geloof ons !!!

Het blijft een goed en mooi hotel

Jeroen Ooms
2-8-2011

Dit jaar voor de 2de keer naar Marina beach geweest, het is en blijft een super hotel. Eten en drinken geen enkel probleem de hele dag door. 's Avonds amusument in het theater door het animatieteam. Maak een uitstapje naar Sozopol (10 km verder op) voor 35 Leva heen en terug en pas betalen als je weer terug bent in het hotel. De taxi komt op de afgesproken tijdstip je weer ophalen.

Van 's ochtends 9.00 tot s'nachts 2 uur gratis cocktails. 2 ala card restaurants, en natuurlijk het gewone restaurant van het hotel. Echt een aanrader.

prachtig resort echte all in

Glenn
28-7-2011

gaan reeds 5 jaar op reis in deze prijscategorie, ben voor deze prijs nog geen beter tegen gekomen. Super net, lag geen vuiltje op de grond, lekker en gevarieerd eten. De shows worden opgevoerd door professionele dansers, nog nooit meegemaakt. Alsook de kinderanimatie is fantastisch.

Enkel jammer dat er buiten het resort niets te beleven is.

Schitterend hotel

Inge Lasuy
17-7-2011

2 weken in Marina Beach hotel verbleven en schitterende vakantie gehad. Heerlijk en vers eten, fantastisch animatie team en propere kamer waar niets op aan te merken viel. Enige minpuntje is dat bij laat vertrek je de kamer meestal niet langer kan houden (ondanks bijbetalen) en men enkel kan douchen in de publieke douches in het pelikan hotel (10 min stappen).

Fantastisch park

Erna Beumer
28-6-2011

Je kunt in het park heerlijk wandelen naar een ander hotel om vervolgens daar te eten en te drinken.

absoluut fantastisch

alainbosman
25-8-2010

prachtig hotel, alles was supe, kamer, hotel in het algemeen, zwembaded echt goed en warm, ook voor kleine kinderen, animatie meer dan ok, eten proper en zeer goed, alhoewel verwacht geen steak-friet want dat is er niet, vooral bulgaars eten. shows heel professioneel (engels alhoewel het meestal alleen muziek is), meer dan 30 animatoren voor hotel. enorm domein dat bestaat uit 4 hotels (Marina, Royal,Pelican en belleville + nog bungalow park) meer dan 10 tennistereinen, ik heb 12 verschillende zwembaden getelt (kinder inbegrepen), overal kan je eten, ook sandwichbars, warm eten in brise rest tijdens de middag, drank overal, cocktails zijn wel met locale alcohol, dronken zal je niet snel worden..., strand heel proper. enige ziekte zijn de handdoeken en alle andere bruikbare dingen om stoelen te reservere. boek wel met zeezicht !!! achterkant geeft op straat en bijna niks te zien

Corendon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marina Beach in Djuni / Dyuni / Duni , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marina Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.