Hotel Marina Beach

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Marina Beach is leuk voor zowel kinderen als volwassenen. Voor de kleintjes is er een miniclub en er is ook een animatieteam. Ook vind je hier meerdere zwembaden, restaurants, een privéstrand en een fitnessruimte. In Dyuni zijn er veel activiteiten mogelijk zoals wandelen in de natuur, een kasteel bezoeken of een watersport beoefenen.

59 reviews over Hotel Marina Beach

• 9CP16-10-2013

een heel mooi hotel

een heel mooi hotel ,nette kamers ,lekker eten en je kon genieten van nog 3 andere hotels

• 8lina26-07-2013

Kraaknet hotel

Super proper hotel. Er wordt voortdurend en overal gepoetst. Elke dag propere handdoeken aan het zwembad, de kamer super netjes, stoelen restaurant, babyzitjes etc zeer net gemaakt. Enkel eten vonden we iets minder. Voor de rest een super hotel met een mooi uitzicht op zwembad en zee. Zee vlak aan het zwembad en mooi, ondiep water. Leuk animatieteam. Jammer geen FREE WIFI en voor golf te betalen.

• 9Wendy en Alain02-01-2012

Super !

Waren hier in augustus 2011 en kan enkel maar zeggen dat het een supervakantie was. Hebben trouwens al terug vastgelegd voor augustus 2012. Hadden een suite (2 kamers) en deze was echt ongelofelijk mooi en groot ! Het eten was lekker en echt voor iedereen wat wils. Animatie heel goed, mooie shows, geweldige kinderanmitie.... Kortom een verlof om terug over te doen !

• 8Baileyske04-09-2011

Prijs kwaliteit dik in orde

+aangename temperaturen in de zomer (30°) +geen handdoekje leggen van 's morgens vroeg, zeer groot strand met overvloed aan ligbedden +zéér lekker eten, zowel in het restaurant als de snackbar +vriendelijk en behulpzaam personeel +direct aan het strand gelegen -tapijt in de kamers -veel Duitsers en Russen die weinig respecht hebben vr anderen -geen Nederlandstalige posten op tv -'s avonds drijven meeuwen in het zwembad, doen er hun behoefte in... erg onhygiënisch -veel zand op de bodem van het zwembad -in de omgeving is er niets te doen -de stadjes in de omgeving zijn niet echt de moeite waard om te bezoeken

• 9M&F04-09-2011

Kraaknet en fantastisch hotel

Marina Beach is een echte topper. Kamer met zicht op zwembad en zee. Groot terras op 1ste etage met recent meubilair. Je zit nog geen 5 minuten neer of er komt al een poetsvrouw het kleinste blaadje dat op de grond ligt opkuisen. Animatie voor tienerdochters is schitterend alsook wunderbar en disco. De shows worden professioneel gebracht, we hadden dit nooit eerder in een hotel meegemaakt, zo mooi. Zwembad is heel groot en slechts enkele meters verwijderd van het strand. De kamers zijn heel ruim en net alsook het sanitair. Lekker eten in buffetvorm. Aanrader is het italiaans restaurant waar je éénmaal gebruik kan van maken. We zouden dit hotel iedereen aanraden. Buiten het domein is inderdaad niets te doen maar dit is werkelijk geschikt voor een ontspannende vakantie. Temperaturen zijn goed te verdragen in augustus rond 28 à 30 graden, veel beter dan Turkije. We zouden zeker nog terug gaan zoals reeds veel anderen. Zeker doen, geloof ons !!!

Met oudere kinderen

• 9Jeroen Ooms02-08-2011

Het blijft een goed en mooi hotel

Dit jaar voor de 2de keer naar Marina beach geweest, het is en blijft een super hotel. Eten en drinken geen enkel probleem de hele dag door. 's Avonds amusument in het theater door het animatieteam. Maak een uitstapje naar Sozopol (10 km verder op) voor 35 Leva heen en terug en pas betalen als je weer terug bent in het hotel. De taxi komt op de afgesproken tijdstip je weer ophalen.

Van 's ochtends 9.00 tot s'nachts 2 uur gratis cocktails. 2 ala card restaurants, en natuurlijk het gewone restaurant van het hotel. Echt een aanrader.

• 8Glenn 28-07-2011

prachtig resort echte all in

gaan reeds 5 jaar op reis in deze prijscategorie, ben voor deze prijs nog geen beter tegen gekomen. Super net, lag geen vuiltje op de grond, lekker en gevarieerd eten. De shows worden opgevoerd door professionele dansers, nog nooit meegemaakt. Alsook de kinderanimatie is fantastisch. Enkel jammer dat er buiten het resort niets te beleven is.

• 10Inge Lasuy17-07-2011

Schitterend hotel

2 weken in Marina Beach hotel verbleven en schitterende vakantie gehad. Heerlijk en vers eten, fantastisch animatie team en propere kamer waar niets op aan te merken viel. Enige minpuntje is dat bij laat vertrek je de kamer meestal niet langer kan houden (ondanks bijbetalen) en men enkel kan douchen in de publieke douches in het pelikan hotel (10 min stappen).

• 8Erna Beumer28-06-2011

Fantastisch park

Je kunt in het park heerlijk wandelen naar een ander hotel om vervolgens daar te eten en te drinken.

Met vrienden

• 10alainbosman25-08-2010

absoluut fantastisch

prachtig hotel, alles was supe, kamer, hotel in het algemeen, zwembaded echt goed en warm, ook voor kleine kinderen, animatie meer dan ok, eten proper en zeer goed, alhoewel verwacht geen steak-friet want dat is er niet, vooral bulgaars eten. shows heel professioneel (engels alhoewel het meestal alleen muziek is), meer dan 30 animatoren voor hotel. enorm domein dat bestaat uit 4 hotels (Marina, Royal,Pelican en belleville + nog bungalow park) meer dan 10 tennistereinen, ik heb 12 verschillende zwembaden getelt (kinder inbegrepen), overal kan je eten, ook sandwichbars, warm eten in brise rest tijdens de middag, drank overal, cocktails zijn wel met locale alcohol, dronken zal je niet snel worden..., strand heel proper. enige ziekte zijn de handdoeken en alle andere bruikbare dingen om stoelen te reservere. boek wel met zeezicht !!! achterkant geeft op straat en bijna niks te zien

1 tip over Hotel Marina Beach

• r.stuut, 22-06-2010

ga wandelen in de natuur, ook de strandwandelingen zijn mooi

3 vragen over Hotel Marina Beach

• Linda , 31-01-2018

Is het hotel vanaf 2011 dichtgeweest ofzo ?

Ik lees alleen maar oude recensies. Uit jaar 2013. Is het hotel dichtgeweest? Is het nu nog wel een mooi hotel en zijn er ook speeltuintjes voor de kinderen want die kant ik nergens op geen enkele site vinden.

• jan, 18-07-2011

ervaring met kleine kinderen

Wij gaan binnen 2 weken naar Marina Beach met onze 3 kids van 5, 3 en 1 jaar. Graag hadden we geweten of het hotel kindvriendelijk is en of alles er ook voorhanden is voor onze kleinste spruit. Kun je er luiers kopen, babyvoeding,...? Is het zwembad inderdaad zo koud zoals er soms beschreven word? Alvast bedankt voor jullie reactie, want we zitten toch met wat spanning over hoe het zal meevallen met 3 kinderen.

lina, 26-07-2013

Hoi, Ik heb ondertussen een zoon van 6 dus eigenlijk weet ik niet of er babyvoeding etc aanwezig is. Gewone melk kan je steeds verkrijgen bij het ontbijt, mensen vulden hun flesjes op. Wel is er een verzorgingskussen op het strand aanwezig, speeltuintjes voor de kleinere kindjes en het water is altijd frisjes als je er net in gaat, na enkele minuten voel je er niets meer van. Wij vonden het allesinds super.

• S., 03-06-2010

champagne

Kan je in hotel Marina beach champagne/cava drinken ? En zit het in de all-in ? Heb gelezen dat je in MRP champagne kunt krijgen.

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald