Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

263 Reviews over Duni Marina Royal Palace

• 1Ruth 03-01-2019

Nooit meer! Zeker niet met een kleuter!

Het stikt er van de wespen!! Onze dochter is vier keer gestoken geweest. Je kan er niet op het strand, niet aan het zwembad... Onze dochter had een panische angst, durfde niet meer buiten! ´s avonds liepen er vliegende mieren. Het water in de badkamer stonk! Airco was kapot! Dan maar naar het binnenzwembad aangezien onze dochter panisch was om naar buiten te gaan, wat bleek, water ijskoud! Liften in het hotel gingen de helft van de tijd niet, fijn met een buggy! Wifi? Wij wouden hier voor betalen, maar kregen de opmerking dat er geen wifi meer was, want het was buiten seizoen! Personeel zeer onvriendelijk. s morgens een half uur gewacht op bestek, uiteindelijk maar zelf gaan halen. Kids club? Het enige wat de begeleidster daar doet is op haar gsm spelen! Om vijf voor drie wou mijn man een handdoek gaan halen... de poolboy zat er met de handdoeken naast zich. Mijn man kreeg er geen!! Zijn shift begon pas om drie!!

• 8S. Koelewijn31-07-2017

Compleet hotel

Er liggen wat hotels omheen waar je allemaal gebruik van kunt maken dus veel keuze in zwembaden, eten. etc. Op 8 km afstand ligt het eerste dorpje Sozopol. Je kan hier met de taxi heen. De taxi's zijn snel tot je beschikking. Verder is er weinig in de omgeving of je moet verder gaan reizen. Niet geschikt voor mensen slecht ter been en mensen met kleine kids in buggies zij moeten aardig de berg op duwen en trappen lopen. Het eten is super goed. Het eten was zeer divers en voor ieder wat wils. De prijs kwaliteit is super goed. Er zijn overal plekjes bij de zwembaden, je hoeft niet echt vroeg op want plekjes genoeg ook al kom je wat later. Personeel is nors maar werkt hard. Bijna niemand van het personeel spreekt Engels. Er waren weinig Nederlanders. Voor pubers kan dat een nadeel zijn. Bediening is vlot en werken echt hard en lang. De kamers werden iedere ochtend schoon gemaakt. Je hoeft dus niet op je handdoeken te wachten. Bij elkaar is dit een mooie locatie om lekker te eten en goed uit te rusten.

• 8wim17-09-2016

na twee minder, terug goed

we zijn toch terug gekomen, ondanks tweemaal minder goede ervaring. Het resort is en blijft geweldig. Het hotel was terug als vroeger. Eten in restaurant lekker en afwisselend. Kamers proper, rond het zwembad geen zwerfvuil meer. Personeel meer dan vriendelijk. Nu is er een klein waterpark met glijbanen vooral voor kin deren, maar aan andere kant van resort zodat niemand er last van heeft. Heerlijk!!

• 8karin06-09-2016

prachtig hotel

Het hotel is zeer mooi gelegen. Je hebt een prachtig uitzicht vanuit het zwembad op de zee en het strand. Er is overal voldoende plaats aanwezig om te liggen. Het eten is lekker en er is voldoende keuze. Er zijn verschillende zwembaden en recent is er ook een klein aqua park. Ook 's avonds is er voldoende te doen. Na de show is er nog gelegenheid om te dansen. Het personeel is wel wat nors maar correct. Er is permanent een dokter in de club aanwezig en er staan steeds taxi's ter beschikking. Het was onze 2e keer in dit hotel en het was zeker niet de laatste keer.

• 8Ingeborg11-08-2016

Een aanrader

Eind juli waren we in marina royal. Het is een mooi hotel, alles is er proper en net Aan de receptie is hun engels wel beperkt en zijn ze niet erg vriendelijk. Maar in het algemeen is het personeel niet erg vriendelijk, wat we ondervonden bij alle bulgaren. De kamer was mooi en groot wel jammer dat de derde persoon op een zetelbad sliep wat nog al piepte en kraakte. Het eten is ook heel lekker en gevarieerd, wel niet te laat aanschuiven s avonds want sommige dingen worden nie meer aangevuld. Zo was er op een avond een speciaal aperitief maar dat was enkel het eerste half uur!! Ook met zalm en chocolade mousse en zo kwam dit wel voor, dus raad ik aan niet te laat te gaan diner Aan het ewembad is er altijd wel een stoel vrij, Het is wel heel uitgestrekt en ga je naar de glijbanen zou ik zeggen verblijf daar dan de hele dag want om efkes weg en weer te lopen is het toch niet echt aan te raden. En als royal gast mag je toch in al de hotels en accomaties van het hele resort eten en drinken Wij zijn ook enkele keren s avonds op het terras van marina beach gaan zitten daar vonden wij het gezelliger, en het enige verschil is dat je daar niet bediend wordt maar je aan de bar zelf je bestelling gaat halen Het is echt een aanraden dit hotel, wel is er niks buiten in de onmiddelijke omgeving te doen. Wij hebben drie dagen een auto,gehuurd om.wat van de omgeving te bekijken

• 8Luc07-08-2016

Leuke vakantie

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad en zouden het zo weer doen. Troef is de ligging, heel rustig in de natuur, maar desondanks veel mogelijkheden.

• 6melissa04-08-2016

Nooit meer

Dit hotel is echt geen 5 sterren waard. Hooguit 4 sterren. Dranken waren niet koel, wijn was lauw. Veel keuze buffet maar altijd hetzelfde. Voor een hotel dat aan de zee ligt was er amper aanbod van vis. All-in mag dit niet genoemd worden: deftige dranken moesten extra betaald worden, wifi was betalend en zelfs de fitness in het hotel. Voor gratis fitness moet je naar het 3sterren hotel in het domein, waar de fitness gewoon vastgeroest is. Niets werkte. Personeel aan receptie is niet vriendelijk. Domein is uitgestrekt dus niet voor mensen slecht te been.

• 9Gunther Versweyveld25-07-2016

Top Hotel

Al meerdere malen een all-in gehad maar dit stak er bij ons toch bovenuit. Het eten en de drank waren super. Vele verschillende maaltijden en dranken. het complex is groot maar prachtig gelegen. De verschillende zwembaden lagen wel wat uit elkaar maar dat stoorde niet. Voor mensen die niet goed te been zijn is het wat moeilijker omdat er veel trappen zijn. Ook één van de eerste malen dat we niet vroeg moesten opstaan om een handdoek te gaan leggen. Er is plaats zat! Wanneer je ook ergens wou gaan liggen, overal plaats genoeg. Super waterpretpark met glijbanen voor de kinderen De kamers waren wel wat aan de oubollige kant en het terrasje piepklein. Ook tapijt in de kamer is niet direct hygienisch maar alles was wel kraak proper. De liften in het hoofdgebouw zijn ook wat aan de kleine kant uitgevallen. Het personeel zelf is wat aan de zure kant (hadden wij in Kroatie ook trouwens). Voor de rest een super vakantie gehad die voor herhaling vatbaar is!

• 10Nellij05-06-2016

Super. Voor herhaling vatbaar

Marina Royal palace ligt met nog een aantal andere hotels in een prachtig beschermd natuurgebied. Het hotel kan wedijveren met het beste 5 sterren hotel in Turkije. Heerlijk eten, vriendelijk personeel, volop ruimte bij zwembad en strand, zeer kindvriendelijk en super schoon

• 8Nico Vranken22-05-2016

Leuke vakantie

Service, vriendelijk personeel en behulpzaam

Hotel Duni Marina Royal Palace info

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (8)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)