Hotel Duni Marina Royal Palace

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°3°
Hotel Duni Marina Royal Palace
4,1

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Duni Marina Royal Palace voor je op een rij gezet:

257 reviews over Hotel Duni Marina Royal Palace in het Nederlands

Nooit meer! Zeker niet met een kleuter!

Ruth ,
3-1-2019

Het stikt er van de wespen!! Onze dochter is vier keer gestoken geweest. Je kan er niet op het strand, niet aan het zwembad... Onze dochter had een panische angst, durfde niet meer buiten! ´s avonds liepen er vliegende mieren. Het water in de badkamer stonk! Airco was kapot! Dan maar naar het binnenzwembad aangezien onze dochter panisch was om naar buiten te gaan, wat bleek, water ijskoud! Liften in het hotel gingen de helft van de tijd niet, fijn met een buggy! Wifi? Wij wouden hier voor betalen, maar kregen de opmerking dat er geen wifi meer was, want het was buiten seizoen! Personeel zeer onvriendelijk. s morgens een half uur gewacht op bestek, uiteindelijk maar zelf gaan halen. Kids club? Het enige wat de begeleidster daar doet is op haar gsm spelen! Om vijf voor drie wou mijn man een handdoek gaan halen... de poolboy zat er met de handdoeken naast zich. Mijn man kreeg er geen!! Zijn shift begon pas om drie!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Compleet hotel

S. Koelewijn,
31-7-2017

Er liggen wat hotels omheen waar je allemaal gebruik van kunt maken dus veel keuze in zwembaden, eten. etc. Op 8 km afstand ligt het eerste dorpje Sozopol. Je kan hier met de taxi heen. De taxi's zijn snel tot je beschikking. Verder is er weinig in de omgeving of je moet verder gaan reizen. Niet geschikt voor mensen slecht ter been en mensen met kleine kids in buggies zij moeten aardig de berg op duwen en trappen lopen. Het eten is super goed. Het eten was zeer divers en voor ieder wat wils. De prijs kwaliteit is super goed. Er zijn overal plekjes bij de zwembaden, je hoeft niet echt vroeg op want plekjes genoeg ook al kom je wat later. Personeel is nors maar werkt hard. Bijna niemand van het personeel spreekt Engels. Er waren weinig Nederlanders. Voor pubers kan dat een nadeel zijn. Bediening is vlot en werken echt hard en lang. De kamers werden iedere ochtend schoon gemaakt. Je hoeft dus niet op je handdoeken te wachten. Bij elkaar is dit een mooie locatie om lekker te eten en goed uit te rusten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

na twee minder, terug goed

wim
17-9-2016

we zijn toch terug gekomen, ondanks tweemaal minder goede ervaring. Het resort is en blijft geweldig. Het hotel was terug als vroeger. Eten in restaurant lekker en afwisselend. Kamers proper, rond het zwembad geen zwerfvuil meer. Personeel meer dan vriendelijk. Nu is er een klein waterpark met glijbanen vooral voor kin deren, maar aan andere kant van resort zodat niemand er last van heeft. Heerlijk!!

Gereisd met partner in juni 2016

prachtig hotel

karin
6-9-2016

Het hotel is zeer mooi gelegen. Je hebt een prachtig uitzicht vanuit het zwembad op de zee en het strand. Er is overal voldoende plaats aanwezig om te liggen. Het eten is lekker en er is voldoende keuze. Er zijn verschillende zwembaden en recent is er ook een klein aqua park. Ook 's avonds is er voldoende te doen. Na de show is er nog gelegenheid om te dansen. Het personeel is wel wat nors maar correct. Er is permanent een dokter in de club aanwezig en er staan steeds taxi's ter beschikking. Het was onze 2e keer in dit hotel en het was zeker niet de laatste keer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Een aanrader

Ingeborg
11-8-2016

Eind juli waren we in marina royal. Het is een mooi hotel, alles is er proper en net Aan de receptie is hun engels wel beperkt en zijn ze niet erg vriendelijk. Maar in het algemeen is het personeel niet erg vriendelijk, wat we ondervonden bij alle bulgaren. De kamer was mooi en groot wel jammer dat de derde persoon op een zetelbad sliep wat nog al piepte en kraakte. Het eten is ook heel lekker en gevarieerd, wel niet te laat aanschuiven s avonds want sommige dingen worden nie meer aangevuld. Zo was er op een avond een speciaal aperitief maar dat was enkel het eerste half uur!! Ook met zalm en chocolade mousse en zo kwam dit wel voor, dus raad ik aan niet te laat te gaan diner Aan het ewembad is er altijd wel een stoel vrij, Het is wel heel uitgestrekt en ga je naar de glijbanen zou ik zeggen verblijf daar dan de hele dag want om efkes weg en weer te lopen is het toch niet echt aan te raden. En als royal gast mag je toch in al de hotels en accomaties van het hele resort eten en drinken Wij zijn ook enkele keren s avonds op het terras van marina beach gaan zitten daar vonden wij het gezelliger, en het enige verschil is dat je daar niet bediend wordt maar je aan de bar zelf je bestelling gaat halen Het is echt een aanraden dit hotel, wel is er niks buiten in de onmiddelijke omgeving te doen. Wij hebben drie dagen een auto,gehuurd om.wat van de omgeving te bekijken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Leuke vakantie

Luc
7-8-2016

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad en zouden het zo weer doen. Troef is de ligging, heel rustig in de natuur, maar desondanks veel mogelijkheden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Nooit meer

melissa
4-8-2016

Dit hotel is echt geen 5 sterren waard. Hooguit 4 sterren. Dranken waren niet koel, wijn was lauw. Veel keuze buffet maar altijd hetzelfde. Voor een hotel dat aan de zee ligt was er amper aanbod van vis. All-in mag dit niet genoemd worden: deftige dranken moesten extra betaald worden, wifi was betalend en zelfs de fitness in het hotel. Voor gratis fitness moet je naar het 3sterren hotel in het domein, waar de fitness gewoon vastgeroest is. Niets werkte. Personeel aan receptie is niet vriendelijk. Domein is uitgestrekt dus niet voor mensen slecht te been.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top Hotel

Gunther Versweyveld
25-7-2016

Al meerdere malen een all-in gehad maar dit stak er bij ons toch bovenuit. Het eten en de drank waren super. Vele verschillende maaltijden en dranken. het complex is groot maar prachtig gelegen. De verschillende zwembaden lagen wel wat uit elkaar maar dat stoorde niet. Voor mensen die niet goed te been zijn is het wat moeilijker omdat er veel trappen zijn. Ook één van de eerste malen dat we niet vroeg moesten opstaan om een handdoek te gaan leggen. Er is plaats zat! Wanneer je ook ergens wou gaan liggen, overal plaats genoeg. Super waterpretpark met glijbanen voor de kinderen De kamers waren wel wat aan de oubollige kant en het terrasje piepklein. Ook tapijt in de kamer is niet direct hygienisch maar alles was wel kraak proper. De liften in het hoofdgebouw zijn ook wat aan de kleine kant uitgevallen. Het personeel zelf is wat aan de zure kant (hadden wij in Kroatie ook trouwens). Voor de rest een super vakantie gehad die voor herhaling vatbaar is!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Super. Voor herhaling vatbaar

Nellij
5-6-2016

Marina Royal palace ligt met nog een aantal andere hotels in een prachtig beschermd natuurgebied. Het hotel kan wedijveren met het beste 5 sterren hotel in Turkije. Heerlijk eten, vriendelijk personeel, volop ruimte bij zwembad en strand, zeer kindvriendelijk en super schoon

Gereisd met vrienden in mei 2016

Leuke vakantie

Nico Vranken
22-5-2016

Service, vriendelijk personeel en behulpzaam

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duni Marina Royal Palace in Djuni / Dyuni / Duni , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duni Marina Royal Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.