Géén boekingskosten

BulgarijeBulgarijeDjuni / Dyuni / Duni

8.1FantastischScore uit 28 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

31 Reviews over Belleville Holiday Village

• 8HORRIE22-07-2010

goed en ruim resort,en toch rustig en proper

Kamers waren zeer proper, en er was een zeer goede handdoeken service aan de zwembaden,eten was ok,veel keuze,enkel de aangeboden dranken voldoen niet altijd aan de verwachtingen.Een klein min puntje,er zijn aan de zwembaden géén ijsjes te krijgen ,enkel in de shops en tegen betaling.Goed aanbod voor verschillende uitstapen,tegen betaalbare prijzen. Een "kleine" fooi kan wonderen doen bij het personeel en de gidsen. Kortom over het algemeen zeker een aanrader en voor ons alvast een geslaagde vakantie

• 2habermann05-07-2010

Böse Überraschung

Wir waren zum zweiten Mal nach 2006 dort,als es noch Magic Live hiess.Unterschied wie Tag und Nacht. Gebucht und zugesagt war Belleville Duni Village,im Haupthaus.Abgestellt wurden wir irgendwo auf einem Berg,wo kein Babyphone mehr funktionierte und die 5 Zimmer,die wir für und unsere Freunde gebucht hatten,lagen weit von einander entfernt.Die Zimmer waren verschmutzt und die Klima funktionierte bloss bei 2 Zimmern.Nach langen Hin und Her bekamen wir am nächsten Tag Zimmer näher am Haupthaus aber immer noch nicht die gebuchten.Angeblich überbucht,obwohl wir im November gebucht hatten und jetzt vom 20.06.-04.07.2010 dort waren.Nur die slavischen Brüder aus Russland und Rumänien residierten im besagten Belleville-Haupthaus.Übrigens die letzte Klima funktionierte dann nach 4 Tagen,nachdem unser Enkel beinahe abgebrandt war. Animation hat faktisch gar nicht mehr statt gefunden.Nur die Minidisco von 19,30- 20,00Uhr.Nur vom Marina-Hotel wurde man nachmittags über den ganzen Strand beschallt.

• 7MWI11-08-2009

Heerlijk genieten van zon, zee, strand.

Het strand is zeer geschikt voor kinderen. Geleidelijk aflopend en niet diep. Je kan op het hele resort van de diverse zwembaden, restaurants, bars + faciliteiten gebruikmaken, m.u.v. Marina Royal Palace. Zwembad bij Belleville Holiday Village is rustig en je hoeft geen handdoekjes te leggen. Er zijn ruim voldoende ligbedden (+ handdoekenservice) beschikbaar. Dit geldt ook voor bij het strand. Kamers zijn schoon en elke dag schone handdoeken. Eten is zeer goed en voldoende variatie. Elke avond een ander thema. Bier is van goede kwaliteit. 's avonds na elven is het erg rustig aan de bars, terwijl je tot 2.00 uur van de All-In gebruik kunt maken. Ook in de Disco! Entertainment de hele dag van 10.00 - 12.00 en van 14.30 - 17.30 uur voor iedereen beschikbaar. Elke avond een zeer professionele show van ruim een uur door het entertainmentteam, dat uit ruim 30 personen bestaat. In de buurt is niets (staat in de reisgids vermeld). Al met al een perfecte vakantie voor een goede prijs.

• 9Stumer Claudiu22-07-2009

Perfect for fam.with children

A perfect place for fam.with children and not only. We came first (very suspicious) in Aug 2006. We enjoyed very much and came each year since then. A lot of space,a lot of activities,good food and services. The personal is doing their jobs as good as possib. Not heaven on earth but a very nice place for a vacantion.

• 8Kriekaard18-08-2008

Heerlijke vakantie met een paar min punten.....

Wij zijn 7 augustus terug gekomen van een heerlijke vakantie. Er waren alleen een paar minpunten: De 1e dag hebben wij een auto gehuurd bij onze hostess . Dit kan ik echt afraden. De auto welke wij kregen was oud, er stond 130.000 km op de teller, de lichten deden het niet en hij rammelde aan alle kanten (hier kwamen wij later achter toen wij hoog in de bergen reden). Wij hebben wel iets aan geld terug gekregen maar deze dame heeft niet echt de moeite genomen om ons te helpen. Merendeel moesten wij zelf regelen. Erg teleurgesteld in onze touroperator dus. Het park was prima, mooie ligging. Eten vonden wij iets minder. Vlees van de BBQ was vaak rood en het eten was ook niet echt warm. De Russen in het hotel waren tijdens het eten om je ogen uit te kijken. Tafels vol met eten en merendeel laten staan en niet opeten. Een schande! De kamers waren TOP en elke dag SUPER schoon. Personeel in de restaurants vaak sjagerijnig.

• 8bstibbe05-08-2008

Fantastische ligging en animatieteam

Ben net terug van een hartstikke leuke en mooie vakantie. Heb 2 kinderen van 9 en 13 jaar, die hebben zich erg vermaakt. Het eten was goed. Veel (gezellige) drukte bij de verschillende zwembaden. Het animatieteam was geweldig enthousiast en de shows waren zeer professioneel. Lekker strand en schone zee.

Echt een mooie vakantie

• 8Fam. Koopman20-07-2008

We zijn net terug met 2 kinderen van 9 en 13 jaar. Periode 1-15 Juli 2008 .Een hele leuke vakantie gehad.Het weer was erg aangenaam.Het eten was prima, veel variatie.Veel gezelligheid bij het zwembad bij Marina Beach.Het animatieteam was geweldig enthousiast en hele professionele shows.Lekker strand. Helemaal top.

• 7anoniem18-07-2008

Hallo iedereen , Ik (meisje van 17 jaar) ben juist terug van Bulgarije met mijn familie. Maar dit hotel was niet zoals we verwacht hadden! Ik keek er zo lang naar uit maar eigenlijk was het niets! Het personeel is enorm vies en willen gewoon niets zeggen. Ze doen alles met tegenzin!! Ze lachten ons zelfs uit. Je komt moe aan op de kamer van de lange weg van het strand. Eten valt mee , maar echt afwisseling is het niet. Andere hotels zoals de 2 Marina's lijken veel mooier! Ons zwembad is klein en ligt afgelegen waar er geen muziek bij is. Het zit er vol met Bulgaren zelf en Duitsers. Kamers zijn wel goed. Maar Bungalows zijn ook heel ver stappen (nog verder). Het was echt niet zo goed hoor !!

• 10Valérie De Ridder30-08-2007

ik ben 14 jaar&ben dit jaar naar Marina Beach geweest met mijn zus&ouders.Het hotel is prachtig en de service is uitstekend.Ideaal voor kinderen en tieners want de animatie is er super!Volwassenen kunnen ook genieten van de animatie met joga en watergymnastiek of kunnen lekker gezellig op hun strandstoel liggen.Marina Beach is van het hele complex (Magic Life) toch wel het beste.Iedereen uit alle hotels van Magic Life gingen naar Marina Beach om er te eten of aan het zwembad te zitten. 's Avonds kan je genieten van de show in het amfitheater en achteraf eens een glaajse te drinken.Tieners kunnen naar de discotheek gaan. Het grote aantal mensen zijn Duiters/Oostenrijkers/Belgen.Het enige nadeel kan zijn (of voordeel) is dat je heel veel Duits zal bijgeleerd hebben.Maar dat is op zich geen probleem.De duitstaligen zijn zeer leuke mensen.Magic Life ligt ook afgezondert van de buitenwereld.Maar in Magic Life kan je gerust blijven.Je kan eventueel ook naar Sozopol gaan. Beste vakantie ooit!

• 8Olaf Jakisch27-08-2007

Hatten das Glück in einem Nebengebäude mit Blick in den Wald und auf das Merr gehabt zu haben. Aufenthaltsarum mit TV und Klappbetten für die Kinder + extra Elternschlafzimmer. Die Kinder wurden vom Magic-Life -Entertainment sehr gut betreut. Die Lage war sehr ruhig, gepfelgt und trotzdem dicht am Zentrum. das war ein klasse Urlaub - siehe leider [*] 2007-

[*Namen von Reiseveranstaltern werden gemäß unseren Regeln nicht veröffentlicht. Die Zoover-Redaktion.]

Hotel Belleville Holiday Village info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • 24 uur incheckenBeschikbaar
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)