Hotel Belleville Holiday Village

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°17°
Hotel Belleville Holiday Village
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Belleville Holiday Village voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Belleville Holiday Village in het Nederlands

goed en ruim resort,en toch rustig en proper

HORRIE
22-7-2010

Kamers waren zeer proper, en er was een zeer goede handdoeken service aan de zwembaden,eten was ok,veel keuze,enkel de aangeboden dranken voldoen niet altijd aan de verwachtingen.Een klein min puntje,er zijn aan de zwembaden géén ijsjes te krijgen ,enkel in de shops en tegen betaling.Goed aanbod voor verschillende uitstapen,tegen betaalbare prijzen. Een "kleine" fooi kan wonderen doen bij het personeel en de gidsen. Kortom over het algemeen zeker een aanrader en voor ons alvast een geslaagde vakantie

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Heerlijk genieten van zon, zee, strand.

MWI
11-8-2009

Het strand is zeer geschikt voor kinderen. Geleidelijk aflopend en niet diep. Je kan op het hele resort van de diverse zwembaden, restaurants, bars + faciliteiten gebruikmaken, m.u.v. Marina Royal Palace. Zwembad bij Belleville Holiday Village is rustig en je hoeft geen handdoekjes te leggen. Er zijn ruim voldoende ligbedden (+ handdoekenservice) beschikbaar. Dit geldt ook voor bij het strand. Kamers zijn schoon en elke dag schone handdoeken. Eten is zeer goed en voldoende variatie. Elke avond een ander thema. Bier is van goede kwaliteit. 's avonds na elven is het erg rustig aan de bars, terwijl je tot 2.00 uur van de All-In gebruik kunt maken. Ook in de Disco! Entertainment de hele dag van 10.00 - 12.00 en van 14.30 - 17.30 uur voor iedereen beschikbaar. Elke avond een zeer professionele show van ruim een uur door het entertainmentteam, dat uit ruim 30 personen bestaat. In de buurt is niets (staat in de reisgids vermeld). Al met al een perfecte vakantie voor een goede prijs.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009
2008

Heerlijke vakantie met een paar min punten.....

Kriekaard
18-8-2008

Wij zijn 7 augustus terug gekomen van een heerlijke vakantie. Er waren alleen een paar minpunten: De 1e dag hebben wij een auto gehuurd bij onze hostess . Dit kan ik echt afraden. De auto welke wij kregen was oud, er stond 130.000 km op de teller, de lichten deden het niet en hij rammelde aan alle kanten (hier kwamen wij later achter toen wij hoog in de bergen reden). Wij hebben wel iets aan geld terug gekregen maar deze dame heeft niet echt de moeite genomen om ons te helpen. Merendeel moesten wij zelf regelen. Erg teleurgesteld in onze touroperator dus. Het park was prima, mooie ligging. Eten vonden wij iets minder. Vlees van de BBQ was vaak rood en het eten was ook niet echt warm. De Russen in het hotel waren tijdens het eten om je ogen uit te kijken. Tafels vol met eten en merendeel laten staan en niet opeten. Een schande! De kamers waren TOP en elke dag SUPER schoon. Personeel in de restaurants vaak sjagerijnig.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische ligging en animatieteam

bstibbe
5-8-2008

Ben net terug van een hartstikke leuke en mooie vakantie. Heb 2 kinderen van 9 en 13 jaar, die hebben zich erg vermaakt. Het eten was goed. Veel (gezellige) drukte bij de verschillende zwembaden. Het animatieteam was geweldig enthousiast en de shows waren zeer professioneel. Lekker strand en schone zee.

Echt een mooie vakantie

Gereisd Familie in juli 2008

We zijn net terug met 2 kinderen van 9 en 13 jaar

Fam. Koopman
20-7-2008

We zijn net terug met 2 kinderen van 9 en 13 jaar. Periode 1-15 Juli 2008 .Een hele leuke vakantie gehad.Het weer was erg aangenaam.Het eten was prima, veel variatie.Veel gezelligheid bij het zwembad bij Marina Beach.Het animatieteam was geweldig enthousiast en hele professionele shows.Lekker strand. Helemaal top.

Gereisd Familie in Sun Jul 20 2008 14:52:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hallo iedereen , Ik (meisje van 17 jaar) ben juist terug

anoniem
18-7-2008

Hallo iedereen , Ik (meisje van 17 jaar) ben juist terug van Bulgarije met mijn familie. Maar dit hotel was niet zoals we verwacht hadden! Ik keek er zo lang naar uit maar eigenlijk was het niets! Het personeel is enorm vies en willen gewoon niets zeggen. Ze doen alles met tegenzin!! Ze lachten ons zelfs uit. Je komt moe aan op de kamer van de lange weg van het strand. Eten valt mee , maar echt afwisseling is het niet. Andere hotels zoals de 2 Marina's lijken veel mooier! Ons zwembad is klein en ligt afgelegen waar er geen muziek bij is. Het zit er vol met Bulgaren zelf en Duitsers. Kamers zijn wel goed. Maar Bungalows zijn ook heel ver stappen (nog verder). Het was echt niet zo goed hoor !!

Gereisd Familie in juli 2008

2007

ik ben 14 jaar&ben dit jaar naar Marina Beach geweest met

Valérie De Ridder
30-8-2007

ik ben 14 jaar&ben dit jaar naar Marina Beach geweest met mijn zus&ouders.Het hotel is prachtig en de service is uitstekend.Ideaal voor kinderen en tieners want de animatie is er super!Volwassenen kunnen ook genieten van de animatie met joga en watergymnastiek of kunnen lekker gezellig op hun strandstoel liggen.Marina Beach is van het hele complex (Magic Life) toch wel het beste.Iedereen uit alle hotels van Magic Life gingen naar Marina Beach om er te eten of aan het zwembad te zitten. 's Avonds kan je genieten van de show in het amfitheater en achteraf eens een glaajse te drinken.Tieners kunnen naar de discotheek gaan. Het grote aantal mensen zijn Duiters/Oostenrijkers/Belgen.Het enige nadeel kan zijn (of voordeel) is dat je heel veel Duits zal bijgeleerd hebben.Maar dat is op zich geen probleem.De duitstaligen zijn zeer leuke mensen.Magic Life ligt ook afgezondert van de buitenwereld.Maar in Magic Life kan je gerust blijven.Je kan eventueel ook naar Sozopol gaan. Beste vakantie ooit!

Even ter verduidelijking, of je nu in Marina Royal Palace

MARIJKE
16-8-2007

Even ter verduidelijking, of je nu in Marina Royal Palace (te boeken via Neckermann), in Magic Life (te boeken via Jetair) of in Pelikan (te boeken via Thomas Cook) zit, de 3 hotels behoren tot eenzelfde geheel en je kan overal in en uit lopen, ook overal gaan eten dus. Toch was Magic Life alhoewel het slechts 4 was beter qua maaltijden dan MRP met zijn 5. We hebben wel pech gehad, Jetair vertelde ons dat je nergens paspoort voor nodig had, doch om alcoholische dranken te krijgen moesten mijn zonen (18 en 20 jaar) telkens paspoort tonen. Jongste zoon is paspoort gestolen of verloren -) bijgevolg eerst politie laten komen - later dan verklaring gaan afhalen in Sozopol en dan naar Sofia reizen met de bus = 6 uur heen en 6 uur terug om een nieuw paspoort te krijgen in de ambassade van Sofia (ligt aan het andere uiteinde van Bulgarije !) Wij moesten dit doen op 1 dag (H 's nachts en T overdag) om nog onze vlucht te halen. Voor de rest is ML OK, doch geen kennis van talen aan receptie

ik ben 2 keer in dit hotel geweest en vond dit echt super,

nikki
10-8-2007

ik ben 2 keer in dit hotel geweest en vond dit echt super, erg naar mijn zin gehad en ga zeker nog een keer terug. Een tip voor de mensen die nog gaan ,ga een zeiltocht maken met de zeilboot die in de haven beneden lig ,neem dan de laatste toch om half 5 geloof ik . wij hebben hem 2 keer gedaan om die tijd en 2 maal dolfijnen op zee gezien. ga ook eens een paardrij tochtje maken ook erg leuk voor beginnenrs.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

FAM

vandevyver
3-8-2007

FAM.VANDEVYVER

Al 2maal Magic Life bezocht,turkije: WAterworld imperial en Tunesie:Manar allebei alles er op en er aan echt dik in orde!!!! Deze zomer Magic Life Duni toch heel wat minder op alle punten enkel de animatie en watersporten waren geliikwaardig aan de andere 2.

Periode 17/7 tot en met 29/7

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• SaunaStoombad / Turks bad

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belleville Holiday Village in Djuni / Dyuni / Duni , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belleville Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.