Djuni / Dyuni / Duni

We hebben een aantal aanbieders voor Djuni / Dyuni / Duni voor je op een rij gezet:

Reviews over Djuni / Dyuni / Duni

rustig en weinig te zien in directe omgeving

Lea,
    3-9-2012

een prima bestemming voor gezinnen met kinderen maar ook voor oudere mensen. De animatie werd echter op één centrale plaats gegeven, wat spijtig is, vonden wij. Je moet een eind wandelen als je bv. in de Pelican zit.

Gereisd met partner in Thu Aug 23 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prijs/kwaliteit OK

Fam. Braeckmans - Petein,
    27-7-2012

Wij zijn mss bevooroordeeld,1ste keer Bulgarije, minder warm dan Turkije waar we 6 jaar op rij in de beste hotels op vakantie zijn geweest. Pluspunten zijn het klimaat, extreem proper, strand (uitstekend voor kleine kinderen), animatie voor iedereen behalve tieners van 12j tot 16j, shows geweldig 's avonds, altijd plaats aan strand en zwembad. Minpuntjes : eten heel weinig variatie (in vergelijking met Turkije), organisatie aan het restaurant, moeilijk toegankelijk voor mensen die slecht te been zijn (veel trappen). Al bij al een leuke vakantie in leuk gezelschap. Bedankt Sven, Fleur en Brent !!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

fantastisch

jordy lecomte,
    11-7-2012

Het hotel is zowel voor jong als oud! Proper, vriendelijk, genoeg en lekker eten, iedere dag kan je activiteiten doen en s'avonds kan je rustig iets drinken in het hotel of naar disco gaan boven de wunderbar. echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2012

Schitternd resort

Fam Schepers,
    1-10-2010

Wij zijn er geweest met onze kids op huwelijksreis en hebben het er super gehad. Het eten was heerlijk. Zo veel om uit te kiezen. De kamers prachtig en heel netjes verzorgd. En het personeel is vriendelijk en in grote getale.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Sep 20 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Duni: rustig maar prachtig gelegen

Maaike,
    27-6-2010

In juni hier geweest. Ik herken absoluut niet de berichten hieronder over afval langs de weg. Mss één keer ergens gezien. Ik heb vaker mensen gezien die, zelfs op drukkere kruispunten, de weg vegen (echt!). Het landschap is prachtig, veel natuur en prachtige vergezichten. Via de touroperator kun je voor 95 leva (ca.50 euro) een dag een auto huren. Bezoek Nessebar en Sozopol en als je wilt Burgas Plaza (shoppen). Wij hebben ook een rondvaart gemaakt door natuurgebied Rapotamo, vlakbij Duni. Ook de excursie Blauwe Bergen/Sliven, waarbij je met een stoeltjeslift afdaalt naar de stad is erg mooi. Met een auto naar het binnenland is lastiger, omdat de bewegwijzering slechts in het Bulgaars is aangegeven. Langs de kust is het echter geen probleem. Duni is een prima lokatie als je een rustig verblijf wilt, maar de cultuur moet je echt erbuiten zoeken. Strand is mooi en zee loopt langzaam af.

Gereisd met partner in Sun Jun 27 2010 16:10:59 GMT+0000 (UTC)
Djuni / Dyuni / Duni scoort een 8,4 uit 10, op basis van 38 reviews