Reviews over Chepelare

Alpen sferen

Rene,
    4-10-2009

In de lente dit hotel bezocht. Hotel ligt tegen de heuvel aan de rand van Chepelare. Het is een typisch wintersport hotel. Kamers doen wel oudbollig en jaren zestig aan, maar dat zie je ook nog veel in Oostenrijk. Hotel was vrijwel leeg; weinig gasten. Onze wandelgroep werd een heerlijke maaltijd voorgeschoteld. Diner duurd vier uur. Was een heel gezellige avond. Personeel en eigenaar hadden aan eind van de avond een slok te veel op en namen het niet al te nauw met fatsoensnormen. Maar ja, dat hoort erbij, zo midden in Bulgaarse bergen. Naast het hotel staat een onafgebouwd flatgebouw. Beneden woont een boerenechtpaar. Koeien staan in de flat. Kortom; Aparte sfeer. Moet je toch een keer meegemaakt hebben

Chepelare scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews