Hotel Vemara Club

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Vemara Club voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Vemara Club

• 7Friends on vacation24-08-2011

Hele mooie omgeving en erg gezellig!

Hotel Calimera Beach in Byala is een erg gezellig en mooi nieuw hotel. Erg mooi gelegen aan zee. Je kan met een shuttlebus naar obzor om lekker aan het strand te liggen. Het personeel is na een paar dagen dat ze je een beetje kennen echt heel aardig. Bij het hotel kun je met een zandtrappetje en een touw via een berg naar beneden om bij een strand te komen met echt heel mooi gebergte. Dit is overigens niet geschikt voor kinderen. Het animatieteam 's avonds is erg gezellig. De poolparty 's avonds was echt lachen. Het eten was opzich wel redelijk, je moet gewoon geen kip eten.. Met drinken had je daar niks te klagen, je kreeg wat je wilde van bier tot cocktails, tequila, whisky etc. In obzor heb je genoeg restaurantjes en winkeltjes. Bij 1 restaurantje hebben we schnitzel kunnen eten voor 10lev (omgerekend 5euro!) alles was daar echt spotgoedkoop! Via touroperator zijn we nog met een Discotour meegeweest op t goudstrand, en we zijn naar een aquapark geweest! Het was echt een topvakantie

• 7Roxanne20-07-2011

Leuk modern hotel

Hotel Calimera beach is een nieuw modern hotel. (open sinds 2010) De kamers zijn redelijk groot. Wij hadden kamer met tuinzicht geboekt maar hadden ook uitzicht op de baai van Obzor.

Afstand van hotel naar het centrum van Obzor is verder dan 2,5km (Taxiprijs heen en terug ongeveer 20Lv. = 10 euro) Het hotel bied de mogelijkheid aan om met de gratis shuttlebus naar het strand te kunnen gaan. Calimera Beach is het prive strandje van het hotel.. volgens andere NL'ers is het er smerig en erg klein. Ook kan je met de gratis shuttlebus naar het strand van Obzor.

Het personeel spreekt slecht engels maar doen wel hun best om je te kunnen begrijpen. (met een beetje handgebaren kom je een heel eind) Animatie is klein maar wel erg gezellig!

Het eten was slecht! Iedere keer was alles koud.. Kip half half rauw en wat er smiddags overbleef kreeg je savonds weer voorgeserveerd.

Al bij al.. door de negatieve puntjes heengekeken hebben we wel een erg leuke,gezellige relax vakantie gehad!

We hebben een aantal aanbieders voor Vemara Club voor je op een rij gezet:

• ZwembadBuitenzwembad, Onverwarmd, Poolbar

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand400 m
      • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal