Hotel Byala Beach Resort

Hotel Byala Beach Resort
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Byala Beach Resort voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Byala Beach Resort in het Nederlands

super vakantie gehad,

familie uit noord holland, 16-11-2017

wij vonden het een top vakantie.

mooi land,mooi hotel , geweldige service en top animatie.

we hebben ook echt leuke mensen ontmoet waardoor we elke dag/.avond het gezellig hadden en de animatie deed ook mee.

echter moeten we wel toegeven wat hier onder staat over eten, jammer genoeg wel zo is.

maar wij hadden elke dag wel iets van ei/pannekoeken/muslie met yogurt.

op tien minuten afstand lopen uit het hotel rechts , dan rechts en helemaal rechtdoor.( haha niet links gaan zoals wij dan heb je niks )

heb je leuke winkels en goeie betaalbare restaurantjes voor een spotprijsje

met de taxi kun je wel naar obzor ook leuk dorpje .

voor de rest was alles top geregelt

kids hebben zich vermaakt, ouders ook

super gezellig poolbar en lekkere cocktails

trap naar het strand was ff inkomen, maar niet om te klagen

tip strandbedjes aan de rechter kant zijn gratis via het hotel als je all-in heb

Top en flop

Rik, 9-9-2017

De accommodatie is gewoon top!

Zeer ruime appartementen (wij hadden een 3-kamer appartement) met dubbele badkamer, een complete keuken (oven, koelvries combi, magnetron, kookstel, broodrooster enz enz), een ruim 6 persoonsbalkon en in alle kamers een afzonderlijke airco. In totaal ruim 100m2...bizar gewoon.

Ook het zwembad is gewoon fijn en de mensen zijn echt heel erg aardig.

De kamers worden elke dag schoongemaakt, elke dag (als je wilt) schone handdoeken.

De animatie is 4-5 x per dag voor 15-30 min en voor jong en oud en zijn erg toegewijd.

Er is in de kelder een supermarkt waar redelijk veel te krijgen is (met redelijke prijzen), anders is op 10 min lopen een aantal grotere supermarkten in Byala aanwezig.

Nadelen zijn er ook.

Het eten in het hotel is ronduit slecht.

Ontbijt: Droge en dikke boterhammen, minimaal beleg (elke dag chocopasta en jam. Af en toe kaas en ham. Geen eitje, pistoletjes/croissants/kaiserbroodjes, geen jus 'd orange, geen salami of ander beleg oid.

Lunch: Kleffe pasta, koude patat en puur lauwe, kleffe gerechten. Alle Nederlanders hadden dezelfde mening en zelfs de Bulgaren vonden het eten beroerd... Belabberd dus.

Avondeten...net als de lunch. Er staat wel een magnetron om alle het lauw/koude eten op te warmen....tja, meer kan ik er helaas niet van maken.

We hebben een goed gesprek met de manager vd keuken gehad (bij een borreltje 's avonds) en die wil wel veranderingen doorvoeren, maar dat willen de eigenaren niet.

Ten tweede is Byala niet toeristisch (dat wilden we ook niet), maar dat heeft als minpunt dat het er totaal niet op West-Europese toeristen is ingericht. Er zijn een paar eettentjes die helaas qua eten een maximale score van 6 halen (als je geluk hebt). We hebben mensen gesproken die bij Sunny Beach of Hotel Miramar waren geweest. Het eten is daar volgens hun een heel stuk beter. Dus of toerisme en goed eten of een schitterende omgeving en een top locatie en waardeloos eten.

Wij hebben altijd een bedje bij het zwembad kunnen vinden, echter was het niet heel erg druk toen wij er waren. Schone badlakens kun je vanaf 9 uur krijgen, wel op tijd zijn want ze zijn regelmatig op doordat mensen en 's ochtends en 's middags schone badlakens willen hebben (belachelijk gewoon)

Bulgarije is wel een mooi land, de zwarte zee is heerlijk warm en heeft weinig zout.

Kortom, de recensies die je over het eten leest...helaas waar (en ik heb in het leger gezeten...ben echt veel gewend)

Er is veel in de buurt te zien en taxi's zijn door de vaste prijzen prima betaalbaar. Een auto huren is een prima optie (wij waren 27 euro per dag kwijt) als je bijv naar Varna of Nessebar wilt gaan.

Conclusie: Ja doen, maar zeker geen all-in (er zijn een aantal Nederlanders die vaker gaan en geen All-In nemen..). Neem een taxi naar Obzor en ga daar lekker eten voor 25 euro voor 3 personen :-)

Rustig gelegen familie hotel, met mooi zwembad.

Strand is te bereiken via trap(110 treden) mooi strand

Het eten is prima maar kan beter.....

10 minuten lopen naar winkelstraatje

15 minuten met taxi(15 euro retour) naar Obzor waar het een stuk toeristische is met veel winkeltjes en kraampjes.

Trap met honderd treden naar het strand.

Uitstekend personeel bood prima service

Leuk resort. Aanrader

Michel, 24-9-2016

Kleinschalig resort met enorme kamers die erg goed schoon gemaakt worden. Zwembad is prima maar zat bij ons wel het nodige zand in verder wel schoon. Eten was kwalitatief goed. Niet zo veel keus wat niet erg is maar ook niet veel afwisseling en dat is dan jammer. Daar in tegen kan je op 7min lopen voor een appel en ei uit eten.

Al met al zou ik het toch aanraden.

Heerlijke grote kamers met zeezicht

Fred, 20-9-2016

Byala Beach Resort is een klein complex met heerlijke grote kamers met alles erop en eraan. Lekkere douches , balkon met zeezicht ( sommige met zeezicht en landzicht ) Worden prima schoongehouden en heerlijke bedden.

Ligt direct ( maar wel via trap van 110 treden) aan zee.

Niet goed: Animatie , 3 jaar geleden hier ook geweest toen was het top. Leuke / gezellige mensen die druk met de gasten bezig waren. Sporten / dansen animeren.

Werden beachvolleybal wedstrijden geregeld/ waterpolo, darten, tafeltennis e.d.

Deze keer. Ongeïnteresseerd animatieteam. Rot Muziek aanzetten en wegwezen./ aan de bar hangen en niets doen.

Bediening: Ook stuk minder. sommige spraken geen engels. Gelukkig kon er bij sommige nog een lachje van af. Maar als ik ze van 7 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds zie werken dan begrijp ik dat soms ook nog wel. ( 3 jaar geleden was het merendeel vrolijk )

Eten: Gemiddeld. Veel van hetzelfde. Ook hier is op bezuinigd.

Receptie: Verwacht wel dat ze Engels kunnen spreken. Maar had niet het idee dat ze meedachten met de gasten. Kaarten voor de deur is duidelijk aan vernieuwing toe want moest om de dag naar receptie.

14 dagen ZON en de ruime kamer maakte veel goed.

Maar had minimaal hetzelfde als 3 jaar gelden gehoopt. Helaas.

Matig

Lila Baldewsing, 17-9-2016

Beach hotel. Strand moeilijk bereikbaar. Alleen bereikbaar meteen trap van ongeveer 110 treden . Is Voor jongeren met een goede conditie wel te doen. Eten op den duur eentonig. Geen entertainment . In directe omgeving niet veel te doen.

Nooit meer!

Frens, 23-8-2016

Een Hotel dat absoluut geen 4 sterren verdiend.

Alle dagen koud en smerig eten.

Onverzorgde kamer met huisdiertjes.

Personeel onvriendelijk,kijkt je liever weg dan welkom.

Animatie voor de kids was wel geweldig,ze doen echt hun best.

De locatie is mooi.

Maar we zijn met 4 erg teleurgesteld.

Zelfs ziek geweest!

Eens maar nooit meer wat een vreselijk drama

De keizer, 22-8-2016

Ze moeten hier niet naar toe gaan. Personeel ronduit chagrijnig eten altijd hetzelfde en koud. We moesten elke dag uit eten om normaal te eten. De bedjes bij het zwembad waren om 7 uur al bezet terwijl ze er pas in de loop van de middag op gingen liggen. Als je een bedje wilde hebben moest je vroeg op. Het is een 2 sterren hotel qua alles!!!mag zich geen 4 sterren noemen. Teveel om op te noemen eigenlijk. Ik zou hier nooit meer naar toegaan!!!!

Mooie locatie

sandra, 11-8-2016

Mooie ligging van het hotel, aan het strand, wel afgelegen. Het was er schoon. Eten en drinken was zėėr matig, zeker geen 4 sterren waard. Bar open tot 22u en zéér beperkt, er was niet eens cola light te krijgen. Hoewel we geen moeilijke eters zijn was het niet smaakvol te noemen en ook beperkt in keus. Wij hadden een drie kamer appartement wat ontzettend mooi en ruim was, twee badkamers en volledig ingerichte keuken, er ontbrak niets. Ook bij dit hotel was het weer een strijd om de ligbedden, veel te weinig bedjes en parasols. Aan het strand was het heerlijk liggen met prachtig uitzicht. Animatieteam deed hun best maar had te weinig middelen. Er kan geen lachje af bij het personeel, hebben in die 10 dagen dat we er waren niemand zien lachen. De handdoekenservice was perfect, fijn dat er geldautomaat is in het hotel. Weinig te doen in de avond. Al met al toch een hele fijne vakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Byala Beach Resort in Byala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Byala Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Byala Beach Resort scoort een 7.53 uit 10 op basis van 42 reviews.