We hebben een aantal aanbieders voor Byala voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Byala voor je op een rij gezet:

Reviews over Byala

Prima locatie met leuke restaurantjes

Johanna van Emst
    4-8-2016

Byala is geen Sunny Beach-achtig plaatsje maar dat was voor ons geen probleem. Er zijn leuke, goedkope restaurantjes, een aantal winkeltjes en als je echt wilt shoppen, neem je voor € 7,50 de taxi naar Obzor. Daar kun je naar hartelust winkelen. In Obzor kun je ook watersporten zoals jetskiën, op een banaan en parasailen. Bezoek aan het aquapark in Nessebar (is beter/nieuwer dan Sunny Beach) staat garant voor een dag plezier. Nessebar met haar oude binnenstad is de moeite waard om doorheen te wandelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig klein dorpje

pedro
    4-8-2016

Klein dorpje ,waar er een tiental restaurantjes zijn en wat winkeltjes en groenten en fruitkraampjes. Leuk om savonds rond te lopen daar. Nog niet toeristisch ,weinig tot geen jongeren.

Aanrader voor wie houdt van de rust en de typische Bulgaarse mentaliteit

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Klein plaatsje

Louis Laros
    15-9-2015

Klein plaatsje, wat echt in opkomst is qua toerisme, veel hotels en winkels in aanbouw. 's Avonds wel wat toeristische winkeltjes, maar heel weinig en de bars gaan vroeg dicht. Het oude fort is een aanrader om eens te zien, maar niet echt noodzakelijk. Obzor, 10 minuten en 10 Lev (5 euro) met de taxi is ook echt noodzakelijk, wil je 's avonds of 's middags echt iets beleven.

Gereisd Met partner in september 2015

Gezellig

Mariska Arens
    16-8-2015

Gezellig dorpje waar je voor weinig geld fantastisch kan eten. Vriendelijke mensen. Voor oudere kinderen is er weinig te doen, Als volwassenen kan je leuk tot laat buiten op terrasjes lekker eten en drinken. Een paar winkeltjes en aan het einde van het dorp een dorpsplein waar iedere avond wat was te zien aan dans en gezang. Verder is het erg rustig.

september niet veel meer te beleven

Lobke Peeters
    18-9-2013

In september niet veel meer in Byala zelf te beleven. Ben 1x met dochter naar het dorp gelopen en er zat niet veel meer. Maar wel mooie omgeving als je niet teveel kijkt naar de hotels die in aanbouw zijn. Hier heb je overigens bij het hotel helemaal geen last van, daar zit je verder van af.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2013
Byala scoort een 6,4 uit 10, op basis van 18 reviews