Hotel Sunset Beach

5 reviews over Hotel Sunset Beach in het Nederlands

Mooi gezellig

shannon
27-6-2012

HEt hotel is heel mooi en groot er er kunnen veel mensen in terecht de mensen zijn heel kind vriendlijk in het hotel dus iedereen is er in welkom

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2011

het was geweldig

helen
3-5-2012

het was super leuk. de bestemming was uitmuntend het was er erg prettig om te komen ik zou er zo weer komen

Gereisd Met jonge kinderen in april 2011

Leuke plek

iris
6-8-2011

Voor het geld hoef je het niet te laten! daarom een goede prijs kwaliteit verhouding. Het eten is redelijk je hoeft geen 4 sterren eten te verwachten. kindvriendelijk is het niet zo, omdat het vooral uitgaan is. De service is redelijk, personeel is vaak chagrijnig

Gereisd Met partner in juni 2011

nooit meer

T Snijders
27-4-2009

het hotel voldeed niet aan wat er in de boeken stond,prijs was ook veel duurder dan in de boeken zwemparadijs was niet helemaal open veel dingen waren nog niet in gebruik eten was uitermate slecht het hotel was geen hotel maar gewone bungalows

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2008
2008

Simpel en betaalbaar

Danny van benthem
27-8-2008

Eten was redelijk vet, altijd koud en weinig keus. HP niet aan te raden! Kamer was netjes en groot genoeg met prima douche. Alleen bij aankomst vieze badkamer (voegen vd douche zwart/geel en wastafel zaten gele vlekken op met haren). Om de 2 dagen schone handdoeken was erg fijn. 1 keer p/w nieuw bedlinnen. Afstand naar strand prima te lopen (3min) net als naar de boulevard. Strandbedjes kosten 6Lev p/stuk en parasol ook 6Lev, let hierop, als je geen parasol nodig hebt dit gewoon zeggen, anders rekenen ze dat altijd mee.

Let op bij geld omwisselen in Nederland al, wij hadden toen geen gunstige koers (scheelde ons 30 euro). Geld pinnen bij pinautomaat in Bulgarije is gunstig. Wissel geen geld bij andere kantoortjes dan CROWN op de boulevard.

AquaPark Sunny Beach vonden wij een aanrader! (Die van Nessebar is kleiner)

De Off-Road excursie was een leuke dag, alleen verwacht niet de uitgebreidde quadtochten zoals overal vermeld.

Het is echt een badplaats in opkomst!!

Gereisd Met partner in augustus 2008

• ZwembadBuitenzwembad

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunset Beach in Bourgas / Burgas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunset Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.