Hotel Villa Park PMBG Apartments

• Ligging t.o.v. pistes2,0

1 review over Hotel Villa Park PMBG Apartments in het Nederlands

Met oudere kinderen

prachtige hotel maar leeg en geen sfeer

sylvia van laarhoven
13-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes2

ben met mijn dochters in dit hotel geweest, super mooie plek en prachtig hotel . Wijhadden een apartament maar de keuken was leeg . Had de indruk dat het niet af was en dat alle kamers en appartatmenten in een ander zijn bezit waren Time charing erg jammer tevens ver weg van de pistes . ongeveer 10 min lopen , sochtends is niet zo erg maar savonds valt het erg tegen. laat je lekker met de koets naar beneden rijden voor 5 lev dat is 2,50 euro. Verders een prachtig zwembad dat gesloten was toen wij hier waren.voor reparatie.moesten hiervoor ook apart betalen , beetje raar .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Park PMBG Apartments in Borovets, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Park PMBG Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.