Aparthotel Rila

Meer aparthotel info

17 reviews over Aparthotel Rila

• 8A. Barel02-03-2016

top vakantie!

Borovets is een prima skigebied voor de beginnende en gemiddelde wintersporter. Gezellig dorpje met winkeltjes, restaurantjes en bars. Veel extra activiteiten te doen, zoals sneeuwscooters, fakkeltocht, kroegentocht en glijden op banden. Prima hotels gelegen aan de piste of gondel. Enige minpunt is het eten in Hotel Rila. Vaak niet gaar, smaakt soms vies en is koud. Het aparte restaurant, het eten in de lobby of op het zonneterras is wel van goede kwaliteit (maar is wel betaald). Internet is zwak. Mooi, schoon, gerenoveerd hotel, zeer vriendelijk personeel, mooie lobby, grote eetzaal met zicht op het avondskieën. Zwembad is mooi, openbare kleedkamers heel klein. Wij hebben onsvermaakt. We waren hier voor de 4e keer en komen zeker nog een keer terug in de toekomst.

Gereisd met partner in februari 2016

• 8Waterschoot Sigy24-02-2015

heel goed

Niet nieuw maar alles is om handen om er een leuk verblijf van te maken.

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 7Familie Van Lancker23-02-2015

In zijn prijsklasse is dit een zeer degelijk hotel

Proper maar verouderd hotel. Vooral de slechte bedden en het lauwe eten waren echte minpunten. Wel vriendelijk en behulpzaam personeel, proper hotel, mooi zwembad en vooral een Super ligging, kan niet beter. Je skiet tot aan de deur van je hotel.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 7Rose01-10-2010

Ruime familiekamer

Hotel t.o. skilift. Ideaal. Bij de kinderopvang kregen de kinderen iedere dag patat. Was wel fijn geweest als daar wat afwisseling in had gezeten. Het speelgoed was ook alleen voor kleine kinderen. Leuke (toeristische) winkeltjes in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2004

• 7F. Wolsky09-03-2008

Heel groot hotel, relatief eenvoudig, grote ruimtes (eetzaal en lobby) dus niet erg gezellig. Lawaai overlast als je kamer aan de voorkant van het hotel is (door pubs en gasten op straat), rustig aan de 'achterkant'. Ontbijtbuffet goed, avondbuffet matig (zowel vwb kwaliteit, diversiteit als vwb temperatuur van de maaltijden). Drankjes moet je meteen afrekenen (cash)! Receptie vriendelijk en behulpzaam (wij mochten meteen van kamer wisselen ivm het lawaai). Vlakbij de Borovets ski-liften, de gondel naar de andere pisten is op 5 min loopafstand. Skimateriaal redelijk en vlakbij hotel (ook opslag). Skigebied vrij beperkt, met name gericht op de betere skieër (veel rode pistes) en niet zoveel afdalingen. Daardoor wel weer overzichtelijk. Uit eten redelijk van kwaliteit en prijs.

Gereisd met familie in februari 2008

• 8henk van hoorn13-01-2008

net terug uit bulgarije, onze eerste ervaring met skieen en sneeuw in deze hoeveelheid. is ons erg goed bevallen. verwacht nog niet al teveel van de mensen.. het is zeer merkbaar dat alles nu in ontwikkeling is en groeit naar onze maatstaven. dus als je beter gewend bent bv oostenrijk zal dit tegenvallen. maar wij hebben genoten. prima hotel en goed eten, voor ieder wat wils. bedden niet niet erg goed maar das het enige minpuntje wat wij konden vinden. in het dorpje kan je gezellig uitgaan vooral de mexicaan mamcita is aan tebevelen. ook een tocht met de gondel naar 2630meter hoogte is indrukwkkend. en een bezoekje aan het postkantoor is een bezoek 45 jaar terug in de tijd.al met al erg leuk voor een week skie vakantie,

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 8Rens van den Berg03-03-2007

Kom net met gezin terug van een heerlijke Ski-vakantie in Borovets Bulgarije. We hebben in Rila gezeten, een overigens uitstekend appartement met hotelvoorzieningen. Alles is er aanwezig, zoals zwembad, gokhal, grote lounch, speelhal voor kinderen en kleine winkeltjes, het eten is voor Bulgaarse begrippen prima. Neem wel oordoppen mee vanwege de luidruchtige Engelse, zeker als je met je gezinnetje gaat en om half 10 in je mandje wil. Verder zijn de prijzen nog steeds prima te doen. Leren skieen kun je hier uitstekend, oefenweide vlak voor het hotel en ook op voor gevorderden zijn er rode en zwarte pistes. De kinderen ( 10 en 12 jaar) hebben in 6 dagen skieen geleerd en gaan zelfs al van de rode piste. Zelf kunnen wij ( tussen de 45 en de 50 jaar) lekker rondjes maken op de groene maar hebben nog wel 6 dagen nodig om blauw uiteindelijk te gaan beheersen. Tevens kan je er heel leuk apre skie doen, genoeg tentjes en allemaal erg gezellig. En o ja, Ineke bedankt voor alles....

Gereisd met familie in maart 2007

• 8O von Kreyfelt19-01-2007

We zijn er nu al 3x geweest en gaan dit jaar weer!! Vinden het super in Bulgarije even geen stress en lekker even terug in de tijd. Vriendelijke mensen en je kunt met ze lachen ook. Hotel is natuurlijk niet de kwaliteit die je hier in Nederland hebt maar dan moet je ook niet hier naartoe voor een skivakantie. Het is hier allemaal een stukje minder als in oostenrijk ,frankrijk etc,maar daar betaal je dan ook naar. Het is er wel altijd super gezellig en kan doorgaan tot in de late uurtjes. Als je les neemt kun je daarna even chillen of apre skien ,dat kennen ze hier dus echt wel!! Het eten in het hotel is minder maar in de restaurantjes eromheen is het supeeeer (Nancy's Steakhouse, Chinees ). Verder is er voor elk wat wils ,zwembad krachtsporten etc. De piste's worden steeds beter omdat de apparatuur ook steeds nieuwer wordt ,alleen voor skiers die echt hele stukken willen skieen hoef je hier niet te komen. echt voor beginners en gevorderden skieers is het toppie ! dus te gek!

Gereisd met partner in januari 2006

• 8carola & harald16-03-2006

Voor ons, de eerste keer skieen, daarom naar het goedkope bulgarije. Het boeken van Rila is een goede optie: de kamers zijn netjes(Worden dagelijks schoongemaakt, en hebben een bad & douche) Aan de voorkant van het hotel heb je een super uitzicht over de (in de avond verlichte) pistes. Je zit dus echt tegen enkele pistes aan, ook zit je midden in het centrum van Borrovets. De restaurants en cafes zitten om je heen, dus als je het eten hier niet goed vind ga je daarheen en kan je voor 20 euro zeer goed (en veel) eten. Voor frisdrank in het hotel betaal je 2, maar dan heb je een flesje van 600ml. Bier is nog goedkoper! Het hotel ziet er wel wat ouderwets uit, maar dat is hier met meerdere dingen. Wij hebben skiles gehad van Mitgo: een erg goede en ervaren skileraar. We hebben het erg leuk gehad! (www.borrovets-bg.com)

Gereisd in maart 2006

• 8jeroen15-03-2006

Het is een groot hotel en als je er echt voor de rust komt, moet je er niet heen gaan.Kamers zijn redelijk groot en netjes.De ligging is perfect,midden in het dorp en aan de piste.S'middags apres ski kennen ze daar niet maar s'avonds is er genoeg te doen.Ontbijt is redelijk en avondeten is slecht maar genoeg restaurants in de buurt. Borovets is wel een aanrader!!!

Gereisd in maart 2006

1 tip over Aparthotel Rila

• Familie Van Lancker, 23-02-2015

Wij hadden een studio voor 4 personen. Wij waren met 2 volwassenen en 1 kind van 8 jaar. Toch was een studio vrij klein. Er is te weinig ruimte om je skikleding te laten drogen, gelukkig stonden er wel enkele stoelen. Misschien best toch in elke kamer een droogrek voorzien.

0 vragen over Aparthotel Rila

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, VIP area
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages