Hotel Moura (Mura)

Hotel Moura (Mura)

7.9Goed

Bulgarije, Bulgarije, Borovets

Op vakantie geweest naar Moura (Mura)?

7.9Goed

• 7.7Ligging t.o.v. pistes

• Kinderopvang

7 reviews over Hotel Moura (Mura)

• 9gerda22-08-2008

slecht eten

alles is prima aan dit hotel alleen is het eten zeer slecht kan niet erger zijn er nu twee keer geweest maar gaan gewoon uit eten is zeer goedkoop en erg goed!!!!! dus we gaan alleen voor de goede ligging en prima hotel en vriendelijke mensen. Dus 2009 weer!!!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2008

• 8Inge15-03-2008

We zijn afgelopen week in dit hotel geweest en de algemene indruk is goed. De lobby is knus ingericht met loungebanken en de kamers zijn netjes en worden goed onderhouden. Het eten was echter teleurstellend. Het ontbijt was nog wel te doen alhoewel de eieren en de worst ons halverwege de week tegen gingen staan. Het diner was weinig gevarieerd, elke dag hetzelfde eten, op één of twee bakken na, waardoor de smaak er snel af was. Ook was het niet altijd warm maar de magnetron kon daar verandering in brengen. De soep was daarentegen wel erg lekker. Jammer, want het hotel op zich ligt leuk, op prima loopafstand van de liften, de restaurants, winkels en de bars.

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 8Carolien02-03-2008

Voor het 2de jaar naar Moura geweest, compleet gerenoveerde kamers en badkamers. Prima dus, we wisten niet wat we zagen! Goede bedden. Ligging is goed, hoewel je wel een steile weg moet lopen om in het dorpje te komen. Gezellige lobby, hoewel wel erg warm en rokerig. Het ontbijt is prima en redelijk uitgebreid, het diner is slecht. Veelal buiten de deur gegeten, maar dat is volgens mij in elk hotel zo. In een restaurant kun je goed en voor elke prijs wat eten. Tip: het pizza-restaurant schuin tegenover Moura, lekker en betaalbaar!!!

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 8Walter02-01-2008

Het hotel heeft kamers met prima bedden en een goede badkamer. Het eten vonden wij behoorlijk slecht en we hebben daarom ook maar twee keer in het hotel gegeten. Voor de prijs die wij betaald hebben waren we dik tevreden! Pistes zijn op vijf minuten afstand, dus voor een sportief iemand zeker geen probleem.

Gereisd met partner in december 2007

• 8Cees Free17-01-2007

Het is ons zeer goed bevallen. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam, het hotel was eenvoudig maar goed, zeker gezien de prijs kwaliteits verhouding. We hadden gelezen dat het eten niet goed was en ik wil dit met klem tegenspreken. Het is inderdaad geen schnitzel of pasta maar zeker smaakvol en voldoende variatie. Het ontbijt was zelfs zeer uitgebreid met eieren, kaas, vleeswaren en zoete broodjes. Op 1 avond was het eten inderdaad niet echt warm, dit bleek bij ons echter een incident te zijn.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2007

• 7Hans en Ans12-03-2006

Wij zijn sinds een dag terug uit Borovets in hotel Moura. Wij zijn erg tevreden, want je kan voor die prijs niet veel luxe verwachten. Vorig jaar bleek het eten slecht te zijn, maar door een andere eigenaar dit jaar is het eten veel beter. De bedden zijn goed, kamers ruim en een lekker warme douche! (zonder douchegordijn) Was zo dom geweest om mijn geld op bed te laten liggen, en na een paar uur (na de schoonmaak) was het gewoon netjes teuggelegd! Top! Elke avond een gratis glaasje wijn bij het eten. Of flesje water of fris scheelt toch weer in de kosten. 's-Nachts alleen wat last van blaffende honden en soms ook van de disco onder het hotel.Dopjes in de oren.Was voor de 2e keer in Borovets (met veel plezier)en volgend jaar gaan wij weer, maar dan met kinderen en aanhang. En wéér naar Moura.

Gereisd met partner in maart 2006

• 7Wilma06-02-2006

Dit hotel ligt erg gunstig t.o.v. de gondellift, schuin tegenover dus. Voor de andere skiliften moet je wel n eindje lopen, daar worden ook de beginnerslessen gegeven. Het hotel, je mag er eigenlijk niets van zeggen omdat t zo goedkoop is, heeft personeel dat vriendelijk is. Het barretje is wel gezellig in de lobby, alleen het eten is gewoon niet lekker. Het is een buffet, maar het smaakt niet echt goed. Het halve flesje wijn dat ze zeggen dat je krijgt kun je vergeten, als je mazzel hebt krijg je een glas wijn. Borovets is erg gezellig, je kunt er goed eten en erg goed uitgaan. We gaan volgend jaar weer, alleen waarschijnlijk niet dit hotel. We hebben toch meer geld uitgegeven, omdat we iedere avond toch maar uit eten gingen en dan loopt het toch nog op.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in februari 2006

Hotel Moura (Mura) info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats