Hotel Lion

6 reviews over Hotel Lion in het Nederlands

Ontbijt en avondbuf

Karel denave
15-2-2018

Ontbijt en avondbuffet zijn perfect. Enkel lucht in sauna mag beter verlucht worden

Ik wil WiFi ok

Piet broos
      26-2-2017

Ik vond alles goed end enk erover om terug te komen

Oude reviews (archief)

Prima hotel vor een ski vakantie.

Rudi Clemminck
          15-3-2011
          • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Lion is een aanrader. Uitstekende service en goed vervoer naar de pistes (om de 20 minuten een busje, lopen naar de piste's 15 minuten). Eten is goed maar een beetje eenzijdig. Prachtig gelegen in een bosrijke omgeving

• Ligging t.o.v. pistes8

het is een super hotel een echte aanrader.

• Ligging t.o.v. pistes8

Het was een zeer goed hotel, lekker eten en heel erg gezellig.

Pistes waren uitstekend.

kortom een aanrader.

• Ligging t.o.v. pistes7

Hotel ligt weliswaar afgelegen van de pistes en het dorp, doch, een shuttlebus van het hotel maakt dit HELEMAAL goed, daarbovenop is het MAX een kwartier stappen naar de pistes en zijn er daar GENOEG plekken om de skis achter te laten terwijl U in het hotel slaapt.

Het eten is eerlijk doch niet verfijnd.

De service, laat ons zeggen dat 25% van het personneel HEEL harde werkers zijn en 75% HEEL tam (vooral in het restaurant)

Men bergijpt niet altijd wat men vraagt, geeft bijvoorbeeld rietjes aan een tafel vol mannen met gemiddelde leeftijd 40 jaar, omdat men te lui is een glas te brengen. KGB-achtig onderzoek elke avond voor men aan de tafel mocht.

BOROVETS zelf is 'Playa de Aro' in de sneeuw.

De pistes zijn niet slecht doch de verbindingen tussen elke piste is horribel, mensen met snowboards zullen dit beamen.

Al bij al een eerlijke prijs voor hetgeen wat men krijgt!

We hebben een aantal aanbieders voor Lion voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lion in Borovets, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lion scoort een 8.74 uit 10 op basis van 771 reviews.