Géén boekingskosten

Appartement Flora

BulgarijeBulgarijeBorovets

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Flora voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 10 reviews

Meer appartement info

10 Reviews over Flora

• 8Van den Berg22-03-2010

Volgend jaar weer

Weer een jaartje borovets achter de rug. Helaas de eerste paar dage slechte sneeuw, maar na een tijdje ging het erg hard sneeuwen en de zon kwam ook tevoorschijn. Gelukkig zaten wij in een studio in het nieuwe gedeelte van het hotel. Personeel, nou kan beter, altijd sacherijnig als je voor bij loopt. Volgend jaar gewoon weer.

• 8Roger14-12-2009

Gewoon goed

Positief: nette accommodatie, voldoende voorzieningen (behalve winkeltjes), ruime verblijf, schoon Neutraal: personeel is niet echt vriendelijk, hotel is niet super hip (maar best ok, metname voor Bulgaarse begrippen) Minder: -

• 9Carine09-03-2009

Très bon choix

Nous étions dans un appartement confortable avec kichenette malheureusement très mal équipée en vaisselle. Par contre nous prenions le petit déjeuner dans l'hôtel, le choix est très large et doit plaire à la majorité. L'accès à la piscine (assez petite) est gratuite mais le reste des activités des payant. Au sein de l'hotel, il y a 2 dépôts de ski-écoles de ski, bien pratique si vous offrez des cours à vos enfants. Les remontées mécaniques sont proches.

• 9carola08-03-2009

heerlijke week gehad

Voor ons 40-jarig huwelijkjubileum hadden wij 4 kamers gehuurd voor 8 personen en 1 kindje. Voor het gezin een 2 kamer appartement en de rest een 1 kamer appartement. Iedereen was erg tevreden en zeker over het appartement van het gezin, met omheinde tuin, waar 's avonds plaats genoeg was voor een drankje en spelletje. We hadden voldoende sneeuw, al vonden de fanatieke skiërs de pistes te klein in verhouding met de prijs voor een skipas. We vonden Borovets een gezellig plaatsje, de prijzen zijn er nog erg laag.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 6Ingrid03-02-2009

niet tevreden

Het hotel heeft een oud en nieuw gedeelte, ik had de indruk dat de meeste personen in het oude gedeelte zaten, het hotel dat op de foto staat is het nieuwe, wat is de ontgoocheling groot als je dan een verouderde kamer krijgt, het eten was matig en meestal koud, Ik had meer verwacht van dit hotel het was een tegenvaller.

• 10Rudi10-08-2008

Wat een topper

Wij zijn geweest begin januari en hadden een massa sneeuw,het hotel is naar Bulgaarse normen zeer goed verzorgd,lekker en warm eten,vriendelijk personeel en zeer goed gelegen tov de pistes.Volgend jaar gaan we zeker terug(al voor de 4de maal).

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8F. Kemp03-03-2008

Er zijn eigenlijk een paar verbeterpunten. Het eten is niet warm en bij de receptie spreken ze alleen bulgaars. We zaten in een nieuw appartement: erg mooi en verzorgd met prima bedden. De schoonmaak is ook prima.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9bart van den berg29-02-2008

ik was er van 22-02-08 tot 29-02-08 er maar er lag weinig sneeuw. voor de rest is flora wel een goed hotel maar ze laten het overboeken. dus wij kwamen in een prive appartementen compleks te ziten. allemaal wel leuk en aardig maar er was het een en ander niet. dan kan je dus niet naar de receptie om daar iets te krijgen want dat krijg je niet. let duss goed op off je prive apparementen hebt of niet

• 9Siep en Ans Bos10-02-2008

Hotel Flora waar wij voor de 2e maal heen gaan, is een niet al te groot hotel met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Geen grote vreetschuur maar een gezellig restaurant. Het eten is voor oosteuropeesche maatstaven zeer goed, alleen de keuze kon iets beter, maar dat is persoonlijk denk ik. De kamers zijn ruim en schoon met een mooie inrichting. Voordeel is dat onder in het hotel een skidepot is van skischool Albene zodat niet einden moet lopen. De ligging van het hotel is ook perfekt, het ligt namelijk in het centrum en tussen de stoeltjesliften en de gondellift in. De loopafstand bedraags ongeveer 200 meter in beide richtingen. In het Apartementen geelte van Flora bevind zich een wellness centrum met zwembad, sauna enz.

Dit hotel is werkelijk een aanrader. Echt een aanrade

• 9lian01-01-2007

wij zijn van 23 dec t/m 30dec 2006 in hotel flora geweest het eten is matig weinig variatie maar de bediening was perfect wij werden meestal geholpen door iren en nikki hele aardige mensen ,het was er verschrikkelijk schoon verder prachtig gebied allleen hadden we te weinig sneeuw

Appartement Flora info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)