Borovets

We hebben een aantal aanbieders voor Borovets voor je op een rij gezet:

vakanties Borovets

We hebben een aantal aanbieders voor Borovets voor je op een rij gezet:

Reviews over Borovets

Bijzonder verblijf op mooie locatie.

Ellen
    2-3-2016

Jammer genoeg geen sneeuw buiten de pistes, dus zeer beperkt langlaufen.Dit in tegenstelling tot andere jaren. De huisjes op park Jagoda zijn warm en knus. Er rijdt geen skibus, dus moet je een taxi nemen of gaan lopen naar de ski pistes.Dit is een minpunt! Idioot dat er zoveel woud is gekapt om appartementen neer te zetten waar al jaren geen hond belangstelling voor heeft.Nu er geen sneeuw lag op 1300 meter kon je zien hoeveel afval er in de bermen wordt gedumpt! Schandalig! Men gooit z'n troep gewoon uit de auto. En dat in zo'n weergaloos mooi gebied!

Gereisd met partner in februari 2016

Fantastische vakantie gehad met superweer !

Marcel
    30-12-2015

Wij zijn als eerste lichting met/via touroperator gegaan. Dat was te merken aan de hoeveelheid wijzigingen voorafgaande aan de uiteindelijke reis en de onbekendheid van de klantenservice met wintersport vs liftpassen en huur van spullen. Hierdoor heb ik wat meer geld uitgegeven dan achteraf nodig bleek. Weet dus dat vervoer van eigen skispullen gratis is wanneer je ruimbagage boekt, dat je of voor alle boekers of voor niemand een skipas boekt. In ons geval skiet de partner niet (meer) en dus beter gewoon lokaal een skipas kopen! Dan kun je ook meteen de berg op na aankomst en op de vertrekdag ook nog. En je kunt er avondskieen op de verlichte pistes... De vakantie zelf was super, alles kost er ongeveer de helft van in Nederland, erg vriendelijke mensen, je skiet het laatste stuk van de afdaling tussen aan de piste liggende terrassen en eettentjes door., in het geheel geen wachtrijen voor de liften. Ontzettend aardige en behulpzame reisleiding (Genka). Festa Winterpalace is een prima hotel, ruime kamer, ligt rustig en gratis gebruik wifi, sauna, stoombad, fitness. Prima ontbijt.

Gereisd met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima ski-oord!

Fam. van der Ploeg
    7-3-2015

Pistes zijn lekker breed en er is genoeg variatie met zwarte, rode en blauwe afdalingen, en een route door het bos helemaal naar beneden. Er liggen meerdere hotels aan de piste, dus busvervoer naar de lift is niet nodig. Je kunt zo vanuit je hotel op de latten stappen, een stukje naar beneden skiën en in de stoeltjeslift halverwege naar boven, om dan weer skiënd naar de gondel te gaan die naar de top gaat. Boven zijn heerlijke brede pistes, het is niet te druk, mooi uitzicht, goed gevoel daarboven! Kan wel druk zijn bij de gondel als je op het geijkte tijdstip gaat (en in het weekend), maar als je wat vroeger vertrekt, valt het erg mee met de rij.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

klein skigebied, te weinig pistes voor beginner

Familie Van Lancker
    23-2-2015

Als je maar voor enkele dagen gaat, of je vindt het niet erg om dikwijls dezelfde piste te doen, dan is dit gebied zeker OK. Onze dochter is beginnend skier en voor haar waren er te weinig groen/blauwe pistes. Zij moest telkens dezelfde doen.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Feb 14 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zalig ontspannen

Els Van den Bergh
    15-3-2009

Van 7 maart 2009 tot 14 maart 2009 in Hotel Samokov verbleven - Half Pension. Eerste keer in Bulgarije en ontzettend goed meegevallen. Hotel was wel wat verouderd maar proper, recht tegenover de Gondel en je kon er ten allen tijde geld wisselen. Eten (buffet) zeker en vast niet slecht. In de omgeving veel supermarktjes, winkeltjes met prullaria en skigerief, beetje zoals Turkije maar dan in de sneeuw. Ook veel drank- en eetgelegenheden voor zeer schappelijke prijzen. Reis is echt reuze geweest.

Gereisd met vrienden in Sun Mar 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Borovets scoort een 7,8 uit 10, op basis van 39 reviews