Appartement White Fir Valley

Calitate la pret OK

Fratea Mihai
8-11-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

un hotel dragut,care sta bine la capitolul apartamente/camere,piscina/SPA,dar sufera la capitolul servicii si in plus este departe de partii.

Una peste alta este OK.

Am fost anul trecut acolo si vreau sa merg din nou anul acesta.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement White Fir Valley in Bansko, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement White Fir Valley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement White Fir Valley scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.