Hotel Lion Bansko

Hotel Lion Bansko
7,8

• Ligging t.o.v. pistes3,1

5 reviews over Hotel Lion Bansko in het Nederlands

mooi hotel zeer netjes en prachtige kamers

jozef,
20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes2
  • Ligging t.o.v. pistes2

slecht eten

de dranken waren net koud bier

koffie niet warm

kamers werden niet gepoest

Goed hotel voor skivakantie

Els Van den Bergh
7-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Verzorgd hotel. Circa 10 minuten wandelen van de piste, winkeltjes en tavernes. 2 Busjes van het hotel die ongeveer om de 10 minuten heen en weer rijden naar de gondel. Gezellige lobby. Middageten +/- 5 EUR voor een pizza en drank +/- 1,5 EUR voor een cola in het hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Overal in het hotel is het ontzettend warm, ook op de kamers, gelukkig kan je het raam op een kiertje zetten 's nachts. Mooie, verzorgde kamers. 's Morgens en 's Avonds eten in buffetvorm. Was niet heel denderend en vaak aan de lauwe kant maar zeker voldoende en verzorgd. In de kelder van het hotel is een discotheek, zal wel leuk zijn voor de après-ski maar iets minder als je op de eerste verdieping slaapt en de muziek of de vertrekkende gasten tot daar hoort. Geen russen opgemerkt in het hotel, wel diverse engelsen. Jammer dat het luchthavenvervoer van Thomascook ons vergeten komen halen was, maar dankzij de schitterende hotelmedewerker en hoste net op tijd vlucht gehaald

2007
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het Lion hotel is zeker geen slecht hotel. Wat ons erg tegen viel was de grote van de kamer. Maar kennelijk krijgen de Nederlandse touroperators niet de beste kamers toegewezen. Er was een lekkage op de badkamer maar daar werd ondanks onze melding niets aan gedaan.

De lobby in het hotel leek erg gezellig maar door de slechte afzuiging en het grote aantal rokers was het zelfs voor mij als roker niet vol te houden om daar te zitten. Er stond slechts 1 internet computer en ook die stond in de lobby in het rokersgedeelte.

Het eten aan het buffet was matig. Vaak lauw of koud eten.

De transfer naar de gondel werd dagelijks prima geregeld. De wachttijd was nooit langer dan 5 minuten.

Volgend jaar zullen wij zeker terug gaan naar Bansko maar niet meer naar het Lion hotel.

2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Periode 11/3 - 18/3 geweest (2de maal Bansko). Hotel is een echte aanrader (zeker in het tussenseizoen) met 2 minpunten : bij volledige bezetting zal het drummen zijn aan het buffet en klein zwembad. Grote pluspunten : mooi, modern, proper hotel. Heel vriendelijk personeel, heel gezellige bar, eten heel lekker (wel bulgaars dus niet echt warm). Prijs/kwaliteit is dit top.

Keurig hotel, schoon en netjes

Henk Ferwerda
20-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

Keurig hotel, schoon en netjes. Eten is redelijk, niet altijd warm. Tijdens "lopend" buffet wordt je weggedrukt door de vele russen. Eetzaal is erg druk en rumoerig, lijkt op een vreetschuur. Hotelbusjes (twee) rijden regelmatig naar de liften.

Skigebied is zeer modern, ligt prachtig in de bossen. Voor beginners een aanrader.

Rodina Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lion Bansko in Bansko, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lion Bansko zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.