Géén boekingskosten

Aparthotel Grand Montana

BulgarijeBulgarijeBansko

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Grand Montana voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 4 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

4 Reviews over Grand Montana

• 9Chris & Diana24-03-2007

Maart 2007 een week in 3 kamer apartement in Grand Montana. Het is een aparthotel, dat wil zeggen appartementen met hotelfaciliteiten. Apartement is nieuw en van echt alles voorzien. Dagelijks handdoeken en bedlinnen verschoond. Zelfs de afwas werd gedaan. Ruim opgezet. Hotel heeft bubbelbad met klein zwembad, sauna, massagesalon. Een restaurant waar je tegen betaling kan ontbijten en/of dineren. Shuttlebus van en naar de gondellift. De wandeling door de hoofdstraat naar het centrum van het dorp is ongeveer 10-15 minuten. Er wordt volop(!) gebouwd in de buurt van de gondellift en rondom het hotel. Prijs/kwaliteit verhouding is top! Een aanrader!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Sven van Leeuwen18-03-2007

Het apartement/hotel is net nieuw. Alles is in bijna nieuw-staat. De service is erg goed. Het appartement (nr. 39) is ruim opgezet, van alle gemakken voorzien (incl. dvd-speler), strak ingericht (IKEA is hier kind aan huis) en word dagelijks voorzien van schoon badlinnen. Er rijd de gehele dag een shuttlebus naar de gondellift en het restaurant is prima. Prettig dat je voor 2,10 PP/PD gebruik kan maken van het prima verzorgde ontbijtbuffet.

Niets dan lof over deze accomodatie en als het aan mij ligt kom ik zeker terug.

Houd er rekening mee dat Bansko in ontwikkeling is en dat er dus overal om je heen gebouwd wordt aan nieuwe appartementen.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7G te Selle25-02-2007

Wij zijn midden februari 2007 in bansco geweest. Ik vond het ondbijtbufet erg minimaal en het brood was erg droog. Het hotel zag er netjes uit. rond het hotel is het 1 grote bouwput. We gingen elke morgen met het busje van 8uur naar de gondel en konden zo doorlopen en instappen. Het skigebied is daar goed en op de piste is het niet zo druk. Onderaan de gondel gingen we na het skien bij HAPPY END apreskien. super tent!!!!!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9Bart07-01-2007

Ik ben gisteren teruggekomen, en het was in één woord geweldig! Wij waren de allereerste bezoekers. Het was een schitterend appartement.

Een zwembad erbij, jacuzzi, sauna (tegen betaling) en een dorpje in de buurt. Er rijd een busje die je naar de gondellift brengt. Dat bij die gondellift is een drama, de rij staat buiten. De gondellift brengt je naar het skigebied. Voor de gondellift hebben ze de uitgang voor kinderen beschikbaar gesteld omdat als er een kind zal vallen, vertrapt iedereen ze. Ze hebben gezegd dat ze een nieuwe erbij gaan bouwen, want zo'n massatoerisme hadden ze nog nooit gehad.

Het appartement heeft wel kinderziektes, want het zwembad werd na een paar dagen alweer dicht.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)