Aparthotel Edelweiss Park

Aparthotel

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes2,0

We hebben een aantal aanbieders voor Edelweiss Park voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Edelweiss Park

Choose something else

Boris Hristov
19-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes2

This hotel is everything BUT friendly. Do not go there if you want to be treated as human beings AND guests of the hotel. Poor service, awful attitude, rooms are rather suitable for a 1-star hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Edelweiss Park in Bansko, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Edelweiss Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Edelweiss Park scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.