Reviews over Bansko

Gemoedelijk familiehotel

Melanie_01,
    19-2-2015

Zeer vriendelijke ontvangst in Elida Family Hotel. De eigenaren doen hun uiterste best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij verbleven hier vanwege een skivakantie in Bansko. Het hotel ligt in een rustige buurt dichtbij centrum en skipistes. De hoofdwinkelstraat is op nog geen 5 minuten gelegen van het hotel en de wandeling naar de gondola is ongeveer 10 -15 minuten. Erg goed te doen. Kamers zijn erg ruim en zeer schoon. Ook het ontbijt was zeer uitgebreid en ruim voldoende.

Alles wat je wenst is mogelijk, taxi naar vliegveld e.d. Omdat we op de terugreis zo vroeg moesten vertrekken, kregen we zelfs een lunchpakket mee! Dit hotel is een aanrader!

Prima

Rinus,
    27-11-2011

Het hotel ligt aan de rand van het stadje aan de voet van het Piringebergte, een wintersportgebied, maar ook in de zomer is het hier fraai, aleen is het hotel dan nauwelijks bezet.

De service is uitstekend en ook het ontbijt was goed, doordat er zo weinig gasten waren konden we er niet dineren, maar in het stadje zijn enkele goede restaurantjes.

De ingang van het Pirin Nat. Park is vlakbij en achter het hotel rijzen majestueze de berghellingen op, men kan vanuit het hotel wandeltochten ondernemen door dit gebergte.

Zeer mooi luxe complex.

werner,
    30-6-2011

Volgens ons , mooiste complex van de streek veel luxe.Veel sneeuw , in de zomer zeer aangenaam weer , bezienswaardigheden genooeg , zeker niet vervelen.

Mooi, modern hotel

Van Loocke Frans,
    13-1-2011

Zeer mooi oogend hotelcomplex en uitstekend geschiktvoor een skiverlof (dichtbij de skipistes). Het hotel ligt ook op wandelafstand van het historische centrum van Bansko. Het hotel telt vele mooie, niert al te grote maar wel goed en mooi ingerichte kamers. Restaurant en bar; restaurant met bediening aan tzafel en 's morgens ontbijtbuffet.

Goed hotel voor skivakantie

Els Van den Bergh,
    7-3-2010

Verzorgd hotel. Circa 10 minuten wandelen van de piste, winkeltjes en tavernes. 2 Busjes van het hotel die ongeveer om de 10 minuten heen en weer rijden naar de gondel. Gezellige lobby. Middageten +/- 5 EUR voor een pizza en drank +/- 1,5 EUR voor een cola in het hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Overal in het hotel is het ontzettend warm, ook op de kamers, gelukkig kan je het raam op een kiertje zetten 's nachts. Mooie, verzorgde kamers. 's Morgens en 's Avonds eten in buffetvorm. Was niet heel denderend en vaak aan de lauwe kant maar zeker voldoende en verzorgd. In de kelder van het hotel is een discotheek, zal wel leuk zijn voor de après-ski maar iets minder als je op de eerste verdieping slaapt en de muziek of de vertrekkende gasten tot daar hoort. Geen russen opgemerkt in het hotel, wel diverse engelsen. Jammer dat het luchthavenvervoer van Thomascook ons vergeten komen halen was, maar dankzij de schitterende hotelmedewerker en hoste net op tijd vlucht gehaald

Bansko scoort een 7,6 uit 10, op basis van 17 reviews