Géén boekingskosten
BulgarijeBulgarijeBalchikHotels BalchikHotel Lighthouse Golf Resort & Spa

Hotel Lighthouse Golf Resort & Spa

BulgarijeBulgarijeBalchik

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Lighthouse Golf Resort & Spa voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 6 reviews

• Sportfaciliteiten

6 Reviews over Lighthouse Golf Resort & Spa

• 5Kai Biester06-10-2012

Gute Immobilie, schwacher Service

Hotel ist nahezu neu, alles in gutem Zustand + sauber. Tolle Zimmer! Nicht mithalten kann der Service, der schon bei geringer Auslastung total überfordert ist. Essen macht satt. Pool, Liegen etc. alles ok, auch ein guter Indoorpool. Aussenanlagen eher kühl und lieblos. Für Familien mit Kindern eher ungeeignet. Shoppen, Bummeln etc. etc. - gibt es gar nicht! Das Hotel liegt in der Pampa!! Aber: Sehr gut geeignet für passionierte Golfspieler, da 2 Plätze unmittelbar ans Hotel grenzen. Der "hauseigene" Lighthouse-Kurs und der Kurs des Black Sea Rama.Beide Plätze sehr gepflegt mit nahezu perfekten Grüns. Der Hammerplatz was Anspruch und Optik angeht, ist der Kurs "Thracian Cliffs", etwa 15 min entfernt. Gnadenlos gut, 18 x lick auf's Wasser und Klippen - unbeschreiblich gut!!! Greenfees sind sehr sportlich und nichts für Sparfüchse, beim Thracian Cliffs lohnt sich jeder Euro!! Allerdings sollte man für diesen Platz schon solides Golf spielen.

• 8heer DE BLOCK30-05-2012

het was een aangenaam,maar te kort verblijf om van

de accomodaties zijn goed, ruime mogelijkheden van alles te kunnen genieten en ook de omgeving te verkennen

• 9Jan13-05-2012

Hier kom je echt tot rust

Wat een fantastische golgbaan, direct naast Lighthouse nog 2 prachtige 18 holes golfbananen

• 7nick24-01-2011

super

Alles was goed geregeld heerlijk kunnen golfen en van het landschap kunnen genieten

• 8Henrik Bjerregaard Madsen16-02-2010

Åbningen i 2008 - Mercedes Tournament. Lover godt!

Vi var sammen med mange andre danskere blevet inviteret til den officielle åbningsturnering. Turneringen var sponseret af Mercedes, så der holdt funklende nye Mercedes biler rundt omkring på banen. Ingen af os i familien er rigtigt kommet i gang med at spille golf endnu, så vi tog det mere som en oplevelse. Lighthouse stillede gratis indkvartering til rådighed, og hvorfor sige nej til det.

Det var en meget positiv oplevelse, selv om der er et stykke vej til at projektet er afsluttet. De golfspillere vi talte med var meget tilfredse med banen. Selv var vi meget tilfredse med den tre-værelses lejlighed, som vi fik stillet til rådighed i Greendistriktet. Gode senge, to badeværesler og en rummiligt køkken/alrum med alt udstyr, kabel TV, telefon m.m. Klubhuset er i international klasse og servicen helt i top. Det lover godt og vi glæder os til at komme igen - både til golfspil og afslapning i de smukke, grønne omgivelser.

Der manglede noget for små børn, men det er vist på vej.

• 10MSA16-02-2010

Lighthouse Golf Resort er et fantatisk sted

• at holde ferie når der virkelige skal slappes af. Alt er nyt og rent i en høj standard. Min opfattelse er, at er man til høj musik og fester 24 timer i døgnet blive man skuffet. Er man derimod til rigtig og afslappet ferie i et af flere golf mekkaer med flere swimmingpools mv. og med adgang til nogle af Bulgariens bedste strande ved sortehavet som fx Albena, så har man en fed ferie – det havde vi. I klubhuset på resortet ligger en super restaurant – man spiser virkeligt godt til billig penge og servicen er top – og de er venlige. Vi have en veludstyret lejlighed med køkken inkl. vaskemakine, TV og internet! Vi lejede en bil lokalt og vi fik et lig – så næste gang lejer vi i lufthavnen eller ved gennemrejseselskabet. Lighthouse kan klart anbefaldes!

Hotel Lighthouse Golf Resort & Spa info

Soort hotel

• SpahotelBeschikbaar
  • GolfhotelBeschikbaar
  • LuxeBeschikbaar

Het complex

• Totaal aantal kamers180

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)