Hotel Lighthouse Golf Resort & Spa

Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag25°17°
Hotel Lighthouse Golf Resort & Spa
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Lighthouse Golf Resort & Spa voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Lighthouse Golf Resort & Spa in het Nederlands

de accomodaties zijn goed, ruime mogelijkheden

van alles te kunnen genieten en ook de

omgeving te verkennen

Hier kom je echt tot rust

Jan
13-5-2012

Wat een fantastische golgbaan, direct naast Lighthouse nog 2 prachtige 18 holes golfbananen

super

nick
24-1-2011

Alles was goed geregeld heerlijk kunnen golfen en van het landschap kunnen genieten

Tjingo
Tjingo
D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lighthouse Golf Resort & Spa in Balchik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lighthouse Golf Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.