Hotel Las Dos Gallos

Met vrienden

Hotel over datum

Theo Oudejans
21-9-2016

Niet met de auto bij de ingang kunnen komen. Bestrating niet te belopen met koffers. Stijl wegdek. Smoezelige inrichting. Bij ontbijt zie je dat olie en zout stel vet en vies is. Kortom : vergane glorie .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Dos Gallos in Balchik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Dos Gallos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.