Hotel Diamond

1 review over Hotel Diamond in het Nederlands

Eenvoudig hotel

maggely
24-8-2012

Aangezien er nergens anders meer plek was 2 nachtend doorgebracht in Hotel Diamand. Eenvoudig hotel, met schone kamers en heerlijke bedden. Verder was t hotel niet eenvoudig en simpel. Helaas werden onze vuile handdoeken weer terug op bed gelegd :-( Eten hebben we buitenshuis gedaan. Niet veel bijzonders dus, maar prima om te slapen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamond in Balchik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamond zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Diamond scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.