Villa Black Sea Rama

VillaKleine hotelsWeer vandaag26°17°
Villa Black Sea Rama

We hebben een aantal aanbieders voor Black Sea Rama voor je op een rij gezet:

1 review over Villa Black Sea Rama in het Nederlands

In juni 2012 verbleven wij voor 10 dagen in Black Sea Rama. Gastvrije ontvangst en een zeer ruime villa met een geweldig uitzicht over de Zwarte Zee. Elke kamer heeft een eigen badkamer en ziet er goed verzorgd uit. Onbijt is goed, maar na een paar dagen heb je alles wel hehad. Meer variatie zou wenselijk zijn. Diner is zeer goed en gevarieerd. Over het algemeen zeer vriendelijke en vlotte bediening. Engels is voor sommige wel een probleem. Golfbaan is TOP! Goed onderhouden, m.n. hole 18 is er een om in te lijsten. Als je hier bent moet je zeker gaan spelen op Thracian Cliffs. Deze baan is spectulair en behoort nu al tot de mooiste van de wereld. Voor ons was het de eerste keer, maar zeker niet de laatste!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Black Sea Rama in Balchik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Black Sea Rama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.