Géén boekingskosten

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

30 Reviews over Vita Park

• 6Plamena26-07-2018

summer

the most_the aquapark the least_the service

• 10Nikolova26-07-2018

satisfied

all very good, animation team is great, food excellent, cleaness good

• 5Anna13-06-2018

Polecam Albenę

Polecam jako miejsce do lenistwa. Plaża, morze wszystko czego potrzebuje letni leniuch. Vita Park jako hotel -ok, bez rewelacji hotelowych, można by poprawić codzienne sprzątanie i wymiany ręczników. Basen i animacje - super ! Restauracja serwuje wyśmienite jedzenie - wszystko pyszne i duży wybór, każdy znajdzie coś dla siebie.

• 3Barbara02-09-2017

Super slecht

Het enige goede is het aquapark, maar dat staat los van het hotel. Het ontbijt was nog te doen. De lunch en avondeten was amper iets lekkers. Mijn dochter drinkt geen prik, dus er was weinig te drinken. Wat er all inclusive was bij de bar was onbekend. De kamer had mankementen.balkon deur kon niet op slot. Aangezien ik een klein kind mee had Was dit niet veilig. Na geklaag niks. Klacht bij reisleiding niks. Nog 3x geklaagd met belofte dat ze het zouden repareren, maar nog niks. Ik zou het niemand aanraden.

• 2Natasja Daniels30-08-2017

nooit meer

Personeel is niet vriendelijk. Accomodatie staat bekend als vakantieplaats voor polen / bulgaren en roemenen, hier zijn ze duidelijk op ingespeeld. Complex is zeer verouderd (ook niet rolstoelvriendelijk) en tuin word ook niet bijgehouden Acomodatie word ook niet goed schoongemaakt. In de 11 dagen zijn onze lakens ook maar 1x verschoont. Verder weinig drinken zonder prik voor kinderen.

Annimatie team is was bij ons wel heel leuk die deden echt hun best maar iedereen praat slecht engels.

Waterpark was wel super alleen is daar niks inclusief waardoor wij ondanks onze allinclusief vakantie erg veel geld kwijt waren.

s'avonds op loopafstand wel een leuke en gezellige bazaar.

Samenvqtting Veel te duur voor wat je krijgt!

• 7Fam W21-08-2017

leuke vakantie

we gingen met schrik na het lezen van deze reviews, maar het viel allemaal mee, je moet geen luxe verwachten maar wij verbleven 1 week en na 3 dagen al een schoon bed. en als we nieuwe handdoeken nodig hadden legde we ze op de grond in de kamer.(evt met een euro erop doet wonderen) het eten was prima, nu zijn wij ook geen moeilijke eters, zelfs een keer lekkere mosselen op. het eten was zeker niet koud!. bestek was er idd te weinig maar als je het aan de ober vroeg dan had je binnen een paar minuten bestek. waterpark geweldig geen all incl. maar een flesje cola kost nog geen euro. strand ook mooi en goed eten. animatie weinig gebruik van gemaakt maar was goed. min puntje bij het zwembad er waren niet veel parasols en 2 keer gehad dat als je rond 15 uur naar het zwembad ging dat er geen bedjes meer waren. bij het vertrek weer naar huis lag er een ontbijtje in een tasje voor je klaar met een muffin en brood en fruit.
    verder een prima vakantie gehad.

• 3Tamara17-08-2017

Nooit meer!

Bij aankomst werden we al niet al te hartelijk ontvangen omdat we onze id's niet achter wilde laten. We hebben bijna een uur moeten wachten op de man die onze koffers naar de kamer moest brengen, 1 man op alle gasten. De kamer (villa) was ronduit smerig. De handdoeken kon je niet eens handdoeken noemen maar poetslappen. Alles hing scheef en de vloer was zo vies dat je voeten na het douchen alweer zwart waren. Bedden werden niet verschoond, kamer werd niet schoongemaakt, prullenbakken om de dag geleegd enz. In het restaurant kan je zelf achter je bestek aan, als je erom vraagt halen de obers hun schouders op. Als ik dit van tevoren had geweten had ik dit zeker nooit geboekt.

• 4claudia17-08-2017

Accomodatie nooit meer, omgeving/animatie top

personeel spreekt slecht/tot niet Engels, Duits. Geen borden en bestek in restaurant als je niet bij aanvang aanwezig was, eten veelal koud of niet gaar, iedere dag het zelfde. Schoonmaak niet of vluchtig, geen schoon beddengoed in 11 dagen tijd, ijsklonten gegooid door barpersoneel, trapleuning in zwembad hangt los, tegels uit de vloer van het zwembad, dreven ook in het water. Hostess gaf aan dat deze mankementen allemaal al bekend waren in het voorjaar! Volgens brochure moest er in de familiekamer een waterkoker en föhn aanwezig zijn, helaas de föhn kon je lenen bij de receptie. De bus wordt levensgevaarlijk volgepropt met mensen als je die wilde gebruiken naar het strand. De animatie was echt top, daar hebben we van genoten, net als het waterpark wat erg schoon was, de groene omgeving en de loopafstand naar het strand maakten het enigszins beter.

• 7Karin14-08-2017

zou gerust weer gaan

Wij hebben een super vakantie gehad. Ja, het hotel is verouderd, maar een plankje hier en een verfje daar kan veel verschil maken. Het hoeft niet eens veel te kosten om dit complex tot een geweldig resort om te toveren. De sfeer is super, geen handdoeken leggen in de vroege morgen bij het zwembad. Er is altijd plek, een hele verademing vond ik dit. Als je een minpuntje aangeeft, dan doen ze gelijk wat in hun vermogen ligt om dit te verbeteren, is onze ervaring. Het is vriendelijk personeel en je hoeft je niet te veel bezig te houden met regels, want er zijn geen overdreven regels. Iets meer afwisseling qua eten zou fijn zijn, maar er was redelijk wat keuze. Gewoon een ontspannen vakantie. Heerlijk!! Het was zeker geen smerig hotel, al zijn er op gebied van hygiëne nog wel een paar verbeterpuntjes. Ook dat werd indien mogelijk gelijk verholpen. Het strand met all-in vonden we, net zoals het aquapark, erg fijn. Kortom helemaal een top vakantie gehad.

• 3Erik Kleijn01-08-2017

Verwacht geen luxe, dat is er niet!

Ideaal hotel als je het communisme wil herbeleven. Hotel en lobby stralen nog de jaren 60 uit, onderhoud is er amper gepleegd in de jaren daarna. Bedden worden alleen op verzoek afgehaald waarna je ze zelf weer mag opmaken. Moet je wel duimen dat je lakens krijgt die heel zijn. In de badkamer kun je de authentieke muffe lucht van schimmel opsnuiven, of de toiletborstel. Je handdoeken zijn er wel of niet, net hoe de schoonmaakster haar pet staat. De maaltijden worden in de grote zaal genuttigd waarna je als je eindelijk een tafel gevonden hebt nog schatzoekertje mag spelen voor een setje bestek. Aansluiten in de lange rijen en ellebogen ontwijken hoort ook bij de ervaring. De haren in je maaltijd doen je denken aan een grote harige Olga in de keuken! Je kan je vloeistoffen drinken uit een slap plastic bekertje, het enige niet communistisch aan de ervaring. De houding van het personeel is wel authentiek, heb deert ze geen zier als je iets vraagt buiten hun werk gebied. Back tot je USSR!

Hotel Vita Park info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)