Géén boekingskosten

• 5.4Ruimte

Appartement info

13 Reviews over Villa's West

• 7hvdhijden10-07-2012

Eens maar nooit meer, vakantie verpest

Het was oud, vies en ongelooflijk rommelig en met erg veel ongedierte. Men kwam twee keer per dag schoonmaken, maar wat werd er schoongemaakt? Die vraag is niet beantwoord. Personeel erg aardig en behulpzaam, vooral in de eetaccomodatie. Afstand met buggy naar het strand is te ver, allemaal trappen af, of je moet de bus nemen.

• 1cisca lubomirov02-08-2010

vreselijk!!!!!

vies, vervallen en vol met ongedierte totaal verwaarloosd, muf en vies natte bedden, vieze beesten en alles kapot overal honden

• 6Nancy27-05-2009

Prima plek!

De villa's West in Albena hebben achterstallig onderhoud maar zijn goedkoop. De inrichting bv de kasten zijn ook niet helemaal optimaal maar we hadden twee slaapkamers en een leefkeukentje met een kookplaatje en een koelkast. En drie balkons. De mensen zij er heel vriendelijk en de appartmenten werden goed schoongehouden. We zijn er nu al twee keer geweest en ik vind het jammer dat ik dit jaar te laat was met boeken naar deze accommodatie. Je kunt ook gebruik maken van het zwembad bij een hotel iets verderop.

• 7C. Chang17-08-2007

Appartementen zijn uit de oostblok tijd (is niet negatief bedoeld). Hebben zowel voor als achter een terras (erg prettig). Alleen voor afwassen is in de keuken geen gootsteen, maw afwassen in badkamer. Een waterkoker zou wel handig zijn. Rustig uitzicht en is ons in het algemeen goed bevallen !!

• 6H. Hoogsteden02-08-2007

Het zijn hele simpele appartementen, maar wat je nodig hebt is er. Het is een groot vakantiepark met diverse hotels e.d. Je hoort wel de hotels eromheen, maar rond 23.00 uur is het rustig.

• 7Nijsbert07-09-2006

prima appartementen, je moet wel van traplopen houden. het strand ligt een 200 traptreden lager... voor de rest is hte een oud appartement maar wel perfecte schoonmaak! elke dag de afwas en kamers opruimen...van ongedierte hebben wij geen last van gehad... maar verwacht van de appartement niet te veel... een aanrader: neem niet de all inclusive... tis veel leuker om elke avond ergen anders heen tegaan... en voor de prijs maakt het uiteindelijk ook niks uit!

• 7jeroen van Veen22-08-2006

ik had mijn bedenkingen over dit appartement, maar het was prima. Een beetje oud maar schoon en ruimte genoeg, ik zou niet willen ruilen voor een hotel kamer. Laat niets hangen op het terras, want dan is er een grote kans dat het de volgende dag weg is. Waardevolle dingen bv discman of gameboys niet bij de openslaande deuren leggen want ook dan is er een kans dat het weg is. Wij hebben een aantal dagen all in genomen bij Hotel Magnolia ook helemaal top. Alles bij elkaar een top land en een top vakantie. Volgend jaar weer.

• 2Saskia09-08-2006

Vreselijk vieze appartementen! Veel ongedierte en het valt allemaal bijna uitelkaar. De ligging is wel goed, maar Touroperator heeft belooft om dit volgend jaar uit het programma te halen! Zo slecht zijn de appartementen dus. Hotel Magnolia en Orchidea zijn wel super!!

• 5wies01-01-2006

Van 1 t/m 8 augustus 2005 wij zijn hier geweest met 8 personen in 3 huisjes. Iedere avond moesten we eerst honderden torren doodtrappen, de appartementen waren er door vergeven. Waarschijnlijk ligt dat aan de tijd van het jaar, maar leuk was het niet. Verder stammen de huisjes nog uit het tijdperk van de batavieren, tientallen jaren oud. Wij hadden het gevoel in bedden te slapen die al door honderden beslapen waren inclusief oude verstelde lakens.

• 8Michel23-11-2005

Oud en armoedig (bij regen lekkage, 2 gordijnen voor 3 ramen, stroomstoringen) maar toch schoon en met veel liefde onderhouden. Veel waar voor je geld. Geen last gehad van ongedierte. Personeel is erg vriendelijk, als je in de snackbar iets bestelt dan komen ze het brengen bij je appartement. Helaas geen babybed aanwezig toen we 's avonds aankwamen maar dat werd de volgende ochtend meteen rechtgezet. Zwembad is enkele hotels verderop, koud water en arrogante badmeester. Gelukkig is het goed toeven aan het strand.

Appartement Villa's West info

• CafeBeschikbaar (1)