Géén boekingskosten

Villas Magnolia

Appartement
BulgarijeBulgarijeAlbena

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Villas Magnolia voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 4 reviews

6.3VoldoendeScore uit 4 reviews
  • 6.3Ruimte

Appartement info

4 Reviews over Villas Magnolia

• 1Ovannes03-08-2018

!!!!NIET DOEN !!!!!

Het was veeerschrikkelijk Eten altijd koud en ziet er niet uit Personeel bejaard en niet vriendelijk . Accomodaties verjaard en vies . Geen aanrader!!!!! Animatie team doet zijn best maar ze bakken er niets van . Barpersoneel denkt dat jij ze iets schuldig bent . Voor 2 bier moet jij wel 10 min wachten en lijkt wel alcoholvrij . Staat gratis WiFi (ALLEEN BIJ DE RECEPTIE) Al met al als jij snel van je geld af wit moet je naar magnolia . Mij zien ze hier nooooooit weer . Mazzel !!!

• 8W. Abbel03-08-2010

Mooie bungalow met goede inrichting

Wij waren daar met 2 volwassene en 3 kinderen (11,13 en 15 jaar). Wij hadden bungalow (ligbank, airco, koelkast, keukentje en 2 slaapkamers) op rustige plek (je kunt het ook minder treffen). Het eten was redelijk (wel massaal in eetzaal). Heel mooi zwembad. Via shuttle bus naar strand (of trap van 120 treden). Op het strand gratis ligbedden en parasol (wel eigen handdoek meenemen en drinken/eten zelf betalen). Leuke winkeltjes (basar) en eettentjes. Op het strand parasailen, jetski en overige. Prima vakantie gehad zeker een aanrader.

• 9Karin14-09-2008

Goed en netjes.

Netjes appartement. Elke dag schoonmaak en handoek wissel. Douche en twee wc's en alles deed het. Airco in slaapkamer.

• 7priscilla10-01-2005

2 jaar geleden in dit appartement geweest. Was toppie. Alleen tijdens hevige regenval, liep de voorste slaapkamer onder. Voor de rest, goede service etc.

Appartement Villas Magnolia info

Soort hotel