Hotel Sandy Beach

• Onvoldoende: 1 - 5

Vreselijk

J.h
9-9-2017

Pluspunt strand en in centrum waar genoeg te doen is. Minpunten hygiene laar te wensen over vieze wc, vieze plakkerige vloeren. Kamers worden niet goed schoongemaakt lakens met bloedvlekken, vloerbedekking kamer vies en word niet dagelijks gezogen. Deuren en ramen vies deurklink bij binnenkomst vies word niet schoongemaakt. Niet geschikt voor minder invalide mensen veel trappen. Eten erg koud. Onvriendelijk Russische personeel die geen Engels kunnen. Drinkautomaten erg vies. Na 23:00 uur sluit de bar alleen voor Russische gasten . Regelmatig eten en drinken op. Zou snackbar bij zitten helaas hier alleen pizza te verkrijgen. Animatie niet aanwezig. Geen vier sterren waard en je krijgt weinig voor al inclusief.

Leuk hotel voor weinig geld

Weidenaar
22-8-2017

Leuk hotel eten minder elke dag hetzelfde cocktail hoef je niet te bestellen want vaak zijn de ingrediënten op plus punt is het strand

Kamers mogen wel eens een opknap beurt hebben met name de badkamer en de bedden verder doen ze wel hun best weinig tot geen Nederlanders veel russen Roemenen en Duitsers

Een groot plus punt het uit eten gaan kost bijna niets

best een redelijk hotel

f.swinkels
13-8-2011

hotel kamers zijn dit jaar gerenoveerd en zien er goed uit maar het hotel zelf kan ook wel een opknapbeurt gebruiken,het personeel achter de bars spreekt geen D/EN de receptie wel,het eten biedt te weinig variatie en is vaak niet heel warm,het ontbijt is goed,de animatie is voldoende,de ligging aan het strand met gratis parasol en ligbed op het strand is perfekt,de lobbybar heeft iedere avond glazen te kort!,er waren heel weinig NLers wel veel duitsers en oost europeanen,volgens touroperator 4 sterren ik vind 3 genoeg,Albena is een plaats met 14000 hotelbedden en enigzins afgeschermd van de buiten wereld.op het strand een paar dagen flink last gehad van aangespoelde algen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandy Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandy Beach in Albena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandy Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandy Beach scoort een 5.5 uit 10 op basis van 6 reviews.