Hotel Sandy Beach

8 reviews over Hotel Sandy Beach in het Nederlands

Leuk hotel

Suzanne
18-9-2018

Ligging perfect. Aan het strand en boulevard. Mooi uitzicht. Eten ook goed. Kamers werden elke dag schoongemaakt. Elke dag schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Bedden waren goed. Drinken qua all inclusive wat minder. Alcoholvrij bier werd er alleen maar geschonken en ze hadden er geen cola light. En het zwembad nodigt idd niet uit om daar te gaan liggen. De zwembadbar is idd het ondergeschoven kindje. Die stonk echt naar riool. Zwembad was gewoon oud en vervallen in vergelijking met de omliggende zwembadbars. Hoop dat ze dit gaan opknappen, dan is het gewoon perfect

Goed hotel in rustige omgeving.

E. Bax
18-9-2018

Hotel Sandy Beach is een goede plek om te verblijven. Prima kamer met balkon, goede bedden en het eten is heerlijk. Het ontbijt-en lunchbuffet is gevarieerd, 's avonds is er ook veel keus uit verschillende gerechten. Vlees of vis voor het diner wordt iedere avond geroosterd, klaar terwijl men wacht. Dagelijkse schoonmaak van het zwembad, animatie team in september ook nog aanwezig. Het strand is schoon, voldoende ligbedden en parasols, zeewater heeft blauwe vlagkwaliteit -dus schoon- strandwachten aanwezig.

Ligging perfect.

Kamer zag er gewoon netjes en schoon uit.

Dagelijks schone handdoeken en bedde-goed.

Vlak bij winkels restaurantjes en boulevard.

Eten niet geweldig, nagenoeg iedere dag hetzelfde. Bier en de koffie idd. nie te zuipen.

Zwembad van het hotel niet schoon, buitenbar die er bij staat stink gruwelijk zodat je iig. geen zin hebt om daar lekker een drankje te nutiggen. Lijkt wel een gierput.

Zandstrand is super met gratis bedjes en parsol van het hotel.

S'avond niks te beleven bij het hotel, dooie boel.

Buiten het hotel veel kermis atractie's, dus voor mensen met kinderen genoeg te be-leven. Veel restaurantjes en winkeltjes.

Mijn inziens is Albena prijziger als andere streken in Bulgarije.

Omgeving is vrij groenrijk.

Naar horen zeggen is een dagje Varna zeer de moeite waard.

Al met al een goeie vakantie gehad in Albena, maar geen tweede keer meer.

Wij zijn geweest van 20 aug. T/m 30 aug.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandy Beach voor je op een rij gezet:

Een krappe voldoende voor dit hotel

Daniel
9-9-2018

De kamers zijn prima maar niet hoogstaand. Je handdoeken worden dagelijks verschoond. Het ontbijt is elke dag hetzelfde, ook hier geldt; prima maar niet hoogstaand. Het avondeten varieert enigszins echter hier is ook elke avond veel hetzelfde.

Er was zo goed als geen animatie aanwezig dus dat viel erg tegen. In het hotel is dan ook weinig te beleven. Het zwembad ziet er niet echt netjes uit met de groene aanslag op de randen.

Het bier is overigens echt niet te zuipen hier!

NOOIT MEER!! VIES/VUIL/VETTIG

Eddy Houben
22-7-2018

Tijdens onze zoektocht leek dit aanvankelijk een mooi hotel met een zeer mooie ligging.

We hebben het dan ook geboekt van 14/07 tot 21/07.

Bij aankomst zagen we al meteen de bouwvalligheid en slechte staat.

Eerste indruk van de lobby viel mee, superieure kamer was redelijk goed gekuist, je kan natuurlijk over alles iets opmerken maar dat ga ik niet doen.

Toen we buiten kwamen zagen we direct dat het zwembad het smerigste was dat we ooit gezien hadden, hier kon je onmogelijk in zwemmen, zo vies...!

Eten was koud, drankjes warm, mijn vrouw heeft na 2 dagen dan ook een zware buikgriep opgelopen.

Van hygiëne hebben ze hier nog nooit gehoord, openbare toiletten kon je niet gebruiken, wordt 1x/dag gekuist terwijl er honderden personen gebruik van maken.

Alles gemeld bij de touroperator maar wij waren de eerste die iets te klagen hadden, altijd ontkennen is waarschijnlijk het beste voor hun?.

Wij zijn elders eten en drinken gaan halen, restaurant was niet te doen en het stonk er dat je bijna moest overgeven.

Blijf hier a.u.b. weg mensen, dit hotel is geen eurocent waard om aan uit te geven.

Ligging was wel OK.

Vreselijk

J.h
9-9-2017

Pluspunt strand en in centrum waar genoeg te doen is. Minpunten hygiene laar te wensen over vieze wc, vieze plakkerige vloeren. Kamers worden niet goed schoongemaakt lakens met bloedvlekken, vloerbedekking kamer vies en word niet dagelijks gezogen. Deuren en ramen vies deurklink bij binnenkomst vies word niet schoongemaakt. Niet geschikt voor minder invalide mensen veel trappen. Eten erg koud. Onvriendelijk Russische personeel die geen Engels kunnen. Drinkautomaten erg vies. Na 23:00 uur sluit de bar alleen voor Russische gasten . Regelmatig eten en drinken op. Zou snackbar bij zitten helaas hier alleen pizza te verkrijgen. Animatie niet aanwezig. Geen vier sterren waard en je krijgt weinig voor al inclusief.

Leuk hotel voor weinig geld

Weidenaar
22-8-2017

Leuk hotel eten minder elke dag hetzelfde cocktail hoef je niet te bestellen want vaak zijn de ingrediënten op plus punt is het strand

Kamers mogen wel eens een opknap beurt hebben met name de badkamer en de bedden verder doen ze wel hun best weinig tot geen Nederlanders veel russen Roemenen en Duitsers

Een groot plus punt het uit eten gaan kost bijna niets

best een redelijk hotel

f.swinkels
13-8-2011

hotel kamers zijn dit jaar gerenoveerd en zien er goed uit maar het hotel zelf kan ook wel een opknapbeurt gebruiken,het personeel achter de bars spreekt geen D/EN de receptie wel,het eten biedt te weinig variatie en is vaak niet heel warm,het ontbijt is goed,de animatie is voldoende,de ligging aan het strand met gratis parasol en ligbed op het strand is perfekt,de lobbybar heeft iedere avond glazen te kort!,er waren heel weinig NLers wel veel duitsers en oost europeanen,volgens touroperator 4 sterren ik vind 3 genoeg,Albena is een plaats met 14000 hotelbedden en enigzins afgeschermd van de buiten wereld.op het strand een paar dagen flink last gehad van aangespoelde algen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandy Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandy Beach in Albena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandy Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.