Hotel Ralitsa

Hotel Ralitsa
8,6

56 reviews over Hotel Ralitsa in het Nederlands

Met jonge kinderen

Het is een perfect Hotel prijs kwaliteit, wij zijn niks tegen gekomen wat ons niet beviel. Mensen maken het zichzelf soms moeilijk door overlast te geven, oa herrie na 22.00 uur op het balkon of terras.

Redelijk

Maud en stan
29-9-2016

We zijn net terug van Bulgarije, helaas was het weer wat minder, maar verder hebben we een leuke vakantie gehad.

Het hotel is schoon, alles netjes, en vriendelijk personeel.

Toch is het hotel meer voor ouderen, ik denk dat wij een van de jongste waren (27 en 36). Het gezelschap bestaat voornamelijk uit Duitsers die er al jaren komen. Vanwege het weer was het te koud om savonds buiten te zitten, de tafels bij de bar binnen zijn gering, dus dat is gokken op een tafeltje.

Het buffet is bijna elke dag hetzelfde, in vlees weleens wat variatie maar dat is het dan ook, eten was opzich goed en zag er zeer verzorgd uit.

Er zijn wat dingen die erg opvallen, zoals elke morgen/middag/avond de zelfde cd, onze kamer was er klein en kaal ( superior ) een schilderijtje zou al heel wat doen, badkamer werd niet gepoetst, ( zand in douche lag de dag erna er nog in) en erg veel lawaai in de vroege ochtend door de kamermeisjes. Maar goed die moeten ook hun werk doen.

Ook vind ik dat de reisorganisatie erbij moet vermelden dat als je in het najaar gaat ( 22-9/28-9) 60% van het dorp Albena gesloten is. Veel Hotels, winkeltjes en restaurant waren al gesloten.

Wij gingen met de taxi naar goudstrand voor 60 leva retour. Daar was het erg leuk, maar ook daar waren verschillende Winkels en hotels gesloten.

In het dorp Albena ligt op het strand een restaurant Ganvie, het was heerlijk vertoeven daar uit de wind, we hebben lekker gegeten en gedronken. De prijzen zijn erg laag.

Tot slot wil ik wel zeggen dat het personeel en animatieteam erg vriendelijk en behulpzaam waren. We hebben een leuke vakantie gehad, maar de volgende keer zijn we toch liever onder de wat jongere mensen.

Prachtig gerenoveerd hotel met Aquapark

Kleinsman
12-8-2015

Wij zaten in het gedeelte: Primasol Ralitsa Superior Aqua Club zo heet de accomodatie volledig.

Hotel is vorig jaar compleet gerenoveerd en is prachtig geworden. Gratis toegang tot het naast gelegen Aquapark.

Animatieteam is er voor alle leeftijden maar de voertaal is Duits en Engels. Top team wat van 's morgens 10 tot 's avonds 22 uur bezig is.

Enige minpunt vonden wij het eten. Wij hebben meerdere all inclusive hotels gehad maar dit keer was het echt onder de maat. Bulgaars eten is lauw, oke. Maar vlees waar je niet doorheen kunt komen en soep wat naar water smaakt?

Tjingo

wij gaan daar niet meer terug!!

jawadde all in....
9-8-2015

Vraag je gin orange dan krijg je gin tonic... de eerste middag mochten we niet binnen in restaurant maar moesten naar snackbar maar daar was bijna niets om te eten, van alles tekort. Personeel asociaal en onvriendelijk tis hun allemaal teveel om iets te doen. Behalve animatieteam en poetsvrouwen waren super. elke dag kip en porc heel veel t zelfde, desserts idem wat je na een week beu bent zwembaden en aquapark super!! Ze moeten daar nog veel leren om toeristen te ontvangen want op deze manier zullen ze niet veel toeristen terug zien. Heb daar geen enkele tevreden belg gezien. Wij gaan zeker niet meer terug..

geen all in waardig

krista
23-6-2015

de kamers waren niet te groot maar wel proper, de animatie was goed en het aquapark was super!

jammer dat er geen handdoeken werden voorzien voor de 3 zwembaden aan het hotel zelf en aan het aquapark moest je ze huren. Inkom was wel gratis. De buffetten waren niet heel gevarieerd en beperkt en het brood was niet altijd vers.

Het personeel was niet altijd even vriendelijk en ze spraken amper een andere taal wat communicatie toch bemoeilijkt. ze hebben een snackbar maar zijn zeker niet voorzien om daar een groep te bedienen. we moesten heel lang wachten en moesten steeds weer met handen en voeten uitleggen wat we nog moesten hebben.

de groep heeft geen hinder ondervonden tijdens deze reis, maar het is zeker geen all in waard!

geen top hotel!

luc
18-6-2015

- personeel niet altijd vriendelijk ( spreken vaak enkel Bulgaars )

bar sluit om 23 uur.

geen handdoeken zwembad.

vrij klein buffet ( beschimmeld broodje ).

kleine kamers. ( geen ijskast en safe op de kamer)

Eindje van de zee.

+ animatie team

aquapark is top! ( wel betalende drankjes en eten)

Leuk voor een paar dagen.

jeffrey_cappel
11-6-2012

Wij zijn voor 2 dagen in hotel ralitsa geweest. Het is een iets gedateerd hotel, maar daarom is het zeker niet minder. Het ultra inclusief assortiment is voor ons voor de twee dagen heel goed bevallen. Het is zelfs mogelijk om bij de Havana bar langs de kust onbeperkt te eten en te drinken. ( wel moet je, je bewust ervan zijn dat de Bulgaarse keuken nooit heet serveert) maar wij hebben dit zeer zeker niet als naar ervaren. Wilde je, je eten wel goed heet stond er een magnetron. Wij hadden een tweepersoons kamer met twee gescheiden bedden. De kamer was schoon. Tevens werd er op het park gezorgd voor genoeg animatie voor jong en oud. Bij het strand had je per kamer recht op 2 bedjes + parasol met tafeltje. Wij hebben het als erg leuk ervaren.

nooooiiit meer

fam gouw
20-8-2011

hotel ralitsa raad ik iedereen af waardeloos eten geen variate en koud personeel erg onvriendelijk kamers worden niet gepoetst engelse en duitse taal beheersen ze zo goed als niet klachten word niks mee gedaan alleen maar russen en pools volk die alleen maar daar zijn om te zuipen in een woord gewoon rampzalig en absoluut geen hotel maar een jeugdherberg waren er met drie families en zijn blij dat we thuis zijn

mooi hotel

verhoeven anita
24-7-2011

hotel ralitsa is niet slecht.alleen hebben we regen gehad en dat was niet zo leuk.ontbijt was lekker veel keus.middag en avondmaal was maar min.annimatie was super.heel veel lawaai in de gang s'nachts je kon geen nacht doorslapen.mooi zwembad.

Prima plaats om je vakantie door te brengen. 10 min lopen naar het strand of gratis met de bus. Ook de animatie was uitstekend. Voor ieder wat wils. Hotelkamers zijn wel een beetje gedateerd, maar de bedden waren prima. Ook de schoonmaak was oke. Elke dag schone handdoeken.

Eten in de restaurants was ook oke. Voor ieder wat wils. Soms moet je patat even opnieuw laten opbakken en dat doen ze dan ook wel.

Alle soorten en maten van drankjes waren voorradig in de bars. Jammer dat sommige barbediendes schijnbaar sjaggerijnig geboren worden. Daar kan nog wel het eea aan veranderen. Bij sommigen was enige vriendelijk niet te bespeuren. Maar dat heeft voor ons de pret niet verhinderd.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ralitsa in Albena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ralitsa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.