Hotel Ralitsa

121 reviews over Hotel Ralitsa

• 2019
    6Wuestenenk28-08-2019

1 groot toeristisch epi-centrum in Bulgarije

Als je groot van bent van “SporthuisCentrum” concepten, gaan! 1 groot toeristisch gebeuren, een dorp an sich met meer dan 50 hotels/resorts. Wij gingen voor cultuur/natuur, dan kom je hier dus bedrogen uit. Heb je daar geen problemen mee en wil je alleen zonnen, eten en goed slapen dan is dit een perfect vakantie plekje. Zwembaden, aquapark(je) en zee om de hoek. Prijzen bijna Nederlands dus verwacht geen koopjes die je in de rest van Bulgarije wel zal vinden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Rob03-08-2019

Leuke mensen ontmoet

Wij zijn onlangs geweest in een villa van Primasol Ralitsa Superior Aqua Club met 2 grote kinderen. Op basis van de hoge waardering bij Zoover hebben wij deze vakantie geboekt. De verwachting was hoog maar sommige zaken zijn zeker de hoge waardering niet waard. Allereerst de animatie, deze mensen hebben ervoor gezorgd dat wij een goed gevoel over hebben gehouden aan onze vakantie. Als er 12 punten gegeven mag worden zouden ze deze zeker verdienen. De villa kamer voor ons reisgezelschap was ook boven verwachting prima. Het eten en de all-in formule is voldoende. Wat ons tegenviel was de oudere toestand van het gehele complex, de schoonmaak was ook niet voldoende, wat je toch voor de betaalde reissom mag verwachten. Albena is een leuk vakantie dorp wat veel doet om de toeristen te vermaken. Veel shows gezien in onze vakantie. Over het algemeen veel mensen uit het buurland Roemenië, Duitse en Franse toeristen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Jan15-05-2018

Prachtige ligging fijne kamer en heerlijk eten

Het is een perfect Hotel prijs kwaliteit, wij zijn niks tegen gekomen wat ons niet beviel. Mensen maken het zichzelf soms moeilijk door overlast te geven, oa herrie na 22.00 uur op het balkon of terras.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

7Maud en stan29-09-2016

Redelijk

We zijn net terug van Bulgarije, helaas was het weer wat minder, maar verder hebben we een leuke vakantie gehad.

Het hotel is schoon, alles netjes, en vriendelijk personeel.

Toch is het hotel meer voor ouderen, ik denk dat wij een van de jongste waren (27 en 36). Het gezelschap bestaat voornamelijk uit Duitsers die er al jaren komen. Vanwege het weer was het te koud om savonds buiten te zitten, de tafels bij de bar binnen zijn gering, dus dat is gokken op een tafeltje.

Het buffet is bijna elke dag hetzelfde, in vlees weleens wat variatie maar dat is het dan ook, eten was opzich goed en zag er zeer verzorgd uit.

Er zijn wat dingen die erg opvallen, zoals elke morgen/middag/avond de zelfde cd, onze kamer was er klein en kaal ( superior ) een schilderijtje zou al heel wat doen, badkamer werd niet gepoetst, ( zand in douche lag de dag erna er nog in) en erg veel lawaai in de vroege ochtend door de kamermeisjes. Maar goed die moeten ook hun werk doen.

Ook vind ik dat de reisorganisatie erbij moet vermelden dat als je in het najaar gaat ( 22-9/28-9) 60% van het dorp Albena gesloten is. Veel Hotels, winkeltjes en restaurant waren al gesloten.

Wij gingen met de taxi naar goudstrand voor 60 leva retour. Daar was het erg leuk, maar ook daar waren verschillende Winkels en hotels gesloten.

In het dorp Albena ligt op het strand een restaurant Ganvie, het was heerlijk vertoeven daar uit de wind, we hebben lekker gegeten en gedronken. De prijzen zijn erg laag.

Tot slot wil ik wel zeggen dat het personeel en animatieteam erg vriendelijk en behulpzaam waren. We hebben een leuke vakantie gehad, maar de volgende keer zijn we toch liever onder de wat jongere mensen.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Kleinsman12-08-2015

Prachtig gerenoveerd hotel met Aquapark

Wij zaten in het gedeelte: Primasol Ralitsa Superior Aqua Club zo heet de accomodatie volledig. Hotel is vorig jaar compleet gerenoveerd en is prachtig geworden. Gratis toegang tot het naast gelegen Aquapark. Animatieteam is er voor alle leeftijden maar de voertaal is Duits en Engels. Top team wat van 's morgens 10 tot 's avonds 22 uur bezig is.

Enige minpunt vonden wij het eten. Wij hebben meerdere all inclusive hotels gehad maar dit keer was het echt onder de maat. Bulgaars eten is lauw, oke. Maar vlees waar je niet doorheen kunt komen en soep wat naar water smaakt?

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 5jawadde all in....09-08-2015

wij gaan daar niet meer terug!!

Vraag je gin orange dan krijg je gin tonic... de eerste middag mochten we niet binnen in restaurant maar moesten naar snackbar maar daar was bijna niets om te eten, van alles tekort. Personeel asociaal en onvriendelijk tis hun allemaal teveel om iets te doen. Behalve animatieteam en poetsvrouwen waren super. elke dag kip en porc heel veel t zelfde, desserts idem wat je na een week beu bent zwembaden en aquapark super!! Ze moeten daar nog veel leren om toeristen te ontvangen want op deze manier zullen ze niet veel toeristen terug zien. Heb daar geen enkele tevreden belg gezien. Wij gaan zeker niet meer terug..

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7krista23-06-2015

geen all in waardig

de kamers waren niet te groot maar wel proper, de animatie was goed en het aquapark was super! jammer dat er geen handdoeken werden voorzien voor de 3 zwembaden aan het hotel zelf en aan het aquapark moest je ze huren. Inkom was wel gratis. De buffetten waren niet heel gevarieerd en beperkt en het brood was niet altijd vers. Het personeel was niet altijd even vriendelijk en ze spraken amper een andere taal wat communicatie toch bemoeilijkt. ze hebben een snackbar maar zijn zeker niet voorzien om daar een groep te bedienen. we moesten heel lang wachten en moesten steeds weer met handen en voeten uitleggen wat we nog moesten hebben. de groep heeft geen hinder ondervonden tijdens deze reis, maar het is zeker geen all in waard!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 6luc 18-06-2015

geen top hotel!

• personeel niet altijd vriendelijk ( spreken vaak enkel Bulgaars ) bar sluit om 23 uur. geen handdoeken zwembad. vrij klein buffet ( beschimmeld broodje ). kleine kamers. ( geen ijskast en safe op de kamer) Eindje van de zee.
    • animatie team aquapark is top! ( wel betalende drankjes en eten)

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 8jeffrey_cappel11-06-2012

Leuk voor een paar dagen.

Wij zijn voor 2 dagen in hotel ralitsa geweest. Het is een iets gedateerd hotel, maar daarom is het zeker niet minder. Het ultra inclusief assortiment is voor ons voor de twee dagen heel goed bevallen. Het is zelfs mogelijk om bij de Havana bar langs de kust onbeperkt te eten en te drinken. ( wel moet je, je bewust ervan zijn dat de Bulgaarse keuken nooit heet serveert) maar wij hebben dit zeer zeker niet als naar ervaren. Wilde je, je eten wel goed heet stond er een magnetron. Wij hadden een tweepersoons kamer met twee gescheiden bedden. De kamer was schoon. Tevens werd er op het park gezorgd voor genoeg animatie voor jong en oud. Bij het strand had je per kamer recht op 2 bedjes + parasol met tafeltje. Wij hebben het als erg leuk ervaren.

Gereisd met partner in juni 2012

• 1fam gouw20-08-2011

nooooiiit meer

hotel ralitsa raad ik iedereen af waardeloos eten geen variate en koud personeel erg onvriendelijk kamers worden niet gepoetst engelse en duitse taal beheersen ze zo goed als niet klachten word niks mee gedaan alleen maar russen en pools volk die alleen maar daar zijn om te zuipen in een woord gewoon rampzalig en absoluut geen hotel maar een jeugdherberg waren er met drie families en zijn blij dat we thuis zijn

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 10 minuten met de auto, 19 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats