Kinderhotel

40 reviews over Hotel Orchidea in het Nederlands

niet veel soeps

claessens.tom
11-4-2011

zeker geen supper hotel.goed gelegen.kamers waren in orde.eten was niet vet.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Jul 01 2002 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

nooit meer

maxim
10-8-2008

geen aanrader, weinig kwaliteiten , zeer slechte sevice

Gereisd familie in augustus 2007

Volgende keer eens iets anders !

Velle- Fieuw
4-8-2008

Hallo, Dit jaar voor de 2de maal naar Orchidea geweest.Prijs /kwaliteit zeker de moeite waard. Al vonden we het verleden jaar beter dan dit jaar...zo is alles wat een stapje achteruit gegaan. Een ander animatieteam die zeker niet kan tippen aan het vorige, iedere dag hetzelvde ritueel en spellekes(na 10 dagen heb je het wel gehad) Keuken is blijft goed,maar de netheid aan tafel kan veel beter ! Van de kamer en de poetsvrouwen kunnen we niet klagen hoor(iedere dag kamer gepoest+verse handdoeken). Alles een stukje duurder geworden, maar nog goedkoop tegenover Europa ! Een paar arogante russen,maar die tref je tegenwoordig overal aan ! De zwembaden en de mooie rustige liging zijn hun beste troef. Wij volgend jaar zeker nog eens Bugarije,maar dan eens een andere streek en hotel !

Gereisd familie in juli 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Orchidea voor je op een rij gezet:

wij zijn vorig jaar in juli naar dit hotel geweest, 10 dagen. het eten viel ons wat tegen, maar er was altijd wel 'iets' bij die goed was. ons balkon zat aan de wegkant,dat viel wat tegen door het vele lawaai. aan de bar in het hotel waren ze zeer vriendelijk, toch in tegenstelling van aan het restaurant. maar al bij al is prijs kwaliteit een goeie verhouding. als je van plan bent elke dag naar de zee te gaan en niet van ENORM veel trappen houd,zou ik wel een hotel verkiezen aan het strand de volgende keer.

Gereisd met vrienden in maart 2008

Het hotel oogt op zich wel niet zo chique maar het heeft dan ook maar 3 sterren en dat in Bulgarije en wat interesseerde ons de minder fraaie inkomhal. Een pluspunt is de ligging via een gezellige trap kan je zeer snel naar het strand waar de meeste hotels zijn gevestigd. ’s Ochtends bij het ontbijt heb je een heel mooi buitenaanzicht naar de zee toe. Het eten is wel niet bijzonder, maar OK..Tip: check de aparte toog waar telkens een ander gevogelte of gebraad wordt aangeboden. Het weer, de animatie, het Bulgaarse bier waren zeer goed, culturele bezienswaardigheden zijn minder (ook Varna) Het zwembad dat bestaat uit 3 delen was ook in orde. Personeel was zeer vriendelijk, alleen de toeristen zijn onbeleefd. Een minpunt voor de kamers:Troosteloos en een zeer eenvoudig badkamertje. ’s Avonds is het gezellig aan de buitenbar (soort chalet zonder muren). Albena telt tal van gezellige bars. Prijs kwaliteit is het hotel zijn 3sterren en een half waard in Bulgarije wel te verstaan.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2007

Voor de prijs een goed hotel

Steve
30-9-2007

Voor de prijs een goed hotel. Eten aan de te koude kant . Kamers niet altijd even netjes . Personeel niet altijd even vriendelijk ( zeker aan de bar) Prijs kwaliteit zeker een aanrader

Gereisd met partner in september 2007

toffe vakantie geweest eten viel goed mee, veel keuze ! kamers waren altijd netjes in orde + elke dag propere handdoeken . Personeel was best wel vriendelijk.

Kort om een leuke aangename vakantie voor een goede prijs

Gereisd met vrienden in september 2007

Voor tweede maal hiernaartoe geweest

fam VDB
17-8-2007

Voor tweede maal hiernaartoe geweest. Over het hotel valt niets te zeggen. Vooral voor gezinnen met kinderen prima. Zwembaden dik in orde. Netheid van de tafels buiten veel verminderd bij vorig jaar. Nooit zagen we iemand met wat water aan de tafels komen. Bulgaren zijn wel eigenaardig volkje. Zolang je klaarstaat om eventueel hun waren te kopen zijn ze de vriendelijkheid zelve. Maar op Nessebar vonden we de parking voor de bus niet meteen terug, en als je hulp vraagt spreken ze plots geen enkele taal meer buiten het Bulgaars. Mentaliteit van het land is erg veranderd bij vorig jaar. Wij hebben het gezien en komen niet meer terug.

Gereisd familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Met 4 kinderen in de leeftijd van 3 tot 13 jaar een supervakantie gehad. De luidruchtigheid van de animatie was even wennen, maar het enthousiasme van de animatiemeiden maakte veel goed. Strand is in 1 woord geweldig, heerlijke golven, lekker zand, heerlijke temperatuur. Trappen vonden wij geen nadeel. Personeel en bediening was aardig. Het boekje bulgaars op reis doet wonderen. Excursie tips: met de taxi naar kaap Kalkiari (of zoiets) en het stenen woud. Varna en Nessabar zijn ook prachtig. Nog een tip, ga voor het park gedeelte. Ligt rustiger dan het hotel.

Gereisd familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hallo, net terug uit Albena(Orchidea)! Een paradijs voor kinderen,zowel in het hotel als daarbuiten.... Zeer mooi weer gehad maar de airco op de kamer werkte perfect! het restaurant van heeeel goed alles wat mn wilde kon men krijgen een buffet om u tegen te zeggen (wie daar over klaagt of zaagt,amai )Animatie voor de kinderen en volwassenen was zeer goe!! De trapjes naar de zee horen erbij en zijn eigen aan de cultuur ! Wie niet wil stappen kan het treintje nemen of den taxi !De Bulgaren zelf zijn eigenlijk wel vriendelijk maar hebben een nors uiterlijk !! Voor ons was een zeer geslaagde reis en wees gerust het was niet onze eerste hoor !!!

Gereisd familie in juli 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Orchidea voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand800 m
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Dokter, Autoverhuur, Informatie voor trips, Fietsverhuur, Geldautomaat, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • Tennisbaan informatieBinnen, Buiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orchidea in Albena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orchidea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.