Hotel Oasis

55 reviews over Hotel Oasis in het Nederlands

niet goed

daisy
26-6-2010

eten was veel hetzelfde en we hadden buikpijn, kamers niet zo proper , wel veel animatie voor de kinderen van briendelijkheid van het personeel kon ook veel beter de helft was niet vriendelijk, ik kom nooit meer terug naar hier

Gereisd met partner in juni 2010

zeer slecht

L.Schreur
16-9-2009

Waren vorig jaar ook in hotel OASIS geweest toen was het redelijk schoon en het eten was ook goed. We gingen er dit jaar met veel zin naar toe echt vacantie dachten we,maar helaas het werd een regelrechte nachtmerry het eten was elke dag koud geen variatie en als je naar de bar ging was er geen rum of geen andere alcoholische dranken en als de bar gesloten werd dan ging het personeel naar een uur de bar openen voor hun eigen feest maar wel van onze betaalde vacantie ik vind dit schandalig daar hebben we hard voor gewerkt om veertien dagen op vacantie te kunnen . En dan ook nog als je ijs bij de ijsbar ging halen stond waarrempel het personeel hun neus vol te stoppen met koke of andere troep hoe is het mogelijk dat zo eeen hotel nog 3 sterren heeft voor mij geen ster waard en dat staat ook nog in de reisboeken belachelijk. Na veel klagen zijn we uitiendelijk overgeplaatst naar een anderhotel maar de vacantie was al naar de knoppen .

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Fam. Wolf
10-9-2009

Vorig jaar ook geweest, was alles prima, dit jaar door een Roemeense eigenaar overgenomen. Het eten was echt knudde, dat ze dit durven te serveren zeg, varkens eten is hier nog heilig bij. Erg Rumoerig, personeel van Animatie team en personeel van het hotel ( snot bengels van een jaar of 17/18 ) zaten s'nachts als mensen lagen te slapen rotzooi te trappen buiten , er is zelfs een glazen deur gesneuveld, hebben hier over geklaagd bij de reisleiding, zijn dus per direkt over geplaats naar en ander hotel ( Slavuna ) is wel iets verder weg van het centrum van Albena, maar is per taxi of een treintje die over het gehele resort rijdt wel te bereiken. Nee, wij zouden hotel Oasis echt niet aan bevelen, en zouden graag zien dat dit hotel echt uit de reisgidsen zou gaan verdwijnen. Want het is pas een feest als je niet in Hotel Oasis bent geweest, m.a.w. als je je vakantie wil vergallen moet je hier dus heen gaan.

Gereisd met vrienden in september 2009

Tjingo

wel ok, maar niet voor herhaling vatbaar

N.den Oude
27-8-2009

Personeel probeert het wel, maar niet echt van harte. Animatie team erg enthousiast, vooral met kinderen. Eten eentonig, maar degelijk. Openbare toiletten in het hotel behoorlijk goor. Kamers zijn redelijk, maar worden niet echt behoorlijk schoongemaakt, als daar om gevraagd wordt.

Gereisd met partner in augustus 2009
2008

Goedkoop en goed

Fam. Focke
15-11-2008

Goedkoop en gezellig hotel. Vriendelijk personeel. Kamers wat verouderd maar netjes en proper. Eten wat eentonig als je langer dan 7 dagen blijft. Wel smaakelijk eten. Voor de kinderen een animatie team, helaas is dit in het duits.

Gereisd familie in mei 2006

Prima hotel

L.Schreur
10-11-2008

We zijn hier in sept 2008 geweest en hebben het priema naar ons zin gehad Het eten was goed,veel variatie en een leuke animatie team.

Wij gaan er zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in november 2008

Achteruit gegaan

Henk en Anna-Marie
2-10-2008

2006 voor het laatst geweest, het was toen stukken beter! Eten vaak koud en hetzelfde Barkeepers deden het goed, restaurantpersoneel was minder, jammer dat de drankjes werden geserveerd in plastic bekers, maar het weer was goed.

Gereisd met partner in september 2008

Priema Hotel

liesbeth & Gerrit
17-9-2008

Het is een Goed hotel vriendelijke mensen,en het eten is goed en veel variatie elke dag wat anders. Leuk animatie team

Gereisd met partner in september 2008

goed Hotel

Fam. Wolf
14-9-2008

net weer terug van Vakantie uit Albena. Dit was de 5e keer op rij dat ik in Albena ben geweest. Hotel Oasis is een zeer goed hotel, goeie ligging ( vlakbij het centrum, hup ff de straat over en je staat haast al op het strand ) eten was goed, en voldoende keuze. Zitten er aan te denken om volgend jaar weer die kant op te gaan. Erg vriendelijke mensen die Bulgaren. Kamers waren dik in orde, elke dag schone handoeken en bed werd iedere dag netjes opgemaakt, af en toe een fooi aan de schoonmaaksters doet wonderen. Animatie team was top. 1 goeie tip nog: uitstapje naar Varna, let goed op u waardevolle dingen want er lopen nog al wat zakkenrollers, en op de grote bazaar in Varna goed opletten op opdringerige verkopers/verkoopsters want die kunnen nog al es opdringerig zijn. Kathedraal in Varna is echt de moeite waard om es naar binnen te gaan.

Gereisd familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima hotel...........

Richard
16-8-2008

prima ligging met gelijk de "winkelstraat" bij de achteruitgang. Kamer werd prima schoongemaakt, inderdaad af en toe een fooi. Eten in ons geval altijd warm en genoeg keuze. Voor de kids veel te doen, door het animatieteam, maar ook op de boulevard. Het personeel kon soms iets sneller reageren, maar waarschijnlijk is dat gewoon het werktempo in Bulgarije. ben jij vrienelijk, zijn zij het daar ook, simpel !! Storende factor: russische gasten, erg onbeleeft en soms iets te nadrukkelijk aanwezig. Voor herhaling vatbaar....

Gereisd familie in juli 2008

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand> 10 km
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis in Albena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.