Géén boekingskosten

BulgarijeBulgarijeAlbena

7.6GoedScore uit 54 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

54 Reviews over Oasis

• 7E.V.A.A.V.V.E Hei.26-07-2011

Hotel Oasis

Ja der erste Eindruck von dem Hotel war dreckig, ungepflegt und es hat total nach Chlor gerochen. Wir waren um 12 uhr bei der Reception und haben unser zimmer erst um 14 Uhr bekommen ! Doch man gewöhnt sich dran. Die Animationen waren prima. Echt ein Lob an das Animations-Team ! Die Einkaufsstraße war auch sehr schön , und zum Stran hat man nicht einmal 5 minuten gebraucht. Doch es gibt in dem Restaurant fast immer die gleiche Auswahl. Und nach 10 Tagen geht das schon nicht mehr in den Magen. Sonst war eigentlich alles Ok. Wir wollten gerne wieder kommen.

• 2Fam.Bergunde08-08-2010

Das war das erste und letzte mal in diesem Hotel

Angefangen vom Service bis hin zum Essen, über die Kinderaniemation. Ich weiß gar nicht wo ich anfangen soll!! Es hat fast kein Mensch deutsch gesprochen,das sogenante "Zustellbett"!!! in unserem für vier Personen viel zu kleinen Zimmer war kaputt so das unsere kleine Tochter in unserem kleinen Bett mit schlafen muste.Am nächsten morgen stellten wir große Schimmelflecke über dem Fenster fest die Tapete hing dort in Fetzen herrunter.Das konnten wir bei der Anreise nicht sehen da Nachts ankammen. Unsere Getränke bekammen wir aus Papbechern.Die Kinderaniemation war nur in russisch.Der Essenraum war immer voll so das wir draußen in der prallen Sonne sitzen mußten. Eigendlich giebt es für dieses fast nur von Russen besetzte Hotel keine Worte!!!

• 10Regina13-07-2010

Toller Familienurlaub

War da 2000 mit meinen Eltern+Schwestern.War ein super Urlaub. Tolles Buffet,Animation,Sport,Umgebung etc.Werde wieder kommen mit meiner kl.Familie.

• 4daisy26-06-2010

niet goed

eten was veel hetzelfde en we hadden buikpijn, kamers niet zo proper , wel veel animatie voor de kinderen van briendelijkheid van het personeel kon ook veel beter de helft was niet vriendelijk, ik kom nooit meer terug naar hier

• 2Roswita20-03-2010

Totaler Horror

Es war unter aller sau in oasis hotel. Ein dreibett zimmer wie ein zimmer für eine Person... das bad dreckig wie ein stall... kein klopappier und überall schimmel-- Und insekten die überall rumkriechen ... Alle angestellten konnten kein deutsch. alle urlauber waren nur romänen und russen. Essen gab es immer das gleiche, nicht einmal fisch oder muscheln gab es - obwohl bulgarien am meer liegt

• 5L.Schreur16-09-2009

zeer slecht

Waren vorig jaar ook in hotel OASIS geweest toen was het redelijk schoon en het eten was ook goed. We gingen er dit jaar met veel zin naar toe echt vacantie dachten we,maar helaas het werd een regelrechte nachtmerry het eten was elke dag koud geen variatie en als je naar de bar ging was er geen rum of geen andere alcoholische dranken en als de bar gesloten werd dan ging het personeel naar een uur de bar openen voor hun eigen feest maar wel van onze betaalde vacantie ik vind dit schandalig daar hebben we hard voor gewerkt om veertien dagen op vacantie te kunnen . En dan ook nog als je ijs bij de ijsbar ging halen stond waarrempel het personeel hun neus vol te stoppen met koke of andere troep hoe is het mogelijk dat zo eeen hotel nog 3 sterren heeft voor mij geen ster waard en dat staat ook nog in de reisboeken belachelijk. Na veel klagen zijn we uitiendelijk overgeplaatst naar een anderhotel maar de vacantie was al naar de knoppen .

• 2Fam. Wolf10-09-2009

Nooit meer

Vorig jaar ook geweest, was alles prima, dit jaar door een Roemeense eigenaar overgenomen. Het eten was echt knudde, dat ze dit durven te serveren zeg, varkens eten is hier nog heilig bij. Erg Rumoerig, personeel van Animatie team en personeel van het hotel ( snot bengels van een jaar of 17/18 ) zaten s'nachts als mensen lagen te slapen rotzooi te trappen buiten , er is zelfs een glazen deur gesneuveld, hebben hier over geklaagd bij de reisleiding, zijn dus per direkt over geplaats naar en ander hotel ( Slavuna ) is wel iets verder weg van het centrum van Albena, maar is per taxi of een treintje die over het gehele resort rijdt wel te bereiken. Nee, wij zouden hotel Oasis echt niet aan bevelen, en zouden graag zien dat dit hotel echt uit de reisgidsen zou gaan verdwijnen. Want het is pas een feest als je niet in Hotel Oasis bent geweest, m.a.w. als je je vakantie wil vergallen moet je hier dus heen gaan.

• 7N.den Oude27-08-2009

wel ok, maar niet voor herhaling vatbaar

Personeel probeert het wel, maar niet echt van harte. Animatie team erg enthousiast, vooral met kinderen. Eten eentonig, maar degelijk. Openbare toiletten in het hotel behoorlijk goor. Kamers zijn redelijk, maar worden niet echt behoorlijk schoongemaakt, als daar om gevraagd wordt.

• 8Fam. Focke15-11-2008

Goedkoop en goed

Goedkoop en gezellig hotel. Vriendelijk personeel. Kamers wat verouderd maar netjes en proper. Eten wat eentonig als je langer dan 7 dagen blijft. Wel smaakelijk eten. Voor de kinderen een animatie team, helaas is dit in het duits.

• 8L.Schreur10-11-2008

Prima hotel

We zijn hier in sept 2008 geweest en hebben het priema naar ons zin gehad Het eten was goed,veel variatie en een leuke animatie team.

Wij gaan er zeker nog eens terug.

Hotel Oasis info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar