Géén boekingskosten

BulgarijeBulgarijeAlbena

6VoldoendeScore uit 6 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

6 Reviews over Nona

• 2Marzena20-07-2018

Najgorszy hotel w jakim bylam.

Hotel o bardzo niskim standardzie. Wysoka cena za kiepskie warunki. Jedyny plus to polozenie , przy plazy. Pokoje bardzo male , lóżka i doslownie tylko przejscie miedzy nimi. Szafa na ubrania bardzo mala. Wykładzina w pokoju poplamiona. Lazienka mala brak jakichkolwiek połek . Posilki monotonne ,codziennie to samo, niekiedy odgrzewane jak np parowki , kielbasa najgorszego gatunku , niekiedy zmieniajaca kolor-stara. Dla dziecka kupowalismy w markiecie.(bylam z dziecmi i 5-letnim wnusiem). Dziecko jednego dnia zle sie poczulo i chcialam wziasc z restauracji dla niego kawalek suchego chleba ale pani pilnujaca nie pozwolila mowiac ze dziecko moze zejsc do restauracji a mielismy pelne wyzywienie. Brak jakiegos zycia woeczorem, brak animacji. Kiedy nie bylo pogody (padal deszcz) pozostawalo siedzenie na lozkach. Wczesniej bywalam w Bulgarii za duzo mniejsze pieniadze ale w hotelach o duzo lepszym standardzie. Nikomu nie polecam. Ja napewno juz tam nie pojade.

• 8Dieter Broesicke21-05-2010

angenehm,ruhig,schöner Strand.

sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis.Das All-Inklusive Angebot bietet reichhaltige Getränkevielfalt wie Sekt Wein (auch Wermuth),Bier,Mix-Getränke.

• 6Bürger11-08-2008

Ein toller Urlaub

Wir waren von Ende Juli bis Anfang August im Hotel Nona. Nach 15 Jahren hat es uns mal wieder nach Bulgarien gezogen und da wir das Hotel kannten haben wir uns für das Nona entschieden. Einfach um den Unterschied zu sehen. Wir waren sehr positiv überrascht. Die Zimmer sind für Familien, in unserem Fall 1 Kind 10 J., 1 Erw. 41 Jahre und eine Jugendliche 20 Jahre, zwar etwas klein, aber man hält sich dort eh nur zum schlafen auf u. daher reicht das vollkommen aus. Die Zimmer sind sehr sauber und die Zimmermädchen sind sehr nett und aufmerksam. Mit Deutsch und Englisch kann man sich gut mit dem Personal verständigen.Das Essen war reichhaltig, gut und die Auswahl war gross. Das Fleisch teilweise leider etwas fettig. Besonders schön, das Kinderbuffet an niedrigen Tischen, so das Kinder auch herankommen und sich selbst bedienen können. Das Servivepersonal im Speisesaal war immer sehr bemüht, allerdings fehlte mir dort hin und wieder ein Lächeln, denn wenn ich freundlich bin.....

• 7Geburtig01-01-2008

Wir haben bereits für dieses Jahr wieder das NONA gebucht. Das ist dann das 4. Jahr hintereinander.Bisher wurde von Jahr zu Jahr eine Verbesserung in allen Dingen festgestellt. In keinem Jahr gab es größere Beanstandungen. wenn man Bulgarien bucht, darf man keinen Luxus verlangen, für uns hat es immer einen wunderbaren Urlaub gegeben. Die Speisen sind halt landestypisch zubereitet, aber jederzeit essbar und abwechslungsreich.Klar, bei 14 Tagen wiederholt sich das eine oder andere Essen mal.Bisher lief das NONA mit HP . 2008 ist es ALL Inklusive, wir werden es erwartungsvoll angehen.Die Lage direkt am Strand ist unschlagbar. Die Mitarbeiter an Rezeption , Bar oder Restaurant sind immer sehr nett zu uns gewesen, wenn andere Urlauber auch was zu meckern haben, kann ich sagen : "Wie du mir, so ich dir "Wir können das NONA nur empfehlen und freuen uns auf schöne Urlaubstage.Wir, das sind 2Erw. und eine 7-j. Tochter.

• 5Laura20-11-2007

Aangezien ons oorspronkelijk hotel volboekt was, waren we hier beland (augustus 2006). De kamers waren heel goed verzorgt, grote douche, eten na de aankomst al stond het wel daar in de hitte. Voor de rest viel het zwaar tegen dat er geen zwembad was en animatie. Het eten vond ik zelf echt niet mijn smaak, constant vis. Als compensatie kregen we ook vol pension maar dit was elke middag identiek hetzelfde: groentensoep, en komkommer-tomatensalade met fetakaas, vlees en patatten, en een dessertje (veel te zoet). Wat ik wel goed vond, is dat je kon geld wisselen in het hotel zelf! De coctails zijn hemels lekker en een uitgebreide keuze. En er is een soort van nachtwinkel aan de bar en er is ook een winkeltje van zwemgerief en eentje om je foto's te kunnen laten ontwikkelen. Ondanks onze ster minder dan normaal, hebben we toch een super leuke vakantie beleefd!!!

• 8Karel29-09-2006

Net terug van vakantie in hotel Nona. Kamer en badkamer zijn net en groot genoeg met terras. De receptie kan amper Engels, geen Frans, enkel Duits spreken en sommige receptionisten zijn heel onvriendelijk. Eten is uitgebreid maar meestal te vettig. Elke dag wel vers fruit ! Keukenpersoneel mag wel eens een lachcursus krijgen. Hotels Boyrana en Elista zijn de luxere buurhotels. Nona is een goed alternatief als budgetreisje. Bulgarije is goedkoop ! Eten en drinken kost er minder dan de helft dan bij ons. Als je een taxi neemt: afbieden !

Hotel Nona info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• HaardrogerBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)

Maaltijden