Hotel Mura Beach

6.9Voldoende

• Animatie

35 reviews over Hotel Mura Beach

• 5Antoon05-10-2006

het hotel is echt geen 4 sterren geen stoelen genoeg in de lobby geen animatie drankjes in papier of plastic bekers eten meestal koud zuipende engelsen

Gereisd met partner in september 2006

• 8Van Holder Anita02-10-2006

Helemaal niet zo slecht als gezegd in de vorige beoordelingen.Kamers goed nieuw meubilair, alle dagen verzorgd. Eten ,keuze genoeg, vis ,vlees ,pasta's gevogelte,desserts,vers fruit, alles goed gekoeld .Verbleef er van 14/9 tot 25/9/2006, personeel heel vriendelijk .

Gereisd in oktober 2006

• 7ilona04-09-2006

heeel veel britten met absoluut geen manieren : drinken hele dag, kinderen lopen alleen rond en breken de boel af. niemand, ook geen hotetlpersoneel zegt er iets op. eten eenzijdig en niet warm genoeg...meloen, desert niet koel genoeg. kopjes, lepeltjes...worden niet genoeg aangevuld en moet je op wachten. stoelen + parasols bij gergana zwembad allemaal stuk. geen 3 bedden maar 2 bedden zodat kind op sofa moet !

Gereisd in september 2006

• 8Fam. Nevejans-Rogge03-09-2006

We hebben er onze vakantie doorgebracht van 1 tot 15 augustus. We hadden voor het vertrek de beoordelingen gelezen van andere vakantiegangers en hadden toch een beetje en naar gevoel, wat gelukkig ongegrond bleek... Het hotel zelf en de kamers zijn proper, het personeel was vriendelijk en het eten lekker. De keuze uit gerechten was zeker groot genoeg. Er was alle dagen vis, gevogelte en keuze uit verschillende vleessoorten. Enkel het desserbuffet bestond uit verschillende taarten, maar daarnaast was er een grote keuze aan fruit. Albena zelf is voor kinderen een grote kermis. Heel wat attracties, pop-corn, suikerspinnen, noem maar op. Het is er gezellig en er is een groot aanbod aan restaurantjes en karaoke-en coctailbars. Dus voor elk wat wils. Wij hebben er alleszinds een mooie vakantie gehad en zijn van plan om er zeker nog eens terug te gaan.

Gereisd met familie in augustus 2006

• 5Van den Brande Wendy21-08-2006

(Albena beach club (juli 2006)- positief: ligging vlak bij het strand Matig vriendelijk personeel - koffie machines constant stuk - weinig animatie en zeker niet kindvriendelijk - eten eerder koud of lauw en vooral eenzijdig - varna centrum: dure shops en onvriendelijk - albena shops: 500m winkel stalletjes en verder niks te beleven!!!! Er valt 's avonds echt niets te beleven in Albena.

Gereisd in augustus 2006

• 6marc en carine23-06-2006

We zijn er geweest van 8 juni tot 22 juni 2006. Met uitzondering van de valiezenman en een meisje aan de receptie waren alle overige personeelsleden onvriendelijk en zelfs grof. We hadden drie exursies geboekt waarbij we telkens om 7.30h opgehaald zouden worden en drie keer is het een discussie en probleem geweest om nog maar een box met ontbijt te krijgen. De inhoud bestond twee keer uit een flesje water en twee oudbakken mini croissants. De derde keer hadden ze ons gewoon vergeten. In het restaurant mochten we niet binnen omdat die pas om 7.30h opengaat. We hadden de avond voor onze eerste exursie de zaalverantwoordelijke dame aangeproken om te zien hoe we de volgende morgen zouden kunnen ontbijten en zij was grof en onbeleefd: "het was haar probleem niet dat wij op exursie vertrokken"

De beloofde avond animatie was er niet, een kort 30 min durend optredentje van de jonge animatoren ging door in het naburig hotel. Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard.

Gereisd met partner in juni 2006

• 7Gerrit en Jannie13-06-2006

Wij zijn van 25 mei t/m 8 juni 2006 in voorheen Mura heet nu Albena Beach Club geweest.nu een All-inclusive hotel. redelijk hotel, eten matig eenzijdig, personeel matig vriendelijk en onverzorgd, eetzaal vaak niet netjes, kamerverzorgsters vriendelijk en de man die de koffers voor je naar de kamer brengt zeer vriendelijk.Verdient geen 4 sterren. Vorig jaar (2005)in Gergana Beach geweest enkele tientallen meters verderop een veel beter hotel goed verzorgd eten prima met afwisseling van gerechten.In Albena Beach Hotel vaak vragen om bestek ,kopjes en glazen alles wordt slecht aangevuld.

Gereisd in juni 2006

• 8claes nicole12-01-2005

goed verzorgd hotel fijne bediening eten heel lekker kortom alles ok

Gereisd in januari 2005

• 8vakantieganger18-12-2004

In principe heel goed hotel, rustig gelegen; kortom leuk

Gereisd in december 2004

• 9Jacques Defauwes28-06-2004

Heerlijke vakantiebestemming, prima service, lekker eten. Wij zijn er van 6 juni 2004 tm 20 juni geweest. Twee volwassenen en kind van 3 jaar. Op die plek kun je nog wat met een Euro doen. Het is werkelijk te gek voor woorden. Is ons in ieder geval prima bevallen en we zijn nu al aan het plannen om volgend jaar weer een vakantie daar te boeken. Drie hotels op een rij die door een Nederlandse directie gemanaged worden. Mura, Gergana en ???? De kwaliteit-prijs verhouding is zeer goed.

Gereisd in juni 2004

Hotel Mura Beach info