Hotel Mura Beach

6.9Voldoende

• Animatie

35 reviews over Hotel Mura Beach

• 8Annemieke18-07-2007

We hebben het heerlijk gehad! Er zijn 2 hotels met dezelfde naam, wij zaten in beachclub m. Super schone kamers met geweldig uitzicht. Een prachtig zwembad (gezamenlijk met hotel Gregana) met een bar erbij zodat je lekker je drankjes aan de pool kon drinken. Wij hebben heerlijk aan het strand gelegen (stoel/parasol huur relatief duur). Het eten was gevarieerd en goed verzorgd. Het animatieteam verzorgde enthousiast de gehele dag allerlei activiteiten. Het stadje is gezellig toeristisch.

Gereisd met familie in juli 2007

• 8peter en ingrid03-07-2007

Wij zijn net terug van Albena 17juni-2juli.Het plaatsje is gezellig en mooi na 12.00 is het best stil.Je kunt wel nog naar een bar/disco.Het strand is heel mooi vooral voor kinderen loopt heel langzaam af .De kamers zijn heel schoon.ALs je wilt zwemmen dan moet je naar het hotel ernaast dat mag.Het zwembad zijn 2 bakjes en een binnenbad maar wel heel schoon.Het eten is prima er is heel veel keuze in vis, vlees,kip pasta,rijst,aardap,friet,groente en sla.De hele dag kun je er iets eten krijgen.Het personeel valt tegen heel ongezellig maar gelukkig zijn er ook leuke medewerkers in het restaurant,de bar,bij de receptie.Via het strand kun je naar Kranevo 1.2km- Vanilla beach- heel gezellig dorp met een strand disco,de prijzen zijn hier nog goedkoper als in Albena.Alleen zijn er best veel mensen uit Engeland deze zijn soms bestluidruchtig. We vonden dit hotel qua prijs/kwaliteit goed.

Gereisd in juli 2007

• 7van damme g.30-06-2007

ligzetels aan zwembad vernieuwd - parasols onvoldoende beschermend - strandbar onbereikbaar vanop het strand- buffet onvoldoende zeker koudbuffet en dessertenbuffet - in vergelijking met Gergena zeker geen 4 sterren - enkel omwille van de ligging goed om er opnieuw naar toe te gaan

• 8Hylke & Anneke29-06-2007

Wij voor de eerste maal in Bulgarije !! spannend en was het voor ons in Albena een gezellige ondervinding rondom gelegen in een stukje prachtige natuur en kennismakend met de zwarte zee en de bevolking ! Het Hotel was prima en goed verzorgt het eten wat minder! maar ben toch 4 kg aangekomen voor ouderen raad ik aan om Albena eens te bezoeken vanaf 45+ Je kan er heerlijk wandelen en winkelen ! wij gaan het volgend jaar weer doen dat is zeker een aanrader dus voor ons en jullie Groetjes een tevreden mens >

• 8Bert van Zoest20-06-2007

Hotel is zeeg goed en mooi uitzicht op het strand vriendelijk personeel in het hotel en in het restaurant van Gergana, eten is lekker goed uitgebreid en heel vers alle salades echt erg uitgebreid assortiment, Airco op de kamer is een uitkomst een de koelkast wekte heel goed, wij zijn vaker naar Bulgarije geweest meer zijn de 4 sterren meer dan waard. Uitjes met een bus gezelschap kan je beter niet maken omdat dat ten eerste heel veel kost en je niet op de leukste plekjes in de omgeving brengt beter is het om een taxi te nemen die heb je al voor 70 Leva is 35 euro om o.a naar Varna te geen en wel voor de heen en terugreis de beste taxichauffeur in Albena is Angel hij staan bij hotel vita Park hij weet al de mooie plekjes van Albena, Dobrich, Cap Kaliarga of Balchic je te laten zien.

• 5Nijhof08-06-2007

Hotel is beslist geen 4 sterren waard, hooguit 2.5. In de lobbybar krijg je de drankjes savonds in kartonnen of plastic koffiebekertjes ( 4sterren hotel!!!). Veel Engelse gasten met erg veel lawaai zodat je savonds elkander niet kunt verstaan in de lobby. Kamers waren netjes en schoon.Eten wisselend. Mvg Gerard Personeel zeer onvriendelijk vooral het barpersoneel in de lobbybar. Hotel is absoluut geen aanrader, er zijn veel en veel betere te vinden in Albena en omgeving. Mocht je toch willen boeken bedenk je dan eerst nog eens, het is geen aanrader en zeker geen 4 sterren hotel.

Gereisd in juni 2007

• 4Fohijn05-06-2007

Hotel is beslist geen 4 sterren, zeer onvriendelijk personeel, drankjes s''avonds bij de lobbybar in kartonnen of plastic bekers, barpersoneel zeer zeer onvriendelijk en onbeschoft.Ruimte zeer luidruchtig met veel Engelsen. Veel in Bulgarije geweest maar dit hotel is een aanfluiting voor andere hotels in Bulgarije. Raad dan ook niemand dit hotel aan. Er zijn veel betere met vriendelijk personeel en waar je je drankjes gewoon in passende glazen krijgt. Dus mensen bedenk je voor je dit hotel boekt, het verpest je vakantie. mvg Gerard

Gereisd met familie in mei 2007

• 5Marc02-06-2007

Wij zijn van 24 mei tot 31 mei 2007 in dit hotel geweest,tis lijk de voorgangers zeggen eten alle dagen hetzelfde en halfkoud drank in plastieken bekers(behalve in het restaurant)één bar juist aan de receptie die savonds open is,animatie trok op niets.Voor ons 1maal maar geen 2maal.Al bij al toch nog leuk geweest maar 8 dagen is meer dan genoeg.

Gereisd in juni 2007

• 6koen12-05-2007

eerste maal bulgarije, als ik het vergelijk met andere all-in vakanties in bijvoorbeeld turkije, egypte kunnen ze hier nog veel bijleren. zwembad van hotel zijn 2 ingegraven polyestere bakken, je mag ook aan het zwembad van het buurhotel gaan liggen maar daar heb je al weer geen all in. het hotel ligt op het strand maar voor een zetel en/of matras op het strand moet je betalen. eten matig en vaak hetzelfde. veel engelsen zonder manieren die veel drinken. verder is bulgarije wel goedkoop, bv. 1 euro voor halve liter cola op terrasje in het stadje. voor mij niet meer dit hotel en op albena ben je snel uitgekeken. als ik nog naar bulgarije ga, neem ik een hotel in golden sands (goudstrand), ziet er veel levendiger uit.

Gereisd in mei 2007

• 7pattyn peter05-10-2006

wij zijn geweest september2006, de eerste indruk was goed,maar na een paar dagen sloeg dat toch om.Vooral het eten was(bijna)een ramp.De eerste week viel het nog mee, maar na enkele dagen van eentonig eten waren we het echt wel beu.In albena zelf is er ook niet veel te zien en te beleven!

Gereisd met partner in september 2006

Hotel Mura Beach info