Hotel Mura Beach

Laatste review

nooit meer terug

pauwel,
19-9-2011

Ik ging er in 1998 heen met mijn ouders .

dit hotel vergeet ik nooit meer

het eten was en slecht de kamers zaten vol ongedierte .

de stad albena was om het zacht uit te drukken in slechte staat .

het was een vakantie die ik nooit vergeet omdat het er zo slecht was

31 reviews over Hotel Mura Beach in het Nederlands

nooit meer terug

pauwel
19-9-2011

Ik ging er in 1998 heen met mijn ouders .

dit hotel vergeet ik nooit meer

het eten was en slecht de kamers zaten vol ongedierte .

de stad albena was om het zacht uit te drukken in slechte staat .

het was een vakantie die ik nooit vergeet omdat het er zo slecht was

2007

Allemaal prima! Mooi hotel, schitterend gelegen aan het strand! Heerlijke maaltijden. Vriendelijke mensen!

Maar......'s Avonds aan de bar was het een regelrechte RAMP!!!!De barjuffrouw was in een chronisch slecht humeur! Daarnaast was de barruimte was VEEEEL te klein voor zoveel mensen.

Wij vonden het hotel niet om over te stoefen, zeker geen 4* max 3*. De all in-formule stelt niet veel voor, voor de "lekkere" drankjes moet je betalen, ook zo voor een kussen op je ligzetel en wil je op het strand dan betaal je 11euro voor 2pers/dag. Kamer beetje oud maar werd wel elke dag gekuist. Zwembad 2 badkuipen in het zand gegraven. Bar was zeer klein en saai. Eten redelijk,omgeving flauw.

Tjingo

Ondanks dat het weer wat tegen viel een leuk verblijf in een goed hotel, zeker geen vier sterren. In de winter wordt het gerenoveerd en wordt het - ook - Gergana.

Het eten goed en gevarieerd , het personeel vriendelijk.

wij, Maart 52, Karin 39 en William 13, waren hier van 20-8

Karin, Maart en William
11-9-2007

wij, Maart 52, Karin 39 en William 13, waren hier van 20-8 tot 3-9-2007. na alle negatieve berichten gingen wij schoorvoetend naar dit hotel. Alles viel 100% mee. Eten was goed. Kamers redelijk en animatieteam erg leuk. We hebben het erg naar ons zin gehad ondanks luidruchtige engelsen en hoeren in het centrum. Wij vonden het een komisch element aan het geheel. Wij gaan zeker nog een keer.

hotel had een prima ligging, zowel dicht bij het strand als zwembad. Animaties waren goed bedoeld, maar "shows"door eigen personeel beginnen snel te vervelen.

Eten was prima, voor elk wat wils. Vooral de taartjes waren lekker.

Verder veilig, geen last van criminele activiteiten.

Bulgarije, land van de rozen!

We hebben ons prima vermaakt.

Alleen het bier was minder.

we zijn met zn achten in albena geweest 4 volw en 4 kinderen we hebben een erg leuke vakantie gehad.veel animatie voor de kids en ook voor de volw.Ze waren daar zeer vriendelijk en doen er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen.

Er waren 2 zwembaden niet groot hoor maar de kinderen en wij ook hebben ons er prima in vermaakt.kortom we zouden zo weer gaan.

eerste keer Bulgarije,goed meegevallen

Marleen & Hans
27-7-2007

eerste keer Bulgarije,goed meegevallen. zeer goede ligging direkt aan strand. Service aan lobbybar was enige slechte punt,onvriendelijk "vrouwmens"! Verder zeker zijn geld waard buiten het seizoen. Keuken werd minder naarmate hoogseizoen nader kwam.De moeite!!!

juist geweest van 8 juli tot 22 juli 2007

vangossum
24-7-2007

juist geweest van 8 juli tot 22 juli 2007.personeel onvriendelijk.voor alles betalen stoelen,jacuzzi (2 euro p.p voor 10 min)zelfs voor flesverwarmer.rotte engelsen.kamer 1 x perweek met water gekuist.Eten altijd hetzelfde vooral desserts.nooit iets bulgaars om te proeven ofzo.wel kindvriendelijk.redelijk duur om kleren,.. te kopen terwijl eten goedkoop.treintje kost 1 euro p.p om naar de enige straat te gaan waar iets te zien valt.Dus redelijk duur om op 14 dagen treintje te nemen anders half uur stappen.en naar het schijnt is 4° ster in aanvraag.dus geen aanrader.Er zijn betere hotels op het domein.

Na 9 uur vertraging (Arke Fly) een heerlijke week gehad. Op het vliegveld van Varna stond de bus klaar die ons naar het hotel bracht. Wij arriveerden na het ontbijt, maar op onze kamer stond een compleet ontbijt klaar, super! Het hotel (Beach Club S) ligt prachtig aan het strand, de kamers zijn schoon en het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het zwembad is groot en goed onderhouden. Ook het entertainment team was zeer aktief en we kwamen er niet onderuit om mee te doen. Het eten (all inclusive) was gevarieerd en voor ons, vegatariers, was het geen probleem. Al met al een erg positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mura Beach in Albena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mura Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.