Hotel Magnolia

41 reviews over Hotel Magnolia

• 2018
    4Besna03-08-2018

Nooit meer

Het is all-in maar kinderen krijgen geen fatsoenlijk drinken aan zwembad En de personeel is chagrijnig en praten alleen Bulgaars Eten is matig

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

4Ruud04-08-2014

nooit meer

Dit hotel was beroerd, eten was bij vlagen gewoon slecht, amimatie was minimaal, zwembad was redelijk. Er werd alleen maar oost europees gepraat. Voor de kids was er s avonds niets, ja 1 tafeltennis en voetbatafel. Smorgens voor de vroege koffie(1/2 7)moest ik naar het winkelcentrum, de automaat. Snacks bij het zwembad was rijtje staan. Kamer werd zeer netjes bijgehouden, maarvoor onze zoon van 13 was er alleen een bed bank, en dat slaapt niet echt lekker. Airco met veel herrie, al met al nooit meer hier heen, kiriakli in albena was aanrader, daar konen we de strandstoelen gebruiken, 2e week eten in hotel tegenover (orchidea) was goed

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 6giannieke26-07-2011

geen aanrader

eten was niet lekker, hotel lag in een soort vakantieoord waar je met de bus eerst langs slagbomen passeert

Gereisd met vrienden in augustus 2002

• 6S.Adema25-07-2008

valt tegen

Animatie is in Russisch,Bulgaars en een beetje Duits en Engels.Geen kinderdrinken in zwembad aanwezig.Ook een EHBO kist ontbreekt daar zodat je naar de hoofdreceptie moet snellen.Ontbijt en lunch zijn prima , maar het avondeten is dramatisch.De Russen zijn echte aso's daar.Ze duwen je kids gewoon opzij en vervolgens weten ze van niets.Taxi's zijn heel onbetrouwbaar en verschillend met de prijs.Lekker klimaat dat wel.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Roel28-07-2007

In Magnolia villa geweest juli 2007, alles was perfect, lekker warm ca. 35-40 graden.nog vragen mail maar

Gereisd met familie in juli 2007

• 8fam verheijen17-07-2007

ik vond magnolia een super hotel wij zijn pas terug en hebben het prima naar ons zin gehad het eten was goed en vooral het ontbijt is erg uitgebreid. kamers waren ruim genoeg en het gehele hotel is erg schoon.het zwembad was ook erg leuk we zaten er met 2 kinderen van 7 jaar en hebben dr eigen prima vermaakt ook met de 2 glijbanen. het animatieteam was leuk en deed er veel moeite voor om het iedereen naar hun zin te maken,alleen jammer in de boeken stond dat er in de maanden juli en augustus nederlandse animatie was en dat was helaas niet waar waardoor onze kinderen nergens aan mee wilden doen.maar verder hebben we een supervakantie gehad in bulgarije komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8rene visser13-07-2007

net terug uit Albena Magnolia hotel wy waren met 2 gezinnen waaronder 2 kids in de leeftyd van 7 jr kids hebben zich prima vermaakt ik vind t wel een aanrader voor een volgende vakantie hoor ( misschien Kaliakra Hotel volgend jr ) prakties alles was ok tot zeer goed eten zwembad ligstoelen gratis ys voor de kids snacks mooie groene omgeving etc etc alleen geen nl animatie team aanwezig wat wel word beweerd maar toch in ons hotel zaten maar een paar verdwaalde nederlanders meeste waren russen ( lees russinnen met kind zonder man heel raar hihi ) ik kom zeker nog een keer terug in Albena Magnolia als dit maar 3 is wil ik wel eens een 4 meemaken

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 6ine01-07-2007

Bediening in hotel viel mee,niet echt vriendelijk!Animatieteam voor de kinderen was super!!heel mooi zwembad!!eten gewoon,maar wel lekker. Albena is wel leuk,zeker voor kinderen,wie weet gaan we wel eens terug!

Gereisd in juli 2007

• 9frans22-10-2006

Wij hebben 14 dagen in hotel magnolia verbleven van 24/09 tot08/10/2006 Verleven 20 jaar geleden ook in Albena nog altijd de zelfde hotels maar wel gerenoveerd Priema proper hotel voor de prijs van 1076 eur 2pers all in .mooi zwembad.prachtig strand terasjes goedkoop spijtig voor de laatste week toeristis sezoen voorbij alles liep leeg

Gereisd in oktober 2006

• 9Dave vd W11-09-2006

Het restaurant biedt elke dag rundvlees/varkensvlees/kip/visgerechten in combinatie met aardappels en rijst, alles in buffetvorm Ook het ontbijt is zeer uitgebreid De all-inclusive formule waar voor zijn geld, zowel in het hotel als bij de pool-bar worden de hele dag verse snacks gemaakt en voor de kinderen is er van tien tot vijf een ijsbar Het zwembad is schoon en netjes, helaas laten er wat tegeltjes van de bodem los Een minpunt is de muziek die de barkeepers ERG HARD zetten in de hoop dat de toeristen dat leuk vinden Het hotel is zeer schoon en er is altijd wel een schoonmaakster om snel rommel op te ruimen De hotelkamers worden degelijk schoongemaakt We waren verrast over de algehele kwaliteit en service van manager Petja Djilqnowa en haar team Als gezin met jonge kinderen hebben wij ons prima kunnen vermaken, ondanks dat het door de touroperator beloofde NL animatieteam NIET AANWEZIG is

Gereisd in september 2006

Hotel Magnolia info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand800 m
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald