Hotel Laguna Garden

Met oudere kinderen

Nooit meer!

Verkein
6-7-2017

Slechtste hotel in jaren. Weinig of geen animatie. Vriendelijkheid in hotel ook ver te zoeken. Slechts twee maal verse handdoeken gekregen in een week.eten eentonig. Laguna garden nooit meer!

2006

Wij zijn hier geweest in de periode van 14/08/06 - 21/08/06.

Schoon hotel en vriendelijk, maar toch eenvoudig. Aan het zwembad was het niet druk en geen handdoek leggen. Verder geen amusement. Eten is redelijk van kwaliteit, voor kinderen

Albena is één groot dorp met verspreid hotels. Leuke winkelstraat met kraampjes, restaurants met live muziek en boulevard met eetgelegenheden. Alleen heel veel last gehad van muggen, dus goed smeren.

we zijn net terug was mooi weer maar als de zon weg is dan is het fris het is een schoon hotel maar ze zijn laks met de tafels op ruimen eten is wel goed maar naar twee weken heb je het wel gezien dat geld ook voor de plaats het is een groot opgezet park 30 hotels en er woont geen mens een winkel straat wel met leuke dingen maar je bent gauw uitgekeken op terrassen wel leuke live muziek maar in hotel was geen amusement terwijl het wel in de gids staatvoor de rust is het leuk maar de meeste mensen die ik sprak gaan niet meer terug zo ook wij niet 04-09-2006

2005

In 2004 verbleef ik 2weken in dit hotel

C.F.L.Zanders
18-2-2005

In 2004 verbleef ik 2weken in dit hotel.

Het was zeer verzorgd en het personeel was heel vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Laguna Garden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laguna Garden in Albena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laguna Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.