Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

6 Reviews over Laguna Beach

• 1Matthieu Verkest30-07-2011

Nooit meer!

Een klare ramp ! Dit hotel is hopeloos verouderd en wordt amper gerenoveerd. De liften doen het amper. De liftdeuren moet je vaak met de hand dicht helpen schuiven. Het personeel is onvriendelijk en vertaat amper engels of duits... Het eten is onverzorgd. Geen keuze. Geen afwisseling. Legerkost ! Het hotel, zowel binnen- als buiten, geeft geen nette indruk. Nogal wat dranken horen niet tot de all-in. Was niet aangekondigd en dus niet verwacht. Al goed dat wij enkele lotgenoten, landgenoten ontmoetten om wat troost bij te vinden. Wij hadden veel geluk met het weer. Terwijl het in België pijpestelen regende hadden wij temperaturen ruim boven de 30°. De foto's op site en brochures van de operatoren zijn niet correct. De foto van het zwembad is met fotoshop bewerkt om dubbel zo groot te lijken als in werkelijkheid. De bar aan het zwembad wordt niet meer gebruikt. De bar in de lobby bezorgt u verschaklte pinten en niet-gekoelde nep frisdranken. NEVER AGAIN. Jammer voor onze centen.

• 4wdg24-07-2011

Verouderd hotel en streek.

Wij zijn net terug van een weekje in Laguna Beach in albena. Het was de 4 maal dat we naar bulgarije zijn geweest ( vorige jaren in Goudstrand (Griffid Arrabella), Nessebar en duni (marina royal palace). Dit was het allerslechte dat we daar ooit gezien hebben. alles waar de voorgaande in uitblonken was hier gewoon niet goed.

Ligging: Was ok, direct aan het strand, ook mooi strand en zacht aflopend, ideaal voor kinderen. wel merk je direct dat de volledige omgeving verouderd is. zal je in bijvoorbeeld goudstrand niet merken. Service: slecht, onvriendelijk personeel, niet alles zat in all inclusive Prijs/kwaliteit: Veel te duur in vergelijking met vorige jaren. Eten: zeer slecht. weinig keuze, kidscorner zelfs een ramp en showcooking kan je gerust veranderen in SLOWcooking. Kamers: Klein, niet onderhouden, slechte bedden! Kindvriendelijkheid: De animatoren deden hun best met de middelen die ze ter beschikking kregen, geen lift naar restaurant dus met buggy op trappen. Hygïene: VUIL!

• 1Bouchaert Freddy22-07-2011

Nooit meer.

Het hotel verdient geen 4 sterren maar met moeite 1 ster. De kamers veel te klein. Het onderhout laat te wensen over.Het eten alle dagen hetzelfde, worst, hamburgers en kip, eenmaal verversen van de tafelnappen, ze doen nog nooit de moeite om de kruimels te verwijderen. Binst het eten loopt er iemand daar rond met een spuitbus met rozengeur (smakelijk).All-in 5 soorten Bulgaarse dranken, chips en nootjes te betalen. Ze steken zelfs hun drank niet in de koelkast. Armband stuk van de kinderen 1 lev te betalen voor een nieuw, dat is dan all-in. ’s Morgens al eens een kwartier moeten wachten op brood, eerst het oude opeten. Zwembad 17.30 uur moest iedereen eruit, op dat tijdstip moest de badmeester chloor in het zwembad doen, daar hij gedaan heeft om 18.000 uur en werken!! Mij zien ze daar nooit meer terug alsook de tiental andere Belgen, het is een hotel voor de Bulgaren en de Roemenen. Het restaurant was op de 2 verdieping en er was geen lift de jonge moeders moesten de buggy dragen tot boven

• 2fam thijs21-07-2011

nooit meer laguna beach

voor ons nooit meer laguna beach,eten koud,kamers vuil,al het zand lag onder het bed,onvriendelijk personeel,nog nooit zolang moeten aanschuiven aan het eten !!alles koud en weinig keus,geef ons maar een 3 sterren in tunesie,dan zit ge vele vele beter !!

• 1wiljanse4501-07-2011

NOOIT MEER

Al jaren komen wij in Albena nu voor het eerst in Laguna Beach. Dit is eens maar nooit meer. Vreselijk het eten was niet te pruimen koud - niet gaar en de patat (als die er was kwam het uit een klein frituur pannetje even erin en eruit vies slap en vet. Brood was er s'avonds genoeg, maar wij hollanders eten s'morgens brood en toen lag er alleen maar wat oud droog brood - slap stokbrood en het kwam heel vaak voor dat er haast geen brood was. Vroeg je erom dan werd er een plastic zakje open gestrokken waar oud brood uit kwam die moest je dan maar in de rooster doen. Personeel erg onvriendelijk in het restaurant aan de bar waren ze vriendelijker. Een citaat van een Belgieschr gast "De varkens in België hebben het beter als in dit hotel" Het hotel zat vol met Roemenen en wat voel je je dan klein als enige twee Hollanders en acht Belgen.De Roemenen waren heer en meester en keken je gewoon van tafel weg. Wij zijn dan ook elke dag uit eten geweest.Wat duren 3 wkn dan lang.Geen 4* Een drama

• 10Leplat Jean Claude14-06-2008

Magnifique hôtel , une animation francophone très présente et de qualité .Un cadre magnifique ;le rapport qualité prix est incomparable .

Hotel Laguna Beach info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Albena Resort, 9620