Hotel Kaliakra Beach

• Animatie
  • Kinderopvang

83 reviews over Hotel Kaliakra Beach

• 6E.G. Westra17-02-2012

Gastvrij, goede ligging van het hotel.

Gastvrij hotel met goede ligging aan het strand. Goede kamerservice en rondom veel recreatiemogelijkheden. Een aanrader voor één ieder die een goedkoop, doch degelijk hotel zoekt.

Alleen gereisd in januari 1990

• 8B. Holtrop06-08-2011

Een echt familie hotel

Heerlijke vakantie van 2 weken gehad. Schoonmaak op de kamers is eenvoudig. Voor 2 volwassenen met 2 kinderen is de kamer niet overdreven groot. Ondanks de vele oost Europeanen was er altijd ruim voldoende eten. Is een hotel waar maar enkele Nederlanders zitten. Voor de kinderen is dat wel lastig omdat de annimatie niet in het Nederlands was. Ruim voldoende strandbedden aanwezig alleen was er niet altijd een parasol beschikbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9fredbraun05-11-2010

al 15 x geweest!

perfekte lokatie,pas op TO met bestprice ( was dit seizoen) lowcost, ze stoppen je zo bij de buren in hotel zonder lift. over kaliakra niets dan goeds te melden.

Gereisd met partner in juni 2010

• 9aalders13-09-2010

geweldig

een geweldig hotel met genoeg animatie voor jong en oud. strand ligt direct aan het hotel goed voor kleine kinderen loopt niet snel af. Eten is ook prima voor ieder wat wils. De kamer is ook mooi en zuiver er wordt elke dag schoongemaakt. weing nederlanders wel russen en roemenen maar daar niet veel last van zou zeker nog een keer terugwillen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Fam Hendriks24-08-2010

Erg leuk hotel!

We hebben het prima naar ons zin gehad in dit hotel. Het eten is goed, de kamers prima, en de lokatie erg mooi. Het personeel is vriendelijk en spreekt haar talen (Engels en Duits). Weinig Nederlanders wel veel Roemenen en Duitsers. Iedere avond is er live muziek tijdens het eten. Daarnaast hebben ze een zeer goed animatieteam voor jong en oud. Het enige wat een minpuntje was is de schoonmaak van de kamer. Dit werd wel iedere dag gedaan maar niet grondig. Wel iedere dag schone handdoeken en om de paar dagen schoon beddengoed. Het hotel kan zeker concurreren met een 4 sterrenhotel in Turkije. We vonden dit hotel zelfs beter dan dat. Ze zijn telkens aan het vernieuwen en je zag ook geen dependances waar tijdens een eerdere beoordeling over gesproken werd. Wel zie je nieuwbouw in stijl met de bestaande bouw alleen is dit luxueuzer. Aanrader dus en zeker de beste in Albena voor zover wij gezien hebben.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Fam Hendriks24-08-2010

Echt aan te raden.

Na diverse beoordelingen te lezen waren we wel enigszins huiverig maar hebben dit hotel toch geboekt. We hebben hier geen moment spijt van gehad. Het personeel is erg vriendelijk, het eten goed en de locatie heel erg mooi. De kamer werd dagelijks schoongemaakt maar niet echt grondig. Dit was ook het enige minpunt. Het uitzicht was prachtig en de bedden goed. Eigelijk zijn we alleen maar heel erg lovend over dit hotel. We hebben inmiddels diverse hotels gezien maar dit was toch wel de beste qua eten,uitstraling en ligging in Albena. Ze verbouwen nog jaarlijks en we hebben dus ook geen dependances gezien waar eerder over gesproken werd. Het animatieteam is erg goed en weet iedereen bij de les te houden. Ook bieden ze een gevarieerd programma. Kortom prima hotel voor een prima prijs zonder veel Nederlanders (wij waren de enige) wel Roemenen en Duitsers. Personeel spreekt goed Engels/Duits.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Gerard30-12-2009

Leuk hotel

Groot fijn zwembad en ligt vlak aan zee. Let wel op dat u niet in het dependance komt te zitten. Kamers waren ruim met balkon.

Gereisd met partner in augustus 1998

• 8thea baarda02-09-2008

prima vakantie gehad

Hotel Kaliakra is een prima hotel. We zaten in een kamer boven het terras en dichtbij de pool bar en zwembad, maar als we de deur naar balkon dicht deden hoorden we geen lawaai meer van buiten.Goede isolatie. Genoeg keuze bij het buffet. Personeel deed gewoon zijn werk zoals het hoorde. We hebben ons gestoord aan de Russische gasten die borden vol eten halen, overal een hap van nemen en het vervolgens weg laten gooien, maar hier kan het hotel niet veel aan doen natuurlijk. Goede ligging vlakbij strand. Kamer was goed en schoon, ook rondom het hotel en op het strand was het erg schoon.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 9Patty01-09-2008

Geweldig!

In augustus zijn wij in dit geweldige hotel geweest. Bij aankomst bleek dat het ultra all inclusief was (bv.strandbedden/handdoeken/kluisje gratis) en dat is natuurlijk mooi meegenomen. We waren de enige nederlanders maar dat vonden wij niet erg. 70% Roemenen en 30% Duitsers. Animatie is eentonig, de shows matig. gelukkig hebben wij dat niet nodig om een leuke vakantie te hebben. het weer in Bulgarije is super, de zee heerlijk, in de omgeving is genoeg te beleven! kortom ideaal. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en voor mensen die vragen hebben, mail maar. Patty

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Linda Sikkens-Rutgers16-07-2008

4e keer nog beter!!

Voor de vierde keer op rij geweest. Het restaurant is helemaal verbouwd en de menu's zijn aangepast. Het heet nu "ultra" all-inclusive, beetje overtrokken maar idd met meer luxe nog! Geen Nederlander meer te bekennen maar als je je instelt op Russen en Roemenen, ach.. Wel leuke Duitsers en veel bekenden van vorig jaar. Dit jaar voor het eerst dat ik nog ewel een paar dagen wou blijven. In het dorpje is alles fiks duurder geworden maar nog steeds goedkoop voor onze begrippen

Gereisd met familie in juli 2008

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald