Hotel Gergana Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°11°
Hotel Gergana Beach

92 reviews over Hotel Gergana Beach in het Nederlands

Vooreerst is het belangrijk om voor uzelf uit te maken of de Oost-Europese (eet)cultuur u stoort. Vindt u hun mentaliteit verschrikkelijk, zoek dan een ander hotel of een andere bestemming!

Positief: mooi gelegen als laatste hotel in een rij, pal aan een verzorgd zandstrand. De lobby is netjes vernieuwd met een modern buitenterrasje. De animatie is echt dik ok, zeker naar kinderen toe, maar ze kennen spijtig genoeg geen woord Nederlands. De kamers zijn klein en een beetje verouderd, maar wel voorzien van alle comfort. Handdoekleggers worden niet getolereerd door de 'lifeguards' (een voorbeeld voor vele andere hotels!) Albena-dorp is best gezellig, kindvriendelijk en goedkoop. Negatief: Bulgaarse service is over het algemeen ondermaats qua vriendelijkheid, informatie en talenkennis. Het eten is redelijk gevarieerd, maar smaakloos en droog. Je hebt wel steeds je eigen tafel. De all-indranken zijn slecht, behalve pils en gin-tonic ( alles getest)! Weinig randanimatie bij slecht weer.

Net niet!!!

Familie met 1 dochter, 22-8-2012

Het hotel is behoorlijk verouderd. Men heeft wel geprobeerd dmv verbouwingen de boel wat op te knappen, maar het is het net niet. Locatie is top. Zwembad zag er af en toe ietwat vervuild uit. Eten soms lauw of rauwe spahetti in de bak. Hygiene niet goed. Man en kind flink ziek geweest en bij thuiskomst vrouw ziek met virus in darmen. Kamer erg klein voor 3 personen en bed voor onze dochter kei hard. Na 3 dagen vragen om ander bed, werd er op het matras een deken(???)gelegd. Dat was het dus weer net niet!! Uitzicht vanuit kamer was dan wel weer top, op zee.

Het is dat de locatie en het weer zo goed was, maar voor de rest is dit voor ons geen 4 sterren hotel!! Bij lange na niet!

Leuk voor gezinnen

Marijke, 3-8-2012

Begin juli hier op vakantie geweest.

Het is een hotel dat geschikt is voor gezinnen met jonge kinderen. Dit betekent ook dat de gasten enkel bestaan uit gezinnen. Het is een vakantie waarin je alleen kunt genieten van het strand, de zee en het zwembad. Ook is er een actief animatieteam.

Het personeel spreekt slecht Engels en is, op een enkeling na, erg onvriendelijk (altijd nors kijken, geen goededag zeggen, etc.).

In de omgeving is letterlijk niets te beleven.

Het strand en de zee waren wel mooi!

Het gemiddelde cijfer dat op zoover wordt aangegeven, vinden wij het absoluut niet waard.

prachtige plek

Ida, 23-6-2012

Heel leuk hotel

zeer geschikt voor gezinnen met kinderen onder de 10 jaar

Eten en drinken is prima.

vooral de koffie en wijn was erg goed. Mensen zijn daar heel erg vriendelijk

Het animatie team doet erg z,n best en leggen leuke persoonlijke contacten met iedereen.

Voor cultuur te snuiven moet je hier niet zijn en de excursies vond ik duur.

Het onbijt was elke dag weer een feestje lekker eten met direct uitzicht op de zee. Zwembad en strand waren heerlijk en er werd goed opgelet door de livequards.

Albena zelf is behoorlijk toeristisch en heeft geen oude stadskern.

Maar bestaat uit hotels restaurants, barretjes en winkeltjes

De locatie van dit hotel lag heel mooi weg van de drukte.

de kamers waren schoon, modern, niet echt groot maar voldoende,

met tv en koelkastje en goede stevige bedden.

Leuke zitjes overal.

voor het uitgaans gebeuren moest je echt naar Albena zelf gaan.

zo rond 24 uur was het stil en rustig

Al met al een hele leuke vakantie gehad en qua prijsverhouding zeer

goed.

matig hotel met matige AI-formule

marie, 25-9-2011

Periode: midden september 2011

Weer: goed: gemiddeld 26 graden en veel zon.

Het hotel is rustig gelegen op een kilometer van het centrum.

De kamers zijn klein maar al het nodige is aanwezig en het is netjes.

De AI-formule is zeer matig:

- enkel lokale drankjes en vrijwel alles werd geserveerd in kartonnen bekertjes (ook tijdens het eten).

-De tussendoortjes: appels,druiven, soldatenkoekjes, "lange-vingerkoekjes" en dat zal het zowat zijn.

-Ontbijt: veel keuze, maar wel iedere dag hetzelfde (koek, cake, worstjes, rozijnenkoekjes, eitjes, fruit (appel, banaan, watermeloen, druiven)

Middag en diner: veel hetzelfde: groenten: tomaat, paprika, wortelen en erwten, spruiten, ui) vlees: varkensvlees, kip, vis.

Het eten was vaak lauw.

->Niet veel afwisseling: we hebben in die 14 dagen vaak dezelfde gerechtjes voorbij zien komen.

Ik vermoed dat ze de restjes van de vorige dag verwerkten.

Het hotel is goed: voor die lage prijs mag je geen hoge verwachtingen koesteren.

mooi hotel

michel, 22-9-2011

mooi hotel.zeer rustig gelegen.personeel is echt top.en helpen je echt met van alles.

animatie team krijgt zeker een 10 .wat een waarding moet je voor zulke mensen hebben.doen de hele dag leuke dingen en ook voor de kids.

de kamers zijn mooi en modern geworden .dit was onze 3de keer in gergana.

het eten in de ochtend was het goed ook het middag eten .s avonds was het wel eens wat minder maar had altijd keus .een top hotel

Geweldig animatieteam!

Daisy, 14-9-2011

Net terug van 2 weken in dit hotel!

De kamers waren super netjes en alles wat goed geregeld.

We kwamen midden in de nacht aan en toen we op onze kamer kwamen stond er een bordje met eten en een flesje water voor ons klaar.

We vonden het eten wat minder. We waren met 5 mensen en we hebben allemaal last gehad van ons maag. Het eten was erg vet en wij vonden dat er weinig variatie was.

Het beste van dit hotel vonden wij het animatieteam. Zij waren erg geschikt voor dit baantje. Als je een keer niet mee wilde doen bleven ze niet doorzeuren. Ook hebben we erg gelachen tijdens de avondshows.

Aan het begin van de vakantie waren de mensen achter de bar niet echt vriendelijk maar als ze je leren kennen maken ze grapjes en zijn ook zij erg aardig.

We hebben dus een topvakantie gehad in hotel (op het eten na dan).

geweldige vakantie

Bart Muris, 8-9-2011

We zijn voor de eerste keer in Gergana geweest.

in een woord een geweldige vakantie gehad, er waren plm 5 Roemeense en bulgaarse gezinnen, voor de rest Duitsers/Belgen en Nederlanders.

Een goede combinatie.

Het eten was gevarieerd en de 2 barmannen in de lobby uiterst vriendelijk en in voor een grapje.

het hele personeel incl kamer meid sprak oftewel Engels dan wel Duits en een enkeling zelfs nederlands.

het hotel zelf is gedateerd echter vrijwel geheel gerenoveerd.

Voor ons is het de vierde maal dat we Bulgarije aandoen, dit was onze beste vakantie en we gaan komend jaar weer terug naar Gergana in Albena.

een aanrader een topper van een hotel

Frans en Gerda Meijer, 13-8-2011

Keurig hotel, de moeite waard.

Direct aan het strand.Goed eten, zeer gevarrieerd, jammer is dat de Mentaliteit van voorheen oostbloklanden wat bijgeschaafd moet worden.

Niet aan te raden is de tweede week van Juni te gaan, daar de schoolvakanties van de Roemenen beginnen, die daar met Horden naar toe komen.

Frans&Gerda Meijer

Geweest van 13-06 t/m 27-06-2011, met 6 stellen.

bijna goed

2 belgen, 5-8-2011

heel leuk hotel goeie ligging in een mooie omgeving.

eten was een ramp niks van variatie om de 2 dagen het zelfde, en het geen dat niet op was werd verwerkt in een salade,doordat ist geen 4 sterren waard jammer anders zeker aanteraden, daarom ook lang leve de imodium .

We hebben een aantal aanbieders voor Gergana Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gergana Beach in Albena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gergana Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gergana Beach scoort een 7.99 uit 10 op basis van 100 reviews.