Géén boekingskosten

Elitsa

BulgarijeBulgarijeAlbena

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Elitsa voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 9 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Elitsa

• 6Anita16-08-2016

Verouderd hotel met gehorige, kleine, kamers.

Hotel Elitsa is sterk verouderd. Kamers zijn klein en gehorig. Wij hebben veel last gehad van buren die tot laat nogal luidruchtig op het kleine balkon verbleven. Badkamer + wc ruiken en meerdere zwarte voegen. Douchekop kan niet meer in houder, pijp wc stukje kapot/open. Gordijnen zijn niet verduisterend waardoor de balkonverlichting van de buren voor hinder kan zorgen. Balkonscheiding is sier-smeedijzer dus geen privacy op het balkon. Medewerkers in het restaurant spreken vaak engels nog duits, dat is erg lastig. Qua vriendelijkheid wisselt het nogal eens! De rij voor het eten is vaak erg lang en bestek op tafels wordt niet goed aangevuld. Wijn is niet te drinken. Het zwembad is schoon maar vrij klein. In Bulgarije wordt in verhouding ook veel gerookt.

Baliemedewerkers spreken duits en zijn vriendelijk. Bedden liggen prima en er is voldoende kastruimte met extra kussens en dekbedden. Het eten in het restaurant is prima, zowel ontbijt als lunch- en dinerbuffet. De kinderen genoten 's ochtends van de pannenkoeken. Heerlijke zee + strand met 2 gratis ligstoelen+ parasol per kamer! Gezellige boulevard met winkeltjes en kindervermaak. Waterpark "Aquamania" is een aanrader, voor jonge en oudere kinderen. Zo ook de Fiesta Bulgaria bij restaurant Slavjansky Kat, eten met bulgaars vermaak!

• 8K. en J. Hendriks08-09-2011

fantastische ligging

Tijdens onze 1ste nacht hebben wij veel hinder ondervonden van een zeer luidruchtig stel naast ons die de hele nacht door aan het ruziën waren. Daarop hebben wij om 2.30 uur de receptie gebeld, zij hadden schijnbaar al meerdere klachten hierover gehad en hadden de politie al ingeschakeld. Ook het eten de eerste dag was niet volgens wens omdat mijn vrouw snel last heeft van maag en darmen als het eten niet goed warm is. De Bulgaren zijn nl. gewend om alles lauw te eten! Ook op de kamer waren een paar gebreken, bv föhn was kapot en 2 aparte bedden waarvan 1 instabiel. Dit alles deed ons besluiten om de volgende dag de reisleiding van All Tours te melden dat we een ander wilden, waarop zij met de manager onze problemen heeft besproken. Er is direct actie ondernomen. We kregen een andere kamer en we konden ons eten in de magnetron laten verwarmen. Hierdoor bleven de problemen die mijn vrouw normaal heeft uit. Iedereen was zeer vriendelijk. Dus nu eens iets positiefs over dit hotel.

• 7Mitchel & Jaleesa15-08-2011

veel waar voor je geld!

Ik en mijn vriendin zijn er 14 dagen geweest (allinclusive) Het eten was super. Elke dag verschillend en voor ieder wat wils. Als je echter een wijn of koffie liefhebber bent, dan zul je even moeten afkicken omdat dat er echt niet smaakt. Over het algemeen goed personeel. Het is in het plaatjse allemaal erg gericht op jonge gezinnen, voor de jeugd is er vrij weinig te doen, tenzij je een heerlijk rustige strandvakantie wilt! Animatie voor de kids was er vrijwel elke dag en af en toe wat live muziek bij het hotel.

pluspunten:

airco in de kamers prachtige locatie met uitzicht op de zwarte zee eten; voor ieder wat wils en gevarierd

minpunten: ronduit smerige koffie en wijn erg gefocussed op jonge gezinnen

• 2j pasmans19-07-2011

hotel wat zeer verouderd is

in Elitsa geweest juli 2011, hotel is sterk verouderd,eten is erg slecht,hygiene is ver te zoeken, is geen 3 sterren hotel zoals in de boeken staat, eerder een 1 ster. animatie (zoals in de gidsen)is er niet, althans niet de hele avond. wij haden all inclusive, drinken krijg je uit plastic bekers!! Beslist geen aanrader.......

• 8Detzner25-08-2007

Ist schon ne weile her, aber das ELITZA hat schöne Erinnerungen bei uns hinterlassen!

• 7Bernd von Glasow16-08-2007

Traumhafte Strandlage, nachts ruhig. Hotels sind sauber und gepflegt.

• 8Anneke en zusters15-08-2006

Ik heb een grandioze vakantie gehad, wij werden als 60 plussers aardig in de watten gelegd, animatie- team grandioos! elke avond entertainment, eten zéér goed, liet niets te wensen over.Kamers zelfs met airco, Taxi goedkoop, omgeving een aanrader, vrij vervoer van-en naar strand, volgend jaar BESLIST WEER !

• 8Baeten Gerda16-05-2006

ik ga nu voor de 6 maal naar albena en voor de 5 maal in hotel elitsa voor mij een goed hotel. En als men er al een paar jaar komt zie je elk jaar een paar gekende mensen tegen. Ik vertrek weer op 6 juni.

groetjes Gerda

• 8patrick14-10-2005

Zeer te vreden in dit hotel Het eten was lekker ,en een mooi zwembad.De kamers waren netjes. Taxi is er niet duur. Bus gratis naar het strand.(5 min)

• 8Marieke09-05-2004

Goed hotel kan zowel logies/onbijt als halfpension. Buffet is goed en elke dag verschillend. Eten in het centrum is ook een aanrader en helemaal niet duur! aanrader is Poco Loco een leuk terras met goed eten en vriendelijke bediening en af en toe een live show! Als excursies zijn Balchik ( botanische tuinen ) en kaliakra ( rotsen en een soort kasteel ) aan te raden je kunt het op een dag combineren met een taxi voor +/- 30 EUR incl gids.

Hotel Elitsa info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)