Hotel .com

34 reviews over Hotel .com in het Nederlands

slechte bedden !

eric van der Meer
21-10-2018

Dat de bedden in de huisjes heel slecht zijn .heb naar een verblijf van een week nog een aantal dagen last gehad van mijn rug. Ik heb hier anders nooit last van.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

tegenvaller!

tim
8-2-2009

Eten elke dag hetzelfde. Personeel erg onvriendelijk. Bijna alleen maar bulgaren. Weinig te doen in omgeving

Gereisd Met partner in augustus 2008

redlijk hotel

wendy
1-1-2009

redelijk hotel, voor die prijs. kamers waren minder, douche zag er niet uit. wc direct naast de douche. verder leuke winkeltjes en vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in juni 2008

2008

redelijk

marja
12-9-2008

2.5 uur vliegen en 30 min.met de bus naar hotel. bij aankomst in het dorpje bleek dat het een soort beschermd gebied was voor toeristen door de slagboom en langs bewaking kom je het dorp inrijden daar buiten is niet veel en geen openbaar vervoer in het dorp.het hotelcomplex is schoon ruim,goed verzorgde tuin,mooi zwembad(badmeester)eten is vaak koud staat wel een magnetron.kamers zijn netjes en dagelijks schone handdoeken afstand naar centrum is 5 min wel 135 treden trap maar er gaat ook een treintje(1,25 euro) leuke winkelstraat met alleen souvenirs leuke boulevard met genoeg terrasjes en overal spelen bandjes.kindvriendelijk, leuke atractie's op de boulevard.animatie team op het park is gericht op jongeren en duits,russisch en bulgaars sprekend. de kamer kun je voor 20 euro tot 18 uur aanhouden en voor 40 euro tot 20 uur. zeer mooi strand,2 bedjes en parasols te huur voor 2400 lev =12 euro. centrum is schoon en geordend geen criminaliteit. goede vakantie redelijke prijs

Gereisd Met partner in september 2008

Zeker een topper

Angela
11-9-2008

Heel goed eten. En heel gezellig en rustig. Er is altijd wel wat te doen. De omgeving mooi. Voor kinderen is en wordt er ook veel gedaan.

Gereisd Familie in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hele fijne vakantie gehad!

Peter en Marionne van Vught vd Hoogen
14-8-2008

Genoeg te eten drinken, ontbijt was zeer goed, ligbed bij zwembad. Geen klachten. Personeel niet zo heel vriendelijk, stug, alsaf ze niet mogen lachen/spreken met gasten. de 800 mtr naar centrum/strand was in een kwartier te lopen. Gindsweg bergaf, maar terug naar hotel toch moeizaam de berg op. Maar in 12 dgn geen enkele keer gratis bus genomen (deze had standplaats bij ander hotel).

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voldoende

PieterJan de Jongh
31-7-2008

Alles behalve het eten verdiend een voldoende. Het eten is niet te eten, ik geef het nog niet eens aan mijn hond. Het dorp is leuk alleen alles is te groot voor het aantal toeristen wat er zit. Dus half volle kroegen en lege restaurants.

Gereisd Met vrienden in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet weer

Wietske
15-7-2008

Wij zijn net terug uit Bulgarije, en het land is prachtig. Het hotel was ook prima, keurig schoon. Mooie kamers met mooi uitzicht, maar de service vonden we erg slecht.

Gereisd Met partner in juli 2008

Late reactie

K.L
2-3-2008

Late reactie. Ben in juni 2007 met vrienden naar hotel .Com gegaan. Is ons erg goed bevallen. Eten was goed, zwembad erg mooi/lekker en gratis busjes naar het strand. Voor jongere genoeg te doen..

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ben samen met vriendinnen afgelopen zomer in naar Hotel

Maja V
22-2-2008

Ben samen met vriendinnen afgelopen zomer in naar Hotel .Com geweest. Dit is ons goed bevallen. Eten was lekker, kamers waren schoon, zwembaden waren erg mooi en je kon gemakkelijk naar het strand toe. Albena is een leuk plaatsje met veel winkeltjes.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 22 2008 14:18:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 10 minuten met de auto, 15 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel .com in Albena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel .com zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.