Hotel Bratislava

Hotel Bratislavasterster

4.7Matig

Bulgarije, Bulgarije, Albena

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Bratislava?

4.7Matig

Tonen op kaart

3 reviews over Hotel Bratislava

• 6hendriks09-08-2006

over het algemeen ziet alles eenvoudig uit. vandaar allemaal voldoendes. gua prijs en kwaliteit is dat de juiste verhouding. de ligging aan de kust is wel gunstig

Alleen gereisd in mei 2005

• 1Astrid31-07-2006

Ik ben hier geweest van 17-7/24-7. IK heb nog Nooit zo'n rampen hotel meegemaakt!Het hotel is oud.We kwamen al aan de badkamer was niet schoon,douche lekte wastafel lekte.Plafond in douche was niet dicht, dus er viel al meteen een rups naar beneden.Hoeslaken zaten onder de vlekken,moest iedere dag kijken of ik geen beestjes in mijn bed had.De deur kan dicht maar daar is ook alles mee gezegd!raampje in douche is zo oud als de weg naar rome!Eten konden ze daar niet maken!Kip,schnitzels en ander vlees is geen een x gaar geweest dus zijn uiteindelijk uit eten gegaan, waar het eten 100x beter was!Onze handdoeken waren ook nog is van het balkon gestolen.We zouden een zwembad met glijbaan hebben, het zwembad waar we heen konden was bij een ander hotel, en je moest daar je bedden huren.De glijbanen stonden ergens langs de boulevard. Kortom ik zou hier dus NOOIT heen gaan!

Gereisd in juli 2006

• 7Joey de groot27-07-2006

Dit Hotel zou eigenlijk meer dan 2 sterren verdienen . Het is netjes en schoon en heeft ook bijna alles behalve een zwembad.

Het ligt in het centrum van albena beter kan niet.

Gereisd met familie in augustus 2005

0 tips over Hotel Bratislava