Hotel Althea

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°10°
4,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Althea voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Althea in het Nederlands

Anders

2006

Kamer is weliswaar klein, maar netjes

Ferre
7-7-2006

Kamer is weliswaar klein, maar netjes. Ontbijt met uitgebreide keuze en diner met eenvoudige doch lekkere buffetten.

Het hotelpersoneel is uiterst vriendelijk en prijs/kwaliteitverhouding is zonder meer uitstekend, als je er rekening mee houdt dat dit geen 4-sterren-hotel is !

Ongezellig hotel

Cherida
12-3-2006

Ongezellig hotel. Onze kamer was erg klein en niet goed schoon. Het zwembad is prima, maar het hotel heeft nogal een sombere uitstraling. Ik zou niet teruggaan naar dit hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Althea in Albena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Althea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.