Albena

Reviews over Albena

Super vakantie

Suzanne van der Boom Lammens,
    25-9-2018

Leuk plaatsje met alleen maar resorts, waarbij je bij elkaar naar binnen kan om wat te drinken tegen betaling. Gezellige boulevard met veel attracties voor kleine kinderen, dus als je kinderen hebt, is dit zeker een aanrader. Pak het treintje en je ziet het hele plaatsje. Ook kan je voor 40 euro heen en terug naar Varna met de taxi. Ook mooie natuur

Gereisd met partner in september 2018

Suzanne,
    18-9-2018

Leuk gemoedelijk plaatsje. Mooi strand, gezellige boulevard. Je kunt bij elk hotel naar binnen voor een drankje. Wel jammer dat we eind seizoen er waren. Alles was al een beetje dicht aan het gaan en dan kan het saai zijn. Maar in het hoogseizoen met kleine kinderen is het een aanrader

Gereisd met partner in september 2018

geweldig

Ben,
    21-4-2018

kwam daar sins 1990 eerst een rondreis die geweldig was gezien de omstandigheden van toen. daarna nog jaren terug gegaan, vrienden gemaakt mooie dingen gezien. Tot dat er geen enkele touroperator meer op Varna vloog. Daarna dus maar zelf gegaan en bij vrienden gelogeerd Dus voor mij geen Spanje of ander middelands zee land

Gereisd alleenreizend in september 2016

Ideaal voor kindjes .. niets voor ons :)

Wendy V,
    10-9-2017

Voor de kinderen kan je niks beters vinden als Bulgarije Albena kilometers kermis .. springkastelen .. noem maar op Helaas was ons hotel niet goed , een tegenvaller dus dan zit het al niet mee Een aanrader is de taxi eens nemen naar Golden Sand Super mooi ook het aquapark is heel leuk, treintje stelt minder voor ook veel supermarkten in de buurt waar je echt alles vind ook babyvoeding :)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Het Ibiza van Burlgarije

Fam. De Meyer,
    27-7-2017

8km promenade, één aaneenschakeling van kermisattracties, disco's, winkeltjes, casino's, eettenten, beachbars... Als je iets zoekt waar je 's avonds aan je trekken komt: niet twijfelen. Als je er gaat voor de rust: vergeet het maar..

Gereisd met partner in juli 2017
Albena scoort een 8,3 uit 10, op basis van 158 reviews