Reviews over accommodaties in Tortola

goraco polecam

Ewa
    18-9-2008

spokojne, malowniczo, ciepla woda o niezapomnianym kolorze, usmiechnieta obsluga. Polecam cabanas na samaj plazy, cos wspanialego!!!

Prima hotel,op een van de mooiste plekken op deze aarde

Marco Rijnberk
    2-1-2007

Prima hotel,op een van de mooiste plekken op deze aarde.Hier ervaar je het caraibische gevoel.Op loopafstrand bevindt zich de befaamde strandtent "Bomba Shack"geheten.Topplek met een top hotel,dit jaar weer.

hallo allemaal! November 2004 zijn wij hier getrouwd! Het

wilma
    2-4-2006

hallo allemaal! November 2004 zijn wij hier getrouwd! Het hotel, restaurant en strand waren echt fantastisch. Het personeel is echt supervriendelijk. Het eten heel smaakvol, kortom echt een dikke tien voor dit hotel. De enige nadelen die wij kunnen verzinnen is dat het allemaal vrij prijzig is, het geen goede lokatie is voor mensen die slecht ter been zijn ivm erg steile hellingen en dat het hotel/resort erg afgelegen ligt, maar ja een taxi is zo gebeld.