Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Heavenly in het Nederlands

Schoenes Ferienhaus an toller Lage

C. Risler
2-2-2011

Schoenes Ferienhaus an toller Lage an der gruenen Kueste Brasiliens (Costa Verde) zwischen Sao Paolo und Rio de Janeiro.

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend vakantiehuis met droomuitzicht.

Vincent van Haasteren
26-3-2009

Vakantiehuis Heavenly ligt aan een van de mooiere baaien (Enseada) van Ubatuba. Het huis beschikt over een eigen palmentuin, deck en pier waardoor je een privestrandje hebt. Het huis zelf ligt verscholen in een mooie palmentuin op een heuvel met uitzicht over de baai (zonsondergang!). Het huis heeft twee verdiepingen met in totaal vier slaapkamers, ruime woonkamer en grote keuken. Daarbij twee veranda's en een dakterras, allen met het uitzicht als van een anzichtkaart. Het management (Ned) is altijd present voor de beste tips om het verblijf vanaf het begin perfect te maken. Schoonmaakster komt op aanvraag en zo is er alle privacy. In de directe omgeving zijn er tal van restaurants en barretjes te vinden en ook mini- en supermarkten. De leukste wijk van Ubatuba (aquarium, vele winkels en restaurants) ligt op 6 km en het centrum zelf op 9 km. Ubatuba heeft wel 90 stranden en de flora en fauna (Costa Verde) is ongekend (bergen, watervallen, etc). Ubatuba is te bereiken vanuit SP en Rio.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Heavenly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Heavenly in Ubatuba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Heavenly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.